My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 473 total)
  • Author

Jo då ja kör på o gör mitt bästa! ska bli skoj med en riktigt värdemätning mot grymt motstånd :)
    Nja killen dök aldrig upp, så var ingen som kunde fota tyvärr

_henkee wrote:
    haha du har vansinnigt bra peak på biccen :p
    Kommer bli skitbra detta.
    HOppas man ser fler bilder när man lämnar jobb imorron ;D
    Time to sleep!

nån liten bild på benen från nån dag sen! Formen varierar enormt på dom från dag till dag,binder lätt vätska där, inte så hårda här men lite fylliga
    Blev ett bra axelpass idag, högt tempo o fint tryck :D

Martin.P wrote:
    tack så jätte mycket Sandra! höjer självförtrondet lite o höra sånt :up: för tycker ja mest är liten numera när äter mindre :(

Nääää, det där är bara mentalt skit….!!!:nono:

Själv så har jag gått upp ganska mycket, men fasiken inte mycket fett.Så med andra ord har jag lyckas lägga på mig en bra massa muskler..Men det känns ovant, och lite flodhästvarning……*asg*
    Men ack snart slut på ätatandet……..:(

Ha en bra dag !!!!

haha ska du gå omkring o känna dig liten? :p nä fö fan stor som, ett hus när man börjar komma upp i eran viktklass kan man börja snacka.
    Du är packad med kött ingen snack om den saken.

man ser tyvärr inte de så själv tycker alltid man är liten och lär väll tycka de hela tiden

Andreas Terzis wrote:
    haha ska du gå omkring o känna dig liten? :p nä fö fan stor som, ett hus när man börjar komma upp i eran viktklass kan man börja snacka.
    Du är packad med kött ingen snack om den saken.

Nu har man kört 1 timmes cardio, nu blir de laga mat sen gymmet köra lite rygg sen bege sig till jobbet:frust:

Martin.P wrote:
    man ser tyvärr inte de så själv tycker alltid man är liten och lär väll tycka de hela tiden

jepp det är väl så,känner igen det tycker så själva med:| men i ditt fall är det obefogat

räfflor på wheelsen, cool Martin :emo-thumb

Martin.P wrote:
    nån liten bild på benen från nån dag sen! Formen varierar enormt på dom från dag till dag,binder lätt vätska där, inte så hårda här men lite fylliga
    Blev ett bra axelpass idag, högt tempo o fint tryck :D

YES MASTER M, leeets gooo to war. Ser ju härligt ut det här. Håll huvudet på plats nu bara Martin, sluta Noja. Ska väl ej säga så då jag aldrig varit på tävlingsdiet, men dietat har jag gjort, låt inte huvudet spela ett spratt, Stay cool, you are HUGE!!! Peace:up:

Såg bilderna i dagsforms tråden. Fan så bra det ser ut

Slänger up några bilder från igår kväll på ätardagen efter lite thaimat o glass

Ser verkligen bra ut martin, ska bli skoj att se på SM scenen iår :emo-thumb

Yes iam on a real war now :up:

Steppen1983 wrote:
    YES MASTER M, leeets gooo to war. Ser ju härligt ut det här. Håll huvudet på plats nu bara Martin, sluta Noja. Ska väl ej säga så då jag aldrig varit på tävlingsdiet, men dietat har jag gjort, låt inte huvudet spela ett spratt, Stay cool, you are HUGE!!! Peace:up:

Tack rickard! ska bara bli bättre iallafall långt kvar ju :D

Richard B wrote:
    Ser verkligen bra ut martin, ska bli skoj att se på SM scenen iår :emo-thumb

Nu blir det gymmet och köra hårt framsida ben o mage :emo-thumb

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.