My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 473 total)
  • Author

Snart framme martin, Håll ut! Och lycka till :)

Dennis Johansson wrote:
    Riktigt snyggt. Väldigt imponerande. Du är inte så gammal heller va ?

23 om jag inte missminner mig :)

Lycka till nu :)

Tack alla !:D Nu sitter man i bilen och laddar Kolisar på vägen till Västeros
    En ganska rolig grej detta året att jag har ingen aning vad min vikt är,inte vägt på på ett litet tag ,bara gått efter hur de ser ut istället,så ska bli intressant vad vikten kommer hamna på invägningen,men ganska säker på att ingen fara att komma under 100 kilo :)

…extra – lycka till nu! Skrev precis ”predictions – Swedish nationals” i en finska bb websida, och tog dig i top 3 med Östling och Österberg. Så nu borde du göra det! :emo-thumb

Lycka till nu Martin :up:

Som sagts tidigare. Lycka till nu och rocka järnet på scen.

STORT LYCKA TILL THE BEAST, you are the man.

MVH cesse

Shaeka loss på sen o ös gärnet med smile o attityd!!! Tacka mig efter åt… :-)

__erik__ wrote:
    kul att se dig live martin !! Synd de inte riktigt gick som du ville.

+1

Vill tacka alla som varit med och sköt o fixat Sm 2008,bästa Sm jag någonsin tävlat eller varit och tittat på.! Grymt Bra tävlande i dom flesta klasserna och allt flöt på grymt backstage som i hela arenan!:up:

Vi tacka alla som Stötat mig och gett mig massa posstiiv kritik och vad ja behöver öva på,många glömmer bort att vet man inte vad man ska jobba på så är de svårt och fixa till problemen,så jag ser gärna folk kommer med kritik till mig här ni som kollat på Sm:).

Var inte specielt nöjd med hur formen var på lördagen då mådde lite halv dåligt,ingen apptit svårt få i sig mat mm,men kändes betylidgt bättre när jag ändra lite i uppläget till söndagen, då jag kände mig betyldigt piggare och mer ös i kroppen, tror formen var lite bättre på söndagen med vad jag får höra från folk,men ej sett bilder så kan inte jämföra båda dagarna än:)

Vi tacka Andreas P här på forumet för perfekt Coach hjälp och färgläggningen:up:

Det är bara att köra på min vän!:emo-thumb
    Mer massa!
    Nya mål!

Massa kramar till dig! :)

Säger Detsamma! Blev visst så att vi kämpar mot samma mål nu8) Nu kör vi hårt så ses vi i gbg om inte vi inte ses innan dess:happy:

Skorpan wrote:
    Det är bara att köra på min vän!:emo-thumb
    Mer massa!
    Nya mål!

Massa kramar till dig! :)

Jag och super trevliga Peter (älgen) Backstage

Jag på söndagen, då min form kändes bättre och bättre mer tiden gick:)

Martin.P wrote:
    Säger Detsamma! Blev visst så att vi kämpar mot samma mål nu8) Nu kör vi hårt så ses vi i gbg om inte vi inte ses innan dess:happy:

Jag visste att du inte skulle kunna hålla dig därifrån! :p:D
    Kul!
    Då kör vi då! :emo-thumb

köttigt grabben!
    några nya mål i sikte? nu när SM är avslutad? keeps it up bro!

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.