My crib

Home Forums Dagböcker My crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 170 total)
  • Author

Synd med axeln samir. Bit ihop och kör annat tills den håller.
    Med din vilja kommer de gå galant :)

Trist med ditt bröst. Jag har precis samma problem, har hänt mig en 3 gånger på vänster sida och nu även 1 gång på höger sida i sommras. Så ta och vila ett par veckor så det får läka.

Daniel Dehn wrote:
    Jag hade sagt till tjejen att ge massage några gånger i veckan, ganska enkelt att lära sig hur man masserar dem olika delarna av pectoralis muskulaturen, din tjej kan väl en del anatomi med och säkerligen du också.

Jag hade även introducerat ordentlig rörelseträning plus stretching dagligen för bröst muskulaturen och framsida axlar.

Försöka hålla bakaxlarna i en neutral hållning i vardagen också.

När du haft en återkommande skada så tätt inpå kan du inte blunda för den, låt det inte bli en riktig ”TEAR” för det kan inte vara kul att råka ut för och sedan leva med.

Hoppas du läker snart och kan börja förebygga en eventuell ruptur.

Jag har tagit åt mig av allt.
    Tack

Fidde_Mannen wrote:
    Trist med ditt bröst. Jag har precis samma problem, har hänt mig en 3 gånger på vänster sida och nu även 1 gång på höger sida i sommras. Så ta och vila ett par veckor så det får läka.

mjo jag ska göra det.

Imponerad och inspirerad av dina resultat.

Kul att se någon med så bra styrka och utförande.

Såg väldigt bra ut på SM med.

Kör hårt!

Tack tack. både värmer och glädjer mig att höra =)

Bjuder på en film från veckan..
    Fortfarande inte kört bröst än, men ska väl dra igång lite lätt pumpträning för brösten och köra lätt som fan i några veckor.

[youtube=tjZxONT8Ay0]

Robox wrote:
    Imponerad och inspirerad av dina resultat.

Kul att se någon med så bra styrka och utförande.

Såg väldigt bra ut på SM med.

Kör hårt!

.. inte riktigt, lite smårädd dock =)

På ena ställningen fattades det en spärr till krokarna, det andra safety- racket så var reglarna paj så jag fick improvisera och sätta dit en vanlig sprint från en kabelmaskin…

Visste inte riktigt om den skulle hålla eller sitta kvar men men .. Jag hade ställt in mig på köra lite böj till fail och då tar man vad man har. =)

Vågade dock inte lägga tillbaka stången i krokarna så efter varje uppvärmningsset upp till 150kg fick jag lägga ner stången på racket och lassa av, lyfta upp och lassa på =)

Här kommer klippet på böjen 170kg 13 reps
    [youtube=CJza60CHyJw]

Det var nog precis så att splinten räckte in till hålet =)

Grymt. Använder du några speciella skor? Typ väldigt platta eller något annat? Ser nästan ut som kängor :)

Alm wrote:
    Grymt. Använder du några speciella skor? Typ väldigt platta eller något annat? Ser nästan ut som kängor :)

Tack.
    Skorna är ett par väldigt slitna Höga converse allstar. De var platta från början men nu är det nog nästan så att sulan är borta.

Dags att köpa nya.. men jag gillar dem för mycket

Lite högrepsträning i bänken och sen ett vanligt tyngre set
    [youtube=0myPApRvrA4]

Samir wrote:

Skönt att se att bröstet verkar hålla! Ta det lugnt nu så det inte börjar göra ont igen.

Gustaf Lindberg wrote:
    Skönt att se att bröstet verkar hålla! Ta det lugnt nu så det inte börjar göra ont igen.

Tro mig jag går och känner efter hela tiden om det känns lustigt under passet.

Jag vilade ju helt några veckor och mestränade sen ett par veckor och än så länge har jag ju inte slängt upp de vikterna jag var på i bänkpressen. Så det känns som jag ändå har gett de tid att läka.

Bara biceps/underarms-smärtan kan försvinnan nu så kan jag dra igång Fitness five-träningen på riktigt med chins och bicepscurls också

Fy faaaan gosse, sköna reps där, snacka om att du har uthållighet, GRYMT :). Ha en skön kväll och hoppas värken i resten av kroppen ger sig så du kan köra fullt ut. MVH Cesse

Mighty squats :d

Samir wrote:
    [youtube=0myPApRvrA4]

Jääklar..;) Vad är Pb.t i bänken?

Galet bra Samir! Fortsätter du i den här stilen blir det brutalt bra, du växer så det knakar:up: Vad ligger dagsvikten på?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.