My crib

Home Forums Dagböcker My crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 170 total)
  • Author

Kan inte riktigt avgöra vilken muskel det är . Det är skitsamma ändå antagligen.. Smärtan sitter i fästet vid armhålan typ. Yeah yeah.

Lätt förbannad över det. Men jag får la köra en Kevin Levrone report och satsa mot 500ibs i böjen istället:ph34r:

Har aldrig kört på tyngre än 170kg vilket var senaste passet. Känns dock inte som en omöjlighet då 500ibs är 227kg.

Men låt oss säga 230kg då.
    Hade han 6 veckor på sig eller va var det.? Och skulle han reppa på det eller bara göra en rep. Hjälp mig här orkar inte leta upp det.

Smörjer in min streckning med ice power med jämna mellanrum och kommer käka en massa omega 3 första dagarna.
    Vill fan inte knapra massa tabletter.

Någon som har något annat bra tips för att behandla en sträckning?

Jag kan ju glädja mig åt att jagf kände mig stark igår oi varje fall innan det hände. Målet var en 8a på 150kg och som det kändes på det 3 första reppen rent styrke mässigt så hade det nog gått =)

Film på skiten
    [youtube=Q2xHWk0ZkyQ]

Fint bänkat ,Synd där med sträckningen.

Vad heter låten i klippet ?

Oggelit0 wrote:
    Fint bänkat ,Synd där med sträckningen.

Vad heter låten i klippet ?

Tack, ja och Morning after dark med timbaland

En tanke som slog mig var att är det verkligen bra att behandla en sträckning med kyla? Borde inte ett värmande linnement vara att föredra?
    Har för mig sedan långt tillbaka från hockeytiden att man skulle kyla direkt när det inträffar sedan kan man köra värmande efter två dagar. Förmodligen bara bullshit från någon coach som låtsades leka doktor.

Hoppas det blir bättre snart.

Tråkigt med sträckning. Såg ut som att du lätt hade fixat 8 reps. Jävligt fina böjar också

Inspiration!

ANgående Ice powern så är det dess antiinflammatoriska egenskaper jjag är ute efter.
    Bröstet gör inte lika ont idag som för någon dag sen men det käånns fortfarande och jag kommer köra ice power tills det går över. Kan ju ta allt från några dagar till några veckor. Bara att vänta att se..

FIlm från igår…

Lite nya PB:n

[youtube=-QxK4wUKbGg]

Fan vad du är grym mannen, jäääävlar i vilka ökningar du har gjort under dem senaste två åren och snacka om att kunna komma upp på rediga vikter efter sådan pass lång pass från benträningen, sjukt imponerande :emo-thumb. keep it up mannen. MVH Cesse

Denna tråden skall följas. Inspirerande =)

och denna filmen är för er =)

Ett klipp från gårdagens pass.

Andreas och Lars kör lita pattar i början av filmen.
    7761737

Grymt inspirerande tråd och så jä***
    roligt med filmer :)
    Keep em coming :emo-thumb

Den där hantellyftsvarianten såg riktigt skön ut. Den när du satt på bänken rätt högt upp. Ska ta och prova den!

Överlag så verkar det vara ett grymt gym att träna på med mycket duktigt folk.

Grymma pressar bakom nacken också!

Härligt! you gotta love Samir!

Klipp från dagens böj.
    Körde ett set på 170*5 ett set på 180*4 sen avslutade jag med 11 reps på 160kg.
    Körde lite hacklift och benspark sen med . Avslutade passet med bicepsträning och lite vader.

Film på böjen kommer här
    [youtube=XWDrPhaLW1I]

Helt galna böjar!

Botrik wrote:
    Hur såg din benträning ut då dina ben växte som mest? Enbart knäböj? Hur många set, reps? :)

Riktiga kalasböjar där, grymt utförande!

De växte nog mest när jag körde böj, hacklift, benpress och benspark varje framsidalår pass. Gjorde nog det i varje fall nästan i två år innan jag trappade ner lite på benträningen.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.