My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 473 total)
  • Author

tack Andreas :up:
    Ja nu satsar jag mot Lucian,skickat in för ett wild card till Lucia pro så får vi se om jag får tillåtelse och köra den annars får de bli vanliga Lucia.
    Inte alls nöjd med formen på sm, då var betyldigt bättre form innan man börja laborera o grejsa :nono: Så får man hoppas jag hittar ett upplägg som funkar för mig denna gången :up:

Andreas Terzis wrote:
    köttigt grabben!
    några nya mål i sikte? nu när SM är avslutad? keeps it up bro!

Hoppas att du får, och om du får..Kommer gå kalas..!!!!
    Bara köara hårt (igen) sista veckorna…. !

Martin kör dietmat även en ätardag… fast i lite större portioner :)
    Nästa gång blir det buffé… Så vi blir riiktigt mätta visst

Gött o höra mannen hoppas du får din wildcard, missade ju SM så jag vet inte hur det såg ut den dan.
    Hur som Lucia pro ska jag nog med ganska stor säkerhet se på i alla fall bor ju i stan så jag kan inte komma med dåliga ursäkter omjag missar det.

Ha en trevlig fortsättning på dieten då:p

Ja de får du inte missa :D Hoppas ja med,hade varit skitcoolt och få stå på samma scen som bästa byggaren i Sverige just nu i mina ögon Lars Ö 8)
    Ska snart ta o börja den igen,vilat upp kroppen helt med god mat o ingen träning. Så nu är de fullt ös medvetslös som du burkar säga :D

Andreas Terzis wrote:
    Gött o höra mannen hoppas du får din wildcard, missade ju SM så jag vet inte hur det såg ut den dan.
    Hur som Lucia pro ska jag nog med ganska stor säkerhet se på i alla fall bor ju i stan så jag kan inte komma med dåliga ursäkter omjag missar det.

Ha en trevlig fortsättning på dieten då:p

Anna Lübeck wrote:
    Martin kör dietmat även en ätardag… fast i lite större portioner :)
    Nästa gång blir det buffé… Så vi blir riiktigt mätta visst

T-bone restaurangen?

Pelle svensson wrote:
    T-bone restaurangen?

Ser så ut i mina ögon i alla fall! :nod

Yes :D Största biff ja någonsin fått på en resturang iallfall :P

Pelle svensson wrote:
    T-bone restaurangen?
    Martin.P wrote:
    Yes :D Största biff ja någonsin fått på en resturang iallfall :P

va heter maträtten som är på bilden? ser föööör jävligt gott ut, Lycka till med allt Mr Martin

Inte mycket till bild men bjuder på den endå! Torsdag morgon min bästa form innan börja fylla kolisar. idiot som man är tog ja inga bilder då för kände mig bara tom o yr 👿

400 g ryggbiff! med pommes:emo-thumb fast tror nog den var bra större än 400 faktist, ja fick den största :P

Headhunter wrote:
    va heter maträtten som är på bilden? ser föööör jävligt gott ut, Lycka till med allt Mr Martin

Satan i gatan Martin! Sicka räfflor!!!:P

tack :D och till Lucia ska dom fan med upp på scenen med 8)

Skorpan wrote:
    Satan i gatan Martin! Sicka räfflor!!!:P
    Martin.P wrote:
    tack Andreas :up:
    Ja nu satsar jag mot Lucian,skickat in för ett wild card till Lucia pro så får vi se om jag får tillåtelse och köra den annars får de bli vanliga Lucia.
    Inte alls nöjd med formen på sm, då var betyldigt bättre form innan man börja laborera o grejsa :nono: Så får man hoppas jag hittar ett upplägg som funkar för mig denna gången :up:

Då tummar vi på det va, inget massa ”laborerande” nästa gång.
    Bättre å köra safe and easy:emo-thumb

Vi ses på Lucia, on stage!

Mvh Tobbe

Martin.P wrote:
    400 g ryggbiff! med pommes:emo-thumb fast tror nog den var bra större än 400 faktist, ja fick den största :P

Störst biff till störst biff:nod[/b] /Anna

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.