My road to Sm 08 ” all or nothing”

Home Forums Dagböcker My road to Sm 08 ” all or nothing”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 473 total)
  • Author

ska du tävla i junior klassen..lr blir det senior?lr båda?

Jag kommer formtoppa till seniorklassen, sen om allt känns bra dagen efter kör ja junior med :up:

priest__88 wrote:
    ska du tävla i junior klassen..lr blir det senior?lr båda?

är du med sjuk eller? har fan ångest för jobba imorn hostar nästan ihjäl mig idag, och sen jobba i 10 graders kyla då skoj :yikes:

__Erik__ wrote:
    Det är fan sjukt va det florerar förkylningar nu , känns som om alla är sjuka .
    Martin.P wrote:
    Jag kommer formtoppa till seniorklassen, sen om allt känns bra dagen efter kör ja junior med :up:

Jag hoppas verkligen att du ställer upp i junior klassen så jag får chansen att få stå på samma scen som dig(om jag nu ställer upp)

Krya på dig och måste även tillägga att du kör med helt sjuka vikter,helt sjukt :bb:

Vi får se helt enkelt,men möljigheten är ju stor att jag går upp där och har roligt oavsett om ja redan hunnit paja formen lite
    tack mannen glädjer mig höra.

Lee86 wrote:
    Jag hoppas verkligen att du ställer upp i junior klassen så jag får chansen att få stå på samma scen som dig(om jag nu ställer upp)

Krya på dig och måste även tillägga att du kör med helt sjuka vikter,helt sjukt :bb:

Såg att du gått och blivit sjuk…..Usch och fy…..
    Hoppas att du känner dig bättre, annars får du slappa och njuta av god soppa, filmer och annat sjuk-mys.!

Ha det nu!

Ja Usch! Trodde kände mig bättre igår ,så var gör man då korkad som man är går och kör ett hårt armpass med full energi,sen fick ja bakslaget idag kan jag säga :( Nu sitter man här med feber och hostar som vet inte vad, jag som skulle kört ben idag

ZuperZandra wrote:
    Såg att du gått och blivit sjuk…..Usch och fy…..
    Hoppas att du känner dig bättre, annars får du slappa och njuta av god soppa, filmer och annat sjuk-mys.!

Ha det nu!

Martin.P wrote:
    Ja Usch! Trodde kände mig bättre igår ,så var gör man då korkad som man är går och kör ett hårt armpass med full energi,sen fick ja bakslaget idag kan jag säga :( Nu sitter man här med feber och hostar som vet inte vad, jag som skulle kört ben idag

Men Åhhh, det var ju allt annat än smart…..!!!!:nono:
    Men jag ska inte säga nått, har väl gjort samma sak ett par gånger själv….

Då får du nu helt enkelt ägna dig åt soppa, filmer och bara slappa på soffan nu!!Dont Move!!

Krya på dig nu…Kram

Ja tyvärr blir de nog inte så! Måste jobba imorn nytt jobb så vill inte sjukanmäla mig redan ttos ja verkligen behöver det, och klockan 05.00 börjar man med så blir inte nått, dont move med film o soppa tyvärr 👿
    tack så mkt Zandra

ZuperZandra wrote:
    Men Åhhh, det var ju allt annat än smart…..!!!!:nono:
    Men jag ska inte säga nått, har väl gjort samma sak ett par gånger själv….

Då får du nu helt enkelt ägna dig åt soppa, filmer och bara slappa på soffan nu!!Dont Move!!

Krya på dig nu…Kram

Martin.P wrote:
    Ja tyvärr blir de nog inte så! Måste jobba imorn nytt jobb så vill inte sjukanmäla mig redan ttos ja verkligen behöver det, och klockan 05.00 börjar man med så blir inte nått, dont move med film o soppa tyvärr 👿
    tack så mkt Zandra

Halloj på dig sjukling….!
    Mår du nått bättre i dag?Jag hoppas det för din skull….Aldrig kul att behöva jobba och ta i när man känner sig dålig.Men som du säger har man helt nytt jobb, hur kul är det då att behöva sjukskriva sig…….

Hoppas att du får ”dont move” med soppa och film i dag då?!!:fever:

Ha det bra nu!!!

A ja kan ju lova att du kommer att ta ett till guld i junior klassen..lätt!!…och i senior skulle jag fan inte bli förvånad om du vinner hela skiten!

priest__88 wrote:
    A ja kan ju lova att du kommer att ta ett till guld i junior klassen..lätt!!…och i senior skulle jag fan inte bli förvånad om du vinner hela skiten!

Jag vill inte alls ta ner Martins prestation eller fysik, men vet du vilka Martins motståndare är?
    Martin kommer säkert att göra jättebra ifrån sig, men tror att Martin ser på det lite mer realistiskt än vad du verkar göra.

Ursäkta Martin, tyckte det var jäkligt coolt när du särbedömde mot Ingvar o Peter förra året, synd att du inte fick 3:e platsen.

Kör hårt och visa oss en rejält förbättrad Martin till i år! :up:

ee vad fick du luft ifrån din tönt?…de var knappast du som fick kommenatren!…tönt

inte kul att va sjuk, krya på dig mannen :emo-thumb

Jadu idag är de betydligt värre efter jobbat hela dagen i ett kylhus med denna hostan 👿
    Men ska jag inte få problem med hälsan så måste ja nog vara sjuk imorn om inte är bättre, tråkigt på nytt jobb men hälsan måste gå förre ibland.
    Så får hoppas blir dont move imorn så kan återhämta mig och bli av med skitet.

ZuperZandra wrote:
    Halloj på dig sjukling….!
    Mår du nått bättre i dag?Jag hoppas det för din skull….Aldrig kul att behöva jobba och ta i när man känner sig dålig.Men som du säger har man helt nytt jobb, hur kul är det då att behöva sjukskriva sig…….

Hoppas att du får ”dont move” med soppa och film i dag då?!!:fever:

Ha det bra nu!!!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 473 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.