My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 473 total)
  • Author

kick ass ben pass!! inspirerande att läsa om hur brutalt alla pinar sina ben här.
    Själva har jag fortfarande träningsverk i quadsen efter senaste benpasset 3 dar sen, men mina kycklinglben kan inte mäta sig med tha big boys som er.

Säger det bara brutalt!

SHIT MARTIN, crazy stuff hehe :)

Sjuka vikter här inne.. :P

Inte blivit så mkt träning här. Blev ett grymt axelpass efter ben passet.
    Sen har ja knappt kunat röra mig :yikes: ALDRIG varit med om liknande först nu kan ja stapla mig fram hyffsat. söndag kväll var de som värst kunnde inte sova för dunkade så mkt i benen och värsta frossa hela kvällen är detta = bra ben pass:D
    Idag blir de Bröst, då jag fått skjuta på rygg träningen några dagar

Martin.P wrote:
    Inte blivit så mkt träning här. Blev ett grymt axelpass efter ben passet.
    Sen har ja knappt kunat röra mig :yikes: ALDRIG varit med om liknande först nu kan ja stapla mig fram hyffsat. söndag kväll var de som värst kunnde inte sova för dunkade så mkt i benen och värsta frossa hela kvällen är detta = bra ben pass:D
    Idag blir de Bröst, då jag fått skjuta på rygg träningen några dagar

haha brutalt bro! halv död efter benpasset säger bar u tha man!:emo-thumb

Martin.P wrote:
    Idag var de Framsida Ben! Efter läst om Östling brutala benpass var ja ännu mer motiverad att försöka köra ett minst lika brutalt pass! OHH ja jävlar vilket pass,bästa ben på mycket länge :P
    Skriver ner så mkt jag kan komma ihåg från de!
    1. Giant set Benspark/benpress/knäböj i smith + trippel dropp på varje övning, och till absolut failure varje set
    stegade först up vikterna lungt o försikgt
    100kg*15+/ 280*15+/60*15+
    100kg*15+/300*15+ /90*10+
    nu börja vikterna bli tunga haha! 80*8 +fyra dropset/ 250*15+/90*10
    ca 3 set til med ännu lägre vikter, och nästan omöjligt att gå från övning till övning utan halvt krypa fram :up:

2. Giant set omvänt i hacklift/ knä böj i smith med fötter ihoppa o långt framme/sizzy med viktplatta +dubbel dropset varje övning och till totalt failure.
    100kg*15+/60*15+/ 10kg platta*15+
    2 lika dana såna här set på ungefär
    sen 2-3 med mycket lättare vikt! ALDRIG HAFT SÅN SMÄRTA I BENEN SOM HÄR :yikes:

GRYMT pass! som sagt en av dom bästa på mycket länge.
    sen stappla sig hem med cyklen i handen i ös regn

Wonderbar! fyfaan vad du matar!

Blev ett grymt baksida ben + lite vader pass idag!
    Trots den jobbiga värmen.
    Blev framför allt glad för formen som var betyldigt bättre än ja trodde,specielt framsida ben, rumpa och mage som hårdnat till fint:D
    Får vänta med cardion ett tag till,blir en hel del ”cardio” när jag jobbar och de räcker mer än gott o väll så länge.
    rappoterar in passet imorn ska upp snart börjar jobba om 6 h så måste sova :nono:
    Hoppas kunna köpa mig en ny data i dagarna så kan uppdatera betydligt bättre.
    Då denna jag har nu är helt fucked up, allt man skirver lixom bara försvinner ibland.
    Bjuder på en liten bild med, kanske inte syns så mkt men bättre än inget. kommer betydligt bättre bilder inom kort :up:

Beef!! :D Det här med att ha slitsamt jobb känner jag till. Gått på jobbet nu i 18 månader och hängt på och hängt av diverse plåtar på ett löpande band. Konstant ont i underarmar etc. Men nu efter semester har jag fått ett slappare jobb som tur är :D Blir lite tuffare med träningen när man har riktigt fysiskt jobb.

Mvh Fidde

ser bra ut.
    Nu när alla andra börjar komma i form så känner jag mig som en fet potatis som rullar fram :(

Du är så jäkla grym martin:emo-thumb Otroligt inspirerande att följa dig…

LinusHansen wrote:
    Du är så jäkla grym martin:emo-thumb Otroligt inspirerande att följa dig…

1000+! :emo-thumb

vi får ta några riktiga bilder på gymmet mannen, jag har semme nästa vecka o 3 framåt så vi kan ju höras av

tack så mkt alla som skirvit! :up: haft mkt o göra så inte hunnit uppdatera!
    Blev ett okey bröst pass idag, ryggen bråkar så måste till en massör/kiropraktor i dagarna o fixa till den. Mätte Fett% idag med, och låg där exakt ja vill ligga runt 8-8.5% tror ja de var. Nä dags o krypa i säng efter 9h cardio på jobbet:emo-thumb

ähh du är säkert i grym massa form istället mannen

Andreas Terzis wrote:
    ser bra ut.
    Nu när alla andra börjar komma i form så känner jag mig som en fet potatis som rullar fram :(

yes! kan knäppa lite nån dag nästa vecka kanske:)

koffe wrote:
    vi får ta några riktiga bilder på gymmet mannen, jag har semme nästa vecka o 3 framåt så vi kan ju höras av
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.