Mot ett fitare liv 2008!

Home Forums Dagböcker Mot ett fitare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • Author

Sådärja, här var vi inte blyg. Kul med bilder. Ryggen ser bred ut som vanligt :D

Nädå, jag har inget att dölja jag. Ska du träna idag och isåfall vad? :)

Ska kolla på lägenhet så det blir vila.

@Qustaph, ja vi såg ju hur det gick med den vilan… :D

Passet idag gick riktigt bra trots lite känningar i axeln mot slutet, annars kändes allt bra.

Bröst:

Började med obligatorisk uppvärmning med 14, 16 och 18kg hantelpress.

Hantelpress:

10x20kg
    8x22kg
    6x22kg

Sned hantelpress:

8x18kg
    7x18kg
    7x18kg

Känningar i axeln här men det gick bra.

Cablefly:

10x15lbs
    10x15lbs
    10x15lbs

Hade gott sällskap av Qustaph och Robin U under passet så det gick ju perfekt. And that’s what that’s all about.

Fy sjutton, kom nyss hem från en idrottslektion som hette duga. Spelade rugby med medicinboll, idiotstafett etc. Det kanske är dags att ta mig en dusch och äta något nu inför svenskan som väntar 12:20.

Rygg och mage senare idag, cya :emo-thumb

Nyss fräst av ett pass bestående av rygg och mage, kändes riktigt skönt och jag är hur pigg som hälst pga. kaffe och kolisar i stora mängder under dagen, men det förtjänar jag. :D

Passet:

Började med uppvärmning i form av sittande rodd med v-handtag med stegrande vikter. Efter det såg passet ut såhär:

Rodd med v-grepp:

10×58,5kg
    10×58,5kg
    10x64kg

Latsdrag:

10x50kg
    10x50kg
    10x50kg

Seated rows i cp-maskin:

10x40kg
    10x40kg
    10x40kg

Marklyft:

10x50kg
    10x50kg
    10x70kg
    10x70kg

Crunches med viktskiva:

10xKV
    10x5kg
    8x10kg
    8x10kg
    8x15kg

Ab-maskin:

8x50kg
    8x50kg
    8x50kg

Passet kändes väldigt bra idag, mycket energi hade jag att göra av med och jag tränade ensam vilket tillät mig att ösa Lamb of god i min ipod under hela passet.

En till positiv sak är att jag känner att det rör sig frammåt, i ett bra tag har det bara stått stilla men nu känner jag att det sakta men säkert börjar röra på sig. Som sagt, en kropp bygger man inte på några månader, men det är en början åt minstånde! :D

Emol wrote:
    Nyss fräst av ett pass bestående av rygg och mage, kändes riktigt skönt och jag är hur pigg som hälst pga. kaffe och kolisar i stora mängder under dagen, men det förtjänar jag. :D

En till positiv sak är att jag känner att det rör sig frammåt, i ett bra tag har det bara stått stilla men nu känner jag att det sakta men säkert börjar röra på sig. Som sagt, en kropp bygger man inte på några månader, men det är en början åt minstånde! :D

Du kör riktiga pass och ser ut att äta ordentligt (av bilderna att dömma) så det går nog riktigt fort för dig att öka i vikt!

Skönt pass! Träna idag? Jag ska köra rygg/biceps någon gång runt 14.00.

Qustaph wrote:
    Skönt pass! Träna idag? Jag ska köra rygg/biceps någon gång runt 14.00.

Blir vila idag, kör armar på torsdag tänkte jag och ben och axlar på fredag. Kontentan av detta blir att du skall köra biceps imorgon med mig! ^^

@Evil_Tony

Försöker så gott jag kan och äter tills min magsäck säger ifrån, så ger jag detta en hel del tid och ansträngning så kommer det nog hända saker! :)

Puuh, nu sitter man här igen framför body. Med en gainer på musmattan sitter jag och ska försöka summera min dag idag. Det hela började med skola från 10-15, under hela denna tiden var jag totalt förstörd utan anledning. Höll på att somna på var lektion och den polska tanten i kiosken var sjuk, så det blev inget kaffe för mig heller.

Kom hem och fick mig en åthutning för att jag lät så slö på telefon, då fick jag nog. Det började med en kopp kaffe, sedan blev det en gainer med massa äggvitor i, sedan kyckling och ris och till sist tårta och kaffe. Nu var man människa igen och satt och laddade inför dagens pass som uträttades för bara några minuter sedan..

Biceps/Triceps

Barbell curl:

8x30kg
    5x30kg
    8x30kg

Dumbbellcurls

10x12kg
    8x14kg
    8x14kg

Smalbänk

8x50kg
    8x50kg
    8x50kg

Efter detta spelade jag lite extensions med stång stående samt lite pushdowns med rep, kommer inte ihåg vikter eller reps men kul hade jag iaf! :D

Gainer

1x1L PB :D

Riktigt roligt pass idag, skönt att träna ensam vissa gånger tycker jag. Blir som helt i min egen värld med bara musiken dundrandes i mitt huvud! :up:

Emol wrote:
    Riktigt roligt pass idag, skönt att träna ensam vissa gånger tycker jag. Blir som helt i min egen värld med bara musiken dundrandes i mitt huvud! :up:

Så….:….:cry:.. DU GÖR SLUT? 😥

Qustaph wrote:
    Så….:….:cry:.. DU GÖR SLUT? 😥

Nej nej, men kan vara kul att tillfredställa sig själv också. 8)

Fredag idag, det måste nog vara en av veckans skönaste dagar. Har bara haft en lektion i skolan idag också så det gick ju inte åt mycket energi i skolan idag. Tänkte köra ben och axlar idag men pga. tidsbrist så fick det bli axlar idag, benen får jag ta itu med imorgon.

Axlar:

Började med några lätta set rotatorcuffar.

Sidolyft:

10x8kg
    10x8kg
    10x8kg

Hantelpressar:

10x14kg
    10x14kg
    10x16kg

Lätt, lätt.

Framåtlutade sidolyft:

8x6kg
    8x8kg
    8x8kg

:up:

Blev ben idag som sagt, har hoppat över så jävla många pass med ben under de månader som jag tränat bara för att jag varit för lat och inte tyckt att ben har varit något för mig, detta får jag dock ta att åtgärda så gott det går trots dåliga knän.

Benpress:

10x140kg
    10x160kg
    10x160kg

Knäböj:

10x50kg
    10x70kg
    10x70kg
    10x70kg

Lårcurl:

3 set på var ben, körde ett ben åt gången stående vilket var ganska skönt.

Efter detta så blev det 3 set sittade vadpress och 3 set stående vilket gick bra, benen var ju lagom möra och pumpade då jag pallrade mig hemåt. På det blev det brakmåltid bestående av grilladkyckling och pommes med bearnaise!

Tja alla killar och tjejer, har varit ledig från skolan idag pga. en mindre operation och var inte riktigt säker på om jag skulle träna idag. Men träningssuget stoppade mig från att stanna hemma så jag gick ned och körde ett bröstpass och det gick kanon förutom att axeln var lite kärv.

Hantelpress:

10x16kg
    10x18kg
    10x20kg
    10x22kg
    10x20kg

Hantelflies:

10x6kg
    10x8kg
    10x8kg

Incline hantelpress:

10x18kg
    10x16kg
    10x16kg

Och så fick det passet bli, kort och skönt. Gick hem med bra pump i tuttarna och kände mig pigg och glad! :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.