My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 473 total)
  • Author

uhhhf sidcehest ser riktigt massivt ut, hela arm partiet är packat med kött och vaskulärt MÄKTIGT!!!
    Keep it up lär ju bli mäktigt o se live come october.:emo-thumb

Tkr alltid dina axlar stuckit ut.
    Ryggen ser förbättrad ut framifrån, har du någon bild bakifrån?

Kommer bli en jävla tävling i år!

Sidechest har alltid varit en bra pose för mig,haft desto svårare för line upp posen,fast tycker fått till den hyffsat bra sen sist ja tävla, då den var värdelös rent ut sagt 👿

Andreas Terzis wrote:
    uhhhf sidcehest ser riktigt massivt ut, hela arm partiet är packat med kött och vaskulärt MÄKTIGT!!!
    Keep it up lär ju bli mäktigt o se live come october.:emo-thumb

nja axlar nog de ja alltid haft svårast för fast kör dom alltid mest av allt numera och gjort så i typ 3 år nu :|
    Jo fått mer symmetri på hela kroppen,mer jämn helt enkelt :)

Fredrik.J wrote:
    Tkr alltid dina axlar stuckit ut.
    Ryggen ser förbättrad ut framifrån, har du någon bild bakifrån?

Kommer bli en jävla tävling i år!

Bara att önska lycka till sista vägen in i mål! Ser onekeligen redan bra ut sedan tidigare men med lite förbättringar sen sist så trot jag resultatet i år, om du orkar vara 100% fokuserad hela vägen fram, kommer bli brutalt.
    PUMP THAT IRON BRO!!!!

Tack mannen! motiverande höra sånt :up:
    Ska göra mitt bästa för ge allt till mållinjen,får bara hoppas mitt krävande jobb+hård diet inte sliter ut mig för mkt!

Martin Alexandersson wrote:
    Bara att önska lycka till sista vägen in i mål! Ser onekeligen redan bra ut sedan tidigare men med lite förbättringar sen sist så trot jag resultatet i år, om du orkar vara 100% fokuserad hela vägen fram, kommer bli brutalt.
    PUMP THAT IRON BRO!!!!

Liten och späd!

Ah, vad jobbar du med/som? Monster för din ålder, kul att se hur de går iår! Håller tummarna! :emo-thumb

Kör hårt Martin!!!! Lycka till!

Jag jobbar på fruktlager,tack

Zynter wrote:
    Liten och späd!

Ah, vad jobbar du med/som? Monster för din ålder, kul att se hur de går iår! Håller tummarna! :emo-thumb

tack så mkt Anna :)

Anna Lübeck wrote:
    Kör hårt Martin!!!! Lycka till!

jo formen är väll okey iallafall! Yes de blev det,och den satt helt sjukt bra med :P

__Erik__ wrote:
    Bra form du ligger inne med martin , de här med SM blir skitbra ;) .. Blev det nån enorm kebabtallrik som du snackade om ?

Hejja Martin! :pop:

Tycker det ser bra ut Martin och du ser ut att ha lagt på dig en del muskler.
    Fast hade gärna sett någon helkropps-pose.

Tack Jonas! Nja aboslut inte en hel del, men lagt på mig litegranna på rätt ställen :)
    De får nog vänta tills tävlingen :up:

Jonas Lundberg wrote:
    Tycker det ser bra ut Martin och du ser ut att ha lagt på dig en del muskler.
    Fast hade gärna sett någon helkropps-pose.
    Martin.P wrote:
    Tack Jonas! Nja aboslut inte en hel del, men lagt på mig litegranna på rätt ställen :)
    De får nog vänta tills tävlingen :up:

Du kör det där hemliga stuket, tränar säkert i pösiga tröjor o baggypants för att inte konkurrensen ska få en glimt hehe.
    Aja all the more exciting när det väl är dags att stå på scenen då.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.