- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2010 at 02:23 #483638Anonym anvandareMembermyggis wrote:Öhum, och vilken cardio hade mannen i tankarna mån tro
Om JAG behagar..hurrmf..du talar med en arbetshästs av märket Ardenner här..powerwalk here I come
Den där kardion där jag blir helt genomsvettig och den kvinnliga aspirantern max ”jobbar” i 5 min (aldrig mer). Sedan står man själv för den resterande kcal-förbrukningen. Tur att man gillar den sortens kardio då man kan göra den vilken tid på dygnet som helst:|!
Jag tror inget förrän jag ser det mina egna ögon:nerd:!
27 mars, 2010 at 01:03 #483639Anonym anvandareMemberDet blev ingen power walk i dag, men däremot vårens första joggingtur i regnet 40 minuter..inget håll och orkade hela vägen, så flåset håller i seg fast man inte vart ute sen i höstas :up:
31 mars, 2010 at 00:01 #483640Anonym anvandareMemberHar haft smärta i höger axel sen en vecka tillbaka, känns som inflammation i muskelfästet, men har inte varit hos läkare, så inga konkreta svar. Blir lite lätt frustrerad när det inte går över. 👿 Provade på en brös/triceps pass här om dan som gick hyfsad..hoppade över axelpasset och körde lägvolym med höga reps..bara för att vara tvär och inte slöa till i soffan I går hade jag ett baspass på friskis..man kanske ska vila och köra en hästlinement/voltaren/alvedon kur?? Någon kunnig läkartyp här inne som kan svara?
Har inte så svåra smärtor..känns mest när jag lyfter armen lite för högt och mest i främmre muskel+ nedre fäste. Och så knäpper det till ibland, och det är nog det som oroar mest.
Bröst
Uppercut i cable: 3x8x10kg
Flyes: 3x15x8kg
Snedbänk:3x8x30kgTriceps[/B
Pushdown med rep: 3x12x25kg
Enarms tricepsextention: 3x10x6kg
Enarms extention i cable: 3x10x10kgEfter det blev det mage och lite andra övningar för midja och nacke.
I måndags var det då dax att ta lite formbilder…plockade fram den sögna kameran och riggade upp mig framför spegeln..tog en stund att få fram nått som var värt att skicka upp utan att skämma ut mig totalt..men då tog batteriet slut och när jag hade bytt det började skiten att krångla..till slut fick den jäveln för sig att radera alla kort från sommaren 2008 och fram till muskelknuttekorten …nu har jag..ja inte en ny kamera, men en ny mobil.ska se om den vågar krångla med mig :nono:
31 mars, 2010 at 00:19 #483641Anonym anvandareMemberMmmm, har väntat på dessa bilder nu ett bra tag:p! Ska bli väldigt intressant ju……
31 mars, 2010 at 08:48 #483642Anonym anvandareMemberÅh vad spännande med bilder, det ser jag fram emot! Alltid trevligt och se hur formen ser ut på andra Man blir själv så motiverad!
31 mars, 2010 at 08:58 #483643Anonym anvandareMemberEtt tips är att köpa hästlinement betydligt billigare och starkare än de som är till människor. Jag smörjer in mig över tränade muskler varje dag och där jag har ont så är smärtan borta på någon dag bara:D
Ska bli kul å se lite bilder=)
1 april, 2010 at 00:38 #483644Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Ett tips är att köpa hästlinement betydligt billigare och starkare än de som är till människor. Jag smörjer in mig över tränade muskler varje dag och där jag har ont så är smärtan borta på någon dag bara:DSka bli kul å se lite bilder=)
Fick en flaska av min hästtokiga kompis i går, men ska oxå köra med voltaren några dagar och se om det släpper. Är bättre i dag. Gillar bara inte att skippa träningen..på fredag får det bli gymmet i allafall..morr…ska köra ben.
Jodå bilder kommer….alltