My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 473 total)
  • Author

Sitter dricker min c-vitamin,grönt tee, och en powerking,sen en hyperdrive på de, så är man snart fullt redo för ut o traska i de super fina vädret:up:

gött att höra att du sliter med morgoncardion loves it!!! :emo-thumb
    hur länge brukar du plåga dig själv per dag? eller är det en yrkes hemlighet?

Plågar haha? tycker bara de är skönt och gå specielt på morgonen :D
    blir en timme bara räcker fint för mig :p

Andreas Terzis wrote:
    gött att höra att du sliter med morgoncardion loves it!!! :emo-thumb
    hur länge brukar du plåga dig själv per dag? eller är det en yrkes hemlighet?

En sak jag kom o tänka på är denna, är du inte sponsrad av något som helst kosttillskottsföretag?

Martin.P wrote:
    Plågar haha? tycker bara de är skönt och gå specielt på morgonen :D
    blir en timme bara räcker fint för mig :p

hehe iofs dagar vackra morgnar som denna är det väl en fröjd att vara ute och promenera men när det regnar och blåser och är grått och trist ute….njaa då var det inte längre lika skönt.

But still, its all love… även om jag inte var en happy camper de dagarna så var det ändå speciellt.

Nä ingen direkt än :)

Richard B wrote:
    En sak jag kom o tänka på är denna, är du inte sponsrad av något som helst kosttillskottsföretag?

haha jo exakt! eller som imorn när man ska ut o gå klockan 4 på morgonen :yikes:

Andreas Terzis wrote:
    hehe iofs dagar vackra morgnar som denna är det väl en fröjd att vara ute och promenera men när det regnar och blåser och är grått och trist ute….njaa då var det inte längre lika skönt.

But still, its all love… även om jag inte var en happy camper de dagarna så var det ändå speciellt.

s-up Martin, hade varit gött med lite insane träningsbilder så man får lite inspiration.

hehe Ska se va ja kan ordna fram,måste bli lite hårdare först :)
    Körde axlar igår,hade sån pump så ja grät på kvällen av smärta,haha o pumpen ville fan inte försvinna helt galet :D
    Testat köra plasmayet och No shotgun ihoppa`? Om inte så kan ja Varna de är fan för mkt och köra till träningen :yikes:

Andreas Terzis wrote:
    s-up Martin, hade varit gött med lite insane träningsbilder så man får lite inspiration.
    Andreas Terzis wrote:

Kul att se att du är ödmjuk, men du är F-N inte liten själv!!!

Håller med att träningsbilder hade varit roligt, hoppas det går bra för dig nu Martin och du får ha en lång och skadefri karriär!:nod

Martin.P wrote:
    hehe Ska se va ja kan ordna fram,måste bli lite hårdare först :)
    Körde axlar igår,hade sån pump så ja grät på kvällen av smärta,haha o pumpen ville fan inte försvinna helt galet :D
    Testat köra plasmayet och No shotgun ihoppa`? Om inte så kan ja Varna de är fan för mkt och köra till träningen :yikes:

haha gööööt ska ta o prova det någon gång :P
    tänker inte säga nåt om din diet noja förutom att det du visat upp hittils är mäktigt kan inte tänka mig att det gåt sämre sedan sist säkerligen i astounding form men som sagt ska inte säga mer.

keeps it real bro!

Zynter wrote:
    Kul att se att du är ödmjuk, men du är F-N inte liten själv!!!

Håller med att träningsbilder hade varit roligt, hoppas det går bra för dig nu Martin och du får ha en lång och skadefri karriär!:nod

o fan får ta o kapa tråden lite snabbt här( hoppas martin inte kommer ner till gbg o slaktar mig nu, hehe)
    tänkte bara säga thanx man altid as schyst o höra.
    Martin e grym en riktig inspirations källa en kille som brinner för byggning så det är mäktigt roligt att följa snubbens tråd.

Man längtar tills man kommer hem från skolan och får skåda bilder på denna jätte, så grym är du martin!! ;)

MVH

förlåt att jag gnäller om samma sak igen men fan Martin dax o slänga upp lite bilder? Sm närmar sig låt psyknings kriget på forumet börja :p

massa åt folket!! :bb:

Förlåt mannen 😮 Haft mkt o stå i jobb mm, kännt mig sliten i kroppen så vila helt från gymmet fre,lör och sön för o låta kroppen återhämta sig lite för sista hårdkörningen innan sm :D Men ska se om ja inte kan fixa några bilder i veckan.

Andreas Terzis wrote:
    förlåt att jag gnäller om samma sak igen men fan Martin dax o slänga upp lite bilder? Sm närmar sig låt psyknings kriget på forumet börja :p

massa åt folket!! :bb:

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.