- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juli, 2011 at 00:40 #305105Anonym anvandareMember
[youtube=6J1T7JDRYwQ]
19 juli, 2011 at 13:44 #305106Anonym anvandareMemberHar tränat på som vanligt de senaste… men inte hunnit klippa ihop någon film eller redovisa mina pass här.
just nu e jag nere i Blekinge hos min Emma och skall vara här hela veckan är det tänkt.
Men vi börjar med fredagen.Var ledig hela fredagen så var mest hemma och städade, tvätta och fixade lite mat inför helgen. Runt sjutiden så kom Emma upp och vi skulle se The Wailers på Trägårn.
Drog väl dit strax efter åtta och spelningen började nio. Riktigt jävla bra spelning och det blev en hel del dansande/gungande och hoppande
Kul att se att gamlingarna fortfarande kan leverera. Är väl inte så många orginalmedlemmar kvar direkt men Aston Barret på bas e ju 65 bast och han höll reggaefanan högt.
Efter spelningen bar det av hemmåt igen och i lördags jobbade jag till sex sen tränade vi. Det blev axlar och triceps för oss båda och jag fick klämt iväg ett nytt repsrekord på 80kg i millitärpressen. tror det blev 22 eller 23st reps så det e jag jävligt nöjd med.
Eftersom det var ätardag för Emma så styrde vi kosan mot Mcd, och detta är ganska sjuuukt. Första stället funkade inte glass/milkshakemaskinen, så vi drog till scandinavium, där vi lekte lite i trappan utanför och körde spänst hehe. Väl innen på Mcd insåg vi att hela argentinas fotbollsspelande ungdomar ville ha mat samtidigt som oss och de är ganska många… så vi drog till avenyn istället. Där möttes vi dock av hela den franska årsupplagan av gothiaspelare. De var visserligen roliga för de skrek efter Emma att ”Madame” skulle spänna sin biceps haha..
Slutligen drog vi till stig center där vi fick vår mat och jävlar va gott det var hehe.
Axel/tricepspasset såg ut så här typ
Millitärpress bakom huvudet
2 setTriceps pushdown i latsdrag
3 setFrammåtlutade hantellyft för baksida axel
3 setEnarms tricepsextensions
3 setHantellyft åt sidan
3 setPushdown med rep i superset med stående frenshpress med rep
3 setHantellyft och lyft med stång frammåt
några set av varderaAvslutade sen med några set vader i en sittande donkeyraise
Bra pass med bra styrka och kontakt.Söndag var det jobb och vila från träningen. Körde ner till Blekinge på kvällen.
Måndag 18e
Tog det ganska lugnt på dagen när tjejen var på jobbet. Försökte åka lite bräda men var trött haha.
Vi taggade till frammåt kvällen för ett pass. Jag körde ett set böj och sen körde vi hams båda två… Plus hör och häpna jag cyklade 30 min efter passet,Passet såg ut så här
Knäböj
170kg * 16 reps PB på den viktenSittande lårcurl
3 setBenpress med hög fotsättning (för baksida lår)
4 setStela marklyft med hantlar
3 setEn specialvariant av finnen.
3 setInsida lår i gynstolen
4 setAvslutade passet med några set vader i en benpress.Bra pass med bra styrka och fin kontakt. Tråkiga hamsmaskiner på det gymmet dock.
19 juli, 2011 at 14:00 #305107Anonym anvandareMemberSjutton reps på 170 kg! Fy fan! Bra jobbat :emo-thumb
19 juli, 2011 at 14:04 #305108Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Sjutton reps på 170 kg! Fy fan! Bra jobbat :emo-thumb16 men tack ändå
19 juli, 2011 at 14:48 #305109Anonym anvandareMember16reps på 170kg är grymt precis som 22 eller 23st reps på 80kg i militärpressen!
