- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 augusti, 2008 at 10:01 #695651Anonym anvandareMember
Sitter dricker min c-vitamin,grönt tee, och en powerking,sen en hyperdrive på de, så är man snart fullt redo för ut o traska i de super fina vädret:up:
31 augusti, 2008 at 10:07 #695652Anonym anvandareMembergött att höra att du sliter med morgoncardion loves it!!! :emo-thumb
hur länge brukar du plåga dig själv per dag? eller är det en yrkes hemlighet?31 augusti, 2008 at 10:13 #695653Anonym anvandareMemberPlågar haha? tycker bara de är skönt och gå specielt på morgonen
blir en timme bara räcker fint för mig :pAndreas Terzis wrote:gött att höra att du sliter med morgoncardion loves it!!! :emo-thumb
hur länge brukar du plåga dig själv per dag? eller är det en yrkes hemlighet?31 augusti, 2008 at 10:24 #695654Anonym anvandareMemberEn sak jag kom o tänka på är denna, är du inte sponsrad av något som helst kosttillskottsföretag?
31 augusti, 2008 at 12:31 #695655Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Plågar haha? tycker bara de är skönt och gå specielt på morgonen
blir en timme bara räcker fint för mig :phehe iofs dagar vackra morgnar som denna är det väl en fröjd att vara ute och promenera men när det regnar och blåser och är grått och trist ute….njaa då var det inte längre lika skönt.
But still, its all love… även om jag inte var en happy camper de dagarna så var det ändå speciellt.
1 september, 2008 at 15:58 #695656Anonym anvandareMemberNä ingen direkt än
Richard B wrote:En sak jag kom o tänka på är denna, är du inte sponsrad av något som helst kosttillskottsföretag?1 september, 2008 at 15:59 #695657Anonym anvandareMemberhaha jo exakt! eller som imorn när man ska ut o gå klockan 4 på morgonen :yikes:
Andreas Terzis wrote:hehe iofs dagar vackra morgnar som denna är det väl en fröjd att vara ute och promenera men när det regnar och blåser och är grått och trist ute….njaa då var det inte längre lika skönt.But still, its all love… även om jag inte var en happy camper de dagarna så var det ändå speciellt.
2 september, 2008 at 18:31 #695658Anonym anvandareMembers-up Martin, hade varit gött med lite insane träningsbilder så man får lite inspiration.
2 september, 2008 at 19:13 #695659Anonym anvandareMemberhehe Ska se va ja kan ordna fram,måste bli lite hårdare först
Körde axlar igår,hade sån pump så ja grät på kvällen av smärta,haha o pumpen ville fan inte försvinna helt galet
Testat köra plasmayet och No shotgun ihoppa`? Om inte så kan ja Varna de är fan för mkt och köra till träningen :yikes:Andreas Terzis wrote:s-up Martin, hade varit gött med lite insane träningsbilder så man får lite inspiration.2 september, 2008 at 19:20 #695660Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:s-up Martin, hade varit gött med lite insane träningsbilder så man får lite inspiration.Kul att se att du är ödmjuk, men du är F-N inte liten själv!!!
Håller med att träningsbilder hade varit roligt, hoppas det går bra för dig nu Martin och du får ha en lång och skadefri karriär!:nod
2 september, 2008 at 19:23 #695661Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:hehe Ska se va ja kan ordna fram,måste bli lite hårdare först
Körde axlar igår,hade sån pump så ja grät på kvällen av smärta,haha o pumpen ville fan inte försvinna helt galet
Testat köra plasmayet och No shotgun ihoppa`? Om inte så kan ja Varna de är fan för mkt och köra till träningen :yikes:haha gööööt ska ta o prova det någon gång
tänker inte säga nåt om din diet noja förutom att det du visat upp hittils är mäktigt kan inte tänka mig att det gåt sämre sedan sist säkerligen i astounding form men som sagt ska inte säga mer.keeps it real bro!
2 september, 2008 at 19:26 #695662Anonym anvandareMemberZynter wrote:Kul att se att du är ödmjuk, men du är F-N inte liten själv!!!Håller med att träningsbilder hade varit roligt, hoppas det går bra för dig nu Martin och du får ha en lång och skadefri karriär!:nod
o fan får ta o kapa tråden lite snabbt här( hoppas martin inte kommer ner till gbg o slaktar mig nu, hehe)
tänkte bara säga thanx man altid as schyst o höra.
Martin e grym en riktig inspirations källa en kille som brinner för byggning så det är mäktigt roligt att följa snubbens tråd.4 september, 2008 at 22:17 #695663Anonym anvandareMemberMan längtar tills man kommer hem från skolan och får skåda bilder på denna jätte, så grym är du martin!!
MVH
8 september, 2008 at 16:07 #695664Anonym anvandareMemberförlåt att jag gnäller om samma sak igen men fan Martin dax o slänga upp lite bilder? Sm närmar sig låt psyknings kriget på forumet börja :p
massa åt folket!! :bb:
8 september, 2008 at 16:50 #695665Anonym anvandareMemberFörlåt mannen 😮 Haft mkt o stå i jobb mm, kännt mig sliten i kroppen så vila helt från gymmet fre,lör och sön för o låta kroppen återhämta sig lite för sista hårdkörningen innan sm Men ska se om ja inte kan fixa några bilder i veckan.
Andreas Terzis wrote:förlåt att jag gnäller om samma sak igen men fan Martin dax o slänga upp lite bilder? Sm närmar sig låt psyknings kriget på forumet börja :pmassa åt folket!! :bb:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.