- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 augusti, 2008 at 05:56 #695606Anonym anvandareMember
ser bra ut martin! kör hårt så kommer det att gå skitbra!
Ibland är det lätt att glömma bort att du faktiskt e fortfarande junior…
26 augusti, 2008 at 09:56 #695607Anonym anvandareMemberFan, Du ser hård å grov ut pöjk!:up:
Sliter själv hund för å få till en någorlunda god form.
Men jag tror allt att Vi kan ge ”favoriterna” en match om placeringarna:bb2:Kör hårt nu å kämpa hela vägen fram!
Vi ses i Västerås:emo-thumbMvh / Tobbe
26 augusti, 2008 at 16:33 #695608Anonym anvandareMembermed den formen du har nu ligger du väldigt bra till .kämpa på nu så kommer det nog gå grymt bra.:up:
26 augusti, 2008 at 23:21 #695609Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tack mannen betyder mkt du tror på mig :up:du är ju en utav ”gubbarna” en utav de snubbar jag ser upp till, klart jag tror på dig, dessutom är du säkerligen en av de yngsta om inte den yngsta av monstren i tungvikts klasserna du har tiden på din sida och redan är du ett freak monster.
Rocka på vidare nu Martin du kommer att gå långt!27 augusti, 2008 at 09:52 #695610Anonym anvandareMemberAllt ser så bra ut, kämpa på nu sista biten…Inte långt kvar!!!!!:emo-thumb
27 augusti, 2008 at 22:45 #695611Anonym anvandareMemberTack Mannen! Kör så hårt kroppen håller för! Ska du döma på sm i år?
Johannez wrote:ser bra ut martin! kör hårt så kommer det att gå skitbra!Ibland är det lätt att glömma bort att du faktiskt e fortfarande junior…
27 augusti, 2008 at 22:48 #695612Anonym anvandareMemberThanks Big Guy!
Jo vi ska göra vårt bästa de kan dom räkna med iallfall:up:
Detsamma rippat ska de vara om 5.5 v räknar ja medTobbe K wrote:Fan, Du ser hård å grov ut pöjk!:up:
Sliter själv hund för å få till en någorlunda god form.
Men jag tror allt att Vi kan ge ”favoriterna” en match om placeringarna:bb2:Kör hårt nu å kämpa hela vägen fram!
Vi ses i VästeråsMvh / Tobbe
27 augusti, 2008 at 22:49 #695613Anonym anvandareMemberJo fast är om 5.5 v de räknas ju Kör hårt så ses vi ännu ett år på scenen
Älgen wrote:med den formen du har nu ligger du väldigt bra till .kämpa på nu så kommer det nog gå grymt bra.:up:27 augusti, 2008 at 22:54 #695614Anonym anvandareMemberThanks man ! man blir extra motiverad höra sånt från en grov bra byggare!
Nästa år ska ja sitta liten o tjock i publiken, och heja på dig när du vissar var skåpet ska stå på scenen :emo-thumbAndreas Terzis wrote:du är ju en utav ”gubbarna” en utav de snubbar jag ser upp till, klart jag tror på dig, dessutom är du säkerligen en av de yngsta om inte den yngsta av monstren i tungvikts klasserna du har tiden på din sida och redan är du ett freak monster.
Rocka på vidare nu Martin du kommer att gå långt!27 augusti, 2008 at 22:56 #695615Anonym anvandareMembertack så Mycket Zandra Ja då nu är de fullt ös enda fram som gäller!
Som Andreas säger fullt ös medvetslösZuperZandra wrote:Allt ser så bra ut, kämpa på nu sista biten…Inte långt kvar!!!!!:emo-thumb28 augusti, 2008 at 05:50 #695616Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tack så Mycket Zandra Ja då nu är de fullt ös enda fram som gäller!
Som Andreas säger fullt ös medvetslösI denna sport så behövs alla uppmuntran och peppning som man kan få, och vem kan klaga på din fysik…
Åter igen, av med hatten(i mitt fall kepsen)….Och försök att inte bli medvetslös…. :p
Ha en bra dag nu!!!
28 augusti, 2008 at 16:14 #695617Anonym anvandareMemberju det är det man ska sikta på!! fullt ös medvetslös!!! :p
29 augusti, 2008 at 06:48 #695618Anonym anvandareMemberBig day for a big guy. Du är nr 1 bro, det är ditt år
Ha en underbar dag, njut och ta vara på den.
Biffiga hälsningar bro
29 augusti, 2008 at 07:48 #695619Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Tack Mannen! Kör så hårt kroppen håller för! Ska du döma på sm i år?Får se om man blir uttagen och i så fall vilka klasser man får döma…
Grattis på födelsedan!29 augusti, 2008 at 09:30 #695620Anonym anvandareMemberTack Så Mycket My Bro
Hoppas du hänger med ut o käkar massa god mat ikväll eller imorn
Nu ska jag fira med ut gå :up:Jimmy Jönsson wrote:Big day for a big guy. Du är nr 1 bro, det är ditt årHa en underbar dag, njut och ta vara på den.
Biffiga hälsningar bro
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.