Alltid kul med Pb19 juli, 2011 at 22:14 #305110Anonym anvandareMemberi0janki wrote:16reps på 170kg är grymt precis som 22 eller 23st reps på 80kg i militärpressen!
Alltid kul med PbTack
Ett litet spänstklipp från efter lördagens pass under våran McD trip
[youtube=Xqb_cE8boKU]19 juli, 2011 at 22:29 #305111Anonym anvandareMemberKul som fan att se att du ska satsa, önskar dig lycka och tror du kommer lyckas, alltid tyckt du har en redigt trevlig fysik
mvh
20 juli, 2011 at 14:09 #305112Anonym anvandareMembergohardorgohome wrote:Kul som fan att se att du ska satsa, önskar dig lycka och tror du kommer lyckas, alltid tyckt du har en redigt trevlig fysikmvh
Tack för lyckönskningarna och de vänliga orden.
20 juli, 2011 at 14:21 #305113Anonym anvandareMemberFortfarande nere hos tjejen.
Tog det ganska lugnt på dagen när hon jobbade. hängde lite med hennes syrra, brorsa och deras vänner.Emma var hemma runt fyra så vi käkade lite sen tog en promenad innan vi tog våra pwos och begav oss till gymmet för lite rygg och cardio.
Fokus låg på vidden igår och passet såg ut så här:
Latsdrag
3 setRodd
3 setStående latsdrag med V-grepp
3 setLatsdrag med brett grepp (jag supersettade med 2 set pullovers också)
3 setRodd/latsdrag i kabel.
3 setSen avslutade vi med cardio.. blev 25 minuter på cykel för mig i lugnt tempo, mest som sällskap.
Ett bra pass med bra styrka och kontakt. Skön pump med
Idag blir det vila från träning. Ska ta oss en trip till Halmstad och hälsa på Jesper från Figthline.
Fightline är förövrigt min kosttillskottssponsor i fall någon hade missat det. Så ett stort tack till Jesper som ser till att jag får i mig allt jag behöver i kosttillskottsväg :emo-thumb
20 juli, 2011 at 14:39 #305114Anonym anvandareMemberKan bjuda på två lite suddiga bilder tagna det senaste..
Den första är från igår.
Den andra är från någon dag under veckan på jobbtoan
20 juli, 2011 at 20:58 #305115Anonym anvandareMemberFruktansvärt bra!
20 juli, 2011 at 21:40 #305116Anonym anvandareMemberDom benen är det fan proffsklass på, jag har sett dig nån gång då o då på almedal, och alltid lika inspirerande att se! Tror du kommer lyckas med din satsning
21 juli, 2011 at 00:13 #305117Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Fruktansvärt bra!Jockefarmer wrote:Dom benen är det fan proffsklass på, jag har sett dig nån gång då o då på almedal, och alltid lika inspirerande att se! Tror du kommer lyckas med din satsningTack så mycket killar
du får komma fram och hälsa farmarn nästa gång du ser mig där
21 juli, 2011 at 00:18 #305118Anonym anvandareMembernaj sjukt samir..fyfan va rejäla påkar du har
lite av drömfysik för min del faktiskt! fortsätt pumpa!
21 juli, 2011 at 00:19 #305119Anonym anvandareMemberVilodag idag.
tog det lugnt hemma hela förmiddagen. Läste lite BODY, lyssnade lite på BODY radio och snacka lite telefon.
När Emma kom hem så packa vi in oss i bilen och tog en trip till Halmstad och hälsade på Fightline-kungen Jesper.
Det blev lite tjöt, häng och ett besök till butiken och lagret där jag fick fyllt på med lite kosttillskott :emo-thumb
Sen drog jag och Emma in till halmstad och gled lite på stan. Åt lite Mcd och sen drog vi tillbaka hem till Emma igen.
Så det har varit en bra dag idag.
Imorgon blir det bröst och säkert nåt mer.Slänger in lite bilder från dagen imorgon. Peace
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.