My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 473 total)
  • Author

Ja ser självklart inte saken som du gör.
    Kommer bli en enormt svår senior klass i år.
    Så komer gå ditt göra mitt bästa sen får man se hur långt de räcker,viktgaste är att vinna över mig själv.

priest__88 wrote:
    A ja kan ju lova att du kommer att ta ett till guld i junior klassen..lätt!!…och i senior skulle jag fan inte bli förvånad om du vinner hela skiten!

Jo man måste vara realistisk när det sådana här enormt bra motståndare som man kommer möta i år.
    alltid tråkigt trilla på målilinjen men man lär sig alltid något av de.
    Jo de var en stor upplevelse få särbedöma mot så pass grymma killar sin första senior tävling.
    Ska göra mitt bästa :up:

Jonas Lundberg wrote:
    Jag vill inte alls ta ner Martins prestation eller fysik, men vet du vilka Martins motståndare är?
    Martin kommer säkert att göra jättebra ifrån sig, men tror att Martin ser på det lite mer realistiskt än vad du verkar göra.

Ursäkta Martin, tyckte det var jäkligt coolt när du särbedömde mot Ingvar o Peter förra året, synd att du inte fick 3:e platsen.

Kör hårt och visa oss en rejält förbättrad Martin till i år! :up:

Martin.P wrote:
    Jadu idag är de betydligt värre efter jobbat hela dagen i ett kylhus med denna hostan 👿
    Men ska jag inte få problem med hälsan så måste ja nog vara sjuk imorn om inte är bättre, tråkigt på nytt jobb men hälsan måste gå förre ibland.
    Så får hoppas blir dont move imorn så kan återhämta mig och bli av med skitet.

Om du inte mår bättre måste ju vara hemma, även fast jobbet är nytt så kan man som du säger inte rikera sin hälsa….Sen är det ju till din fördel att du varit där sjuk, då har dom ju sett dig dålig.Och då vet dom ju i alla fall att du inte fuskar…..
    Kom ihåg att tänka på dig själv i första hand.

Sov Gott och krya på dig!!!! Kram

Nu kickar vi igång denna sega vilo journal!
    Nu blir de ner o köra ett galet benpass! Om jag är frisk? nja jag är bättre men SM närmar sig o alla andra kör fullt ös så går ej o sitta hemma i vila längre! :up:
    Kommer en rappotering senare om jag lever :D

Du vet säkert vad du håller på med, men tänker ändå påpeka att immunförsvaret går ner rejält efter brutalt ben pass, så om det varit jag och jag precis kryat på mig skulle jag mjuk starta.
    men som sagt du vet vad du håller på med så jag borde bara knipa min stora trut.

Kör hårt, fult ös medvetslös!!

Kör hårt nu Martin! O glöm inte att slänga in lite bilder då och då :) Fin inspirtaionskälla :up:

haha jo i know! gjorde detta misstag i söndags fats med armar!
    Men ja körde på relativt tungt igår tog de lite lungt och inga dropset mm.
    men nu mår ja mkt bättre ialfall :up:
    Ja gilla fullt ös medvetslös :D Idag kör ja på den varianten 8)

pathetic wrote:
    Du vet säkert vad du håller på med, men tänker ändå påpeka att immunförsvaret går ner rejält efter brutalt ben pass, så om det varit jag och jag precis kryat på mig skulle jag mjuk starta.
    men som sagt du vet vad du håller på med så jag borde bara knipa min stora trut.

Kör hårt, fult ös medvetslös!!

Torsdag: Framsida Ben+lite baksida
    1.Knäböj fri stång djupa
    60*15
    90*12
    120*12
    150*10
    180*10
    190*8
    ut och tillbaka gång ut powerracket gick katastrof slå i båda gångerna i dom tunga seten kände att var skakig som fan när skulle stega in och ut, men som sagt var lång ifrån frisk så får skylla på det!

2.Front böj
    90*12
    110*10
    120*10
    130*8-10
    3.Benspark
    5 workset och mer reps för få in mkt blod

4.liggande baksida curl
    4workset+mer reps

Inget super pass! kändes efter böjen som jag blivit Totalt överkörd

fattar inte hur fan du kan med front böj, stången bara glider av mig direkt.

Bra benpass, hoppas stockarna växer :)

You will get some sick legs from doing that!
    Hoppas du kryar på dig och får ordning på alla bitar, då blir du riktigt giftig! :emo-thumb

tack mannen ska göra mitt bästa de enda jag kan göra!

norsk_gadd wrote:
    You will get some sick legs from doing that!
    Hoppas du kryar på dig och får ordning på alla bitar, då blir du riktigt giftig! :emo-thumb

Slänger up lite bilder jag fick och såg för första gången idag 2dagar innan Sm ingen färg inte börjat fylla och inte slutat dricka vatten,96kilo slänger up lite jämförelse från tävlingen med där jag vägde ca 3 kg lättare så fyllningen gick som sagt åt skogen :D

Några till

Så ung och så stor fan så grymt !

Uppdateringen kommer bli bättre nu när känner mig helt frisk och kan börja köra på fullt igen,hållt igen endel senaste passen för inte känt mig helt 100%.
    Nu blir de Bröst sen Blir de åka direkt till jobbet. jobbar kväll denna vecka.
    See you later :emo-thumb

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.