My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 473 total)
  • Author

Betyder otroligt mycket att de kommer från en som dig.
    Jag kommer fortsätta exakt som vi planerat, -stick to the plan and it will be good, som du brukar säga bro
    ha en grym Resa i usa nu bro 8)

Jimmy Jönsson wrote:
    Var och hälsa på lillebror igårkväll och till er som följer Martins väg till guldet så kan jag meddela att han är i sitt livs form. Torr, fibrig, hård , groooov, så här lagom 2.5 veckor kvar, så säger jag grattis Martin, det du åstadkommit så här långt är guld och resten nu är bara bonus. Bara njut av resan, för du är nummer 1. Björnkram //Bro

Ja, säger Jimmy att det är bra, då är det bra!!!! Å något annat skulle förvåna mig, för du e som en belgien blue Martin.. Tok bra!! Ses snart!!

ser snuskigt bra ut Martin
    keeps it real!

helt sjukt! helt sinnes sjukt! hoppas detta går vägen ser riktigt bra ut!

Ser sjukt bra ut, håller på dig även fast jag inte till SM! :D

INSANE Martin! Fan så bra det ser ut:up:

Jo jimmy är alltid väldigt ärlig de vet vi alla som känner han:nod
    Tack Anna:) yes ska bli skoj o träffa dig o Patrik,kommer köra min laddar vecka hos Nina i lkpg så vi kanske ses där med om ni håller hus där då :)

Anna Lübeck wrote:
    Ja, säger Jimmy att det är bra, då är det bra!!!! Å något annat skulle förvåna mig, för du e som en belgien blue Martin.. Tok bra!! Ses snart!!

Thanks Big Man och bättre ska de bli 8)

Andreas Terzis wrote:
    ser snuskigt bra ut Martin
    keeps it real!

yes ska göra mitt bästa! Nä tjänstledig nu,men blir förmodligen inget på de stället mer sen,sjuk chef som inte har en aning hur arbetslivet ska fungera tyvärr

__Erik__ wrote:
    Kommer nog upp till sm för att kolla martin !! make me proud va! ! inte sett dig på jobbet på evigheter ju .

haha=) tack så mkt :D allt känns väldigt bra hittills iallafall

Emil Lundberg wrote:
    helt sjukt! helt sinnes sjukt! hoppas detta går vägen ser riktigt bra ut!

Tack va roligt :) ska göra mitt bästa för inte let you down

calli3 wrote:
    Ser sjukt bra ut, håller på dig även fast jag inte till SM! :D

Tack gläder mig o höra du tycker det :up:

faogel wrote:
    INSANE Martin! Fan så bra det ser ut:up:
    Martin.P wrote:
    Nån liten teaser på formen som faktigst är mitt livs form hitils :D
    Nu blir de en liten skön Promenad :)

Ser riktigt najs ut Martin:D
    Lycka till på SM:up:emo-thumb

ser mäktigt köttigt ut som sagt…börjar bli lite rädd för att dyka upp på sm så mycket kött där att man kommer o drunkna haha
    Någon som undrade över vikten tidigare det vore värt att veta, vad ligger du på i dagsläget??

Thanks Man!
    Ska jag vara helt ärlig mot er, så väger jag inte mig nu och inte gjort på ett litet tag, spegeln som får avgöra formen, varför riskera och bli orolig om vikten är där man inte vill, skulle jag nu mot förmodan väga över ja då är det inte mer med det,fast väldigt svårt och tänka mig det :p

Andreas Terzis wrote:
    ser mäktigt köttigt ut som sagt…börjar bli lite rädd för att dyka upp på sm så mycket kött där att man kommer o drunkna haha
    Någon som undrade över vikten tidigare det vore värt att veta, vad ligger du på i dagsläget??
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.