- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juli, 2011 at 00:19 #305120Anonym anvandareMemberExex wrote:naj sjukt samir..fyfan va rejäla påkar du har
lite av drömfysik för min del faktiskt! fortsätt pumpa!
Tack.
Verkligen kul att höra och hoppas att du en dag når den21 juli, 2011 at 12:10 #305121Anonym anvandareMemberSlänger in lite blandade bilder från gårdagen..
1.Min frukost ca 110g protein
2. Min underarm ca 1 ton protein
3. Jesper visar att hans övre pecs e mer utvecklad än resten
4. Emma äter på mcd 27g protein
5. Jag äter på mcd 65g protein +
6. Totalt inklusive 2 pureshakes 125g protein21 juli, 2011 at 13:22 #305122Anonym anvandareMemberSer bra ut, alltid varit imponerad av din fysik. Synd att du inte tävlade i Gbg på F5. Hade sett fram emot att se dig in action!
Lycka till med allt.
21 juli, 2011 at 14:29 #305123Anonym anvandareMemberGrym fysik och framförallt övergrymma ben!
22 juli, 2011 at 18:06 #305124Anonym anvandareMemberDementis wrote:Ser bra ut, alltid varit imponerad av din fysik. Synd att du inte tävlade i Gbg på F5. Hade sett fram emot att se dig in action!Lycka till med allt.
Tack.
Mjo en bröstskada satte ju stopp för det. Var dock ganska skönt att slippa dieta inför F5 ocksåJohan.S wrote:Grym fysik och framförallt övergrymma ben!Tack tack
22 juli, 2011 at 18:17 #305125Anonym anvandareMemberKörde bröst igår.
Passet såg ut så här
Bröstpress och dipsmaskin i superset
ca 4 set av varjeInclinepressar i smith i superset med incline cable flyes
4 set av varjeIncline hantelpress
2 setArmhävningar
2*40Sen körde jag en egen variant av en bröstpress i en sittande lårcurl
3 setBra pass med bra tryck och kontakt. Ingen direkt smärta i bröstet heller.
Knäppte lite bilder i samband med att jag fotade Emma imorse. Så orkade inte va seriös eller ta av mig byxorna men här kommer det som togs iaf
23 juli, 2011 at 09:20 #305126Anonym anvandareMemberÖverkroppen har verkligen kommit bra och ryggen ser riktigt bred och köttig ut!
23 juli, 2011 at 10:46 #305127Anonym anvandareMemberGo all in… Du har gener för det, annars skulle inte din kropp svara så fruktansvärt bra :emo-thumb
26 juli, 2011 at 13:35 #305128Anonym anvandareMemberHar haft lite tid off från forumet.
Träningen flyter på som vanligt.Lördagen började vi med lite shopping inför ett bröllop vi skulle till. Inte det lättaste att hitta kläder som passar och min kostym hade inte hunnit bli färdig i tid.
Sen spenderade vi hela dagen på bröllop. Åt en massa gott och hade trevligt. Senare på kvällen var det dags för träning.
Det blev rygg för mig. Mest fokus på djupet så körde en del marklyft och lite annat gott.I Söndags så körde vi axlar och triceps.
Ett riktigt bra pass med bra styrka och intensitet. Bra kontakt och inga direkta smärtor.Det passet såg ut så här
Hantelpressar
3 set (tyngsta var 10 reps på 45orna)Pushdowns
3 setOlika varianter av hantellyft
4-5setEnarms tricepsextensions
3 setAxelpressmaskin
3setFlyesmaskin för baksida axlar
3 setPushdown med rep
3 setStående frenshpress med rep
3 setSittande pressar för framsida axlar i smithmaskin
3 setAvslutade med vader i en donkeyraise maskin
Ett bra pass med bra styrka och kontaktIgår var det ben på schemat. Körde även lite biceps
Körde ett set böj och sen baksida lår, vader och insida lår.Passet såg ut så här
Knäböj
170kg*19 reps PBSittande lårcurl
4 setKickbacks för hams/glutes
3 setLiggande lårcurl
4 setInsida lår i gynstolen
3 setVader i benpress
3 setStående vadpress
3 setAvslutade med två bicepsövningar.
Bra pass med bra styrka. Inga problem med 19 reps styrkemässigt i böjen men kondisen sviker fan ganska tidigt där.26 juli, 2011 at 13:59 #305129Anonym anvandareMemberLite blandat från nån vecka tillbaka
[youtube=auQUobA8SxM]
26 juli, 2011 at 14:08 #305130Anonym anvandareMemberÄr det någon som kan göra detta så är det du…och med tanke på det senaste årets ökningar du gjort kan det bara bli grymt.
26 juli, 2011 at 19:23 #305131Anonym anvandareMemberOh my. The poses you hit on the vid looks excellent. I am truly impressed and that does not happen easily. What I can easily to do is imagine … the voice of the speaker … to announce… with deepening and louder voice… The winner of the show and the new IFBB Pro, representing Sweden ..[/b] . Can you? Wouldnt that be fucking awesome?
Keep going kid.
26 juli, 2011 at 19:48 #305132Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Är det någon som kan göra detta så är det du…och med tanke på det senaste årets ökningar du gjort kan det bara bli grymt.Tack för ditt förtroende
Anne wrote:Oh my. The poses you hit on the vid looks excellent. I am truly impressed and that does not happen easily. What I can easily to do is imagine … the voice of the speaker … to announce… with deepening and louder voice… The winner of the show and the new IFBB Pro, representing Sweden ..[/b] . Can you? Wouldnt that be fucking awesome?Keep going kid.
Och Anne:
Vet inte riktigt hur jag ska tacka dig för de värmande orden. Utöver allt det fina du säger så kallar du mig kid också och det värmer nästan mest när man börjar känna sig gammal hehehTack. För denna kommentaren, för alla dina tidigare och för allt ditt stöd och förtroende.
26 juli, 2011 at 19:50 #305133Anonym anvandareMemberTänk på hur du tränar nu bara så att du håller dig skadefri. Vet själv när man varit inne i ett träningsstim och känt sig oövervinnelig och helt plötsligt smäller det. Vissa skador kan ju tyvärr sätta stopp för en satsning helt och hållet.
Säger inte det för att vara dryg utan på grund av egen erfarenhet. Det hade varit roligt att se dig lyckas.26 juli, 2011 at 22:12 #305134Anonym anvandareMembermaskin wrote:Tänk på hur du tränar nu bara så att du håller dig skadefri. Vet själv när man varit inne i ett träningsstim och känt sig oövervinnelig och helt plötsligt smäller det. Vissa skador kan ju tyvärr sätta stopp för en satsning helt och hållet.
Säger inte det för att vara dryg utan på grund av egen erfarenhet. Det hade varit roligt att se dig lyckas.Absolut:
Har försökt fokusera på mer kontakt hela tiden och inte att höja vikterna så mycket det senaste året. Vissa övningar där jag kanske ligger och reppar 15-20 reps höjer jag vikterna.
Men ser man tillbaka ungefär ett år kör jag i princip på samma vikter men fler reps.Vissa ”säkra” övningar höjer jag så gott jag kan utan att tumma på utförandet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.