kikar på maten mer nogrannt nu.ligger ca så här varje dag:
KALORIFÖRDELNING PER ENERGIKÄLLA
Protein – 42 %
Kolhydrater – 35 %
Fett – 24 %
KCAL: 1962
Protein: 203g
Kolisar: 168g
Fett: 51g
Detta är lite ge och ta men i princip samma siffror alla dagar. Ser detta vettigt ut eller är det helt åt pipsvängen? Håller ju på att försöka gå ner lite och få fram sommarformen lite bättre Öka intaget på något? Dra ner på något? Öka totalintaget på kcal?
Är som sagt dryga 100kg , 188cm , formen ser ni på bilderna ovan. Har ett rörligt jobb men inte direkt fysiskt krävande, tränar styka ca 5ggr i veckan inkl mogornpromenader a’ 50-60min innan frukost.
jobbar vidare…Har nu inhandlat fasta hantlar upp till 30kg/st och kör numer på 30kgs hantlarna i lutande hantelpress( 6-8reppare x 3-4set). Det innebär en kraftig ökning förmig sedan innan och det börjar kännas bättre med nu då styrkan ökar lite. Har även ökat vader ca 2cm på 1,5månad ( till 43cm ca) så det börjar känna riktigt skönt.
Jobbar hårt med benen överhuvudtaget då jag tycker de är för tunna ( 62cm ) men det är svårt att öka bra där…men trägen vinner jag ger mig inte!
Ville bara ge en update på att jag lever, hemmaträning går faktiskt bra och resultaten kommer även här Deffen går långsammare än tänkt men det beror nog på att jag aldrig gjort det förr, och gör nog massor med misstag men..neråt går det i alla fall sakta men säkert.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY