My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 473 total)
  • Author

ähhh mkt vätska bara . Är ej nöjd med formen så för mig är de sälform:|. Hoppas allt flyter bra med din träning kör hårt du med

Lee86 wrote:
    Riktigt imponerande att ha den formen och väga så mycket:worship: Jag skulle nog inte kalla den formen du har för sälform:up: Kör hårt så lär vi ses

Träningen går skit bra trots att jag inte tränar denna vecka.
    Skönt o bara relaxa o vila ut i värmen hos tjejen. Igår gick dagen åt att ligga på stranden och där käkades en massa glass och även våra medtagna hemlagade thaimatlådor.
    Underbar tjej man har som kom med 6 isglassar åt mig :D, när jag låg o plågades i solen. Vattnet var lite för kallt för badkrukor som oss haha 16 grader typ;).
    Här fixas byggar kycklingen till matlådorna

hej min egna lilla tjockis.Låter bra det, litar på att du inte skiter det i år,yes du får komma och dra av ett pass sen när jag börjat dieten, så inte jag ser ut som en svullen gris:D

Thomas.B wrote:
    Hej Sötiz ;)

Kör hårt nu mannen!
    Detta året är jag garanterat på plats på SM och skriker!
    Får snacka snart, såfort hojkortet e fixat får vi krossa lite, om du inte övergett landet då ;)

Lycka till Martin! :up:
    113kg låter mycket och du ser inte fet ut, men ser att du håller lite vatten.
    Nu kör vi hårt!

Tack Jonas! Jag kan inte göra mer än mitt bästa så får vi se hur långt de räcker i år.

Jonas Lundberg wrote:
    Lycka till Martin! :up:
    113kg låter mycket och du ser inte fet ut, men ser att du håller lite vatten.
    Nu kör vi hårt!
    Martin.P wrote:
    Träningen går skit bra trots att jag inte tränar denna vecka.
    Skönt o bara relaxa o vila ut i värmen hos tjejen. Igår gick dagen åt att ligga på stranden och där käkades en massa glass och även våra medtagna hemlagade thaimatlådor.
    Underbar tjej man har som kom med 6 isglassar åt mig :D, när jag låg o plågades i solen. Vattnet var lite för kallt för badkrukor som oss haha 16 grader typ;).
    Här fixas byggar kycklingen till matlådorna

Hmmm, inte illa att få glass serverad så där…..NICE , ta hand om tjejen din…:)

Ser fram emot att se dig på scenen i höst igen, du fortsätter utvecklas bra mellan varje tävling, de du gör fungerar iaf!!!
    Kör hårt och lycka till

Skoj att du följer mig Big Mac.Funkar o funkar träningen kan alltid gå bättre,så man ska aldrig vara nöjd.Hoppas få se dig på scenen snart med kör hårt du med:emo-thumb

bigmac wrote:
    Ser fram emot att se dig på scenen i höst igen, du fortsätter utvecklas bra mellan varje tävling, de du gör fungerar iaf!!!
    Kör hårt och lycka till

Jo, d är sant, man kan alltid träna hårdare!!!!
    Har ett diskbråck mellan 4 och 5 kotan som strular, så rygg och benträningen är begränsad men d går, men scenen blir d i höst, om jag så ska krypa runt på scenen och göra mitt fria:)
    Jag tävlar nog ej på sm dock, men finns bakom med coachbricka på mig, men håller tummarna för du kommer in torr och stenhård

ojojojo brutalt stor säger jag bara=) 22år dessutom, du har många år kvar att bygga=)
    Brutala pass med brutala vikter.!
    Kör hårt och lycka till.

Dags att sammanfatta viloveckan. För i morgon kör jag igång igen. Får även då sällskap av Mike Stjärna i Örebro.

Vilan då, käkat pizza,hamburgare,kycklingburgare,glass,godis, grillat och allt annat som fyllt min buk.

Aktiverat mig i form av att ligga på stranden,soffan, seexxaat, gått omkring och flåsat i Vadstena efter en kamera som Nina fastna för. Spelat minigolf och lite annat smått och gott

Nu börjar allvaret, nu är de full fokusering långt tag framöver tills efter SM,”nordiska” och ”lucia Classic” mm.

Saknar min Vitargo:D som fick stanna hemma denna vecka !
    Imorn bär de som sagt av till örebro för att hälsa på Mike o Sashli lite!
    See you soon with some hardcore training!

Taack så mycket:)
    ska göra mitt bästa för att få fram tunga o brutala pass!

donville wrote:
    ojojojo brutalt stor säger jag bara=) 22år dessutom, du har många år kvar att bygga=)
    Brutala pass med brutala vikter.!
    Kör hårt och lycka till.

Tycker du ska satsta på detta istället Martin ;

[http://www.aftonbladet.se/matvin/article2545299.ab]

;)

haha SM som SM, ja ställer upp i allt bara ja får äta på köpet

Karlssooooon wrote:
    Tycker du ska satsta på detta istället Martin ;

[http://www.aftonbladet.se/matvin/article2545299.ab]

;)

Kanske har skrivits förr men iaf, hur lång är du Martin?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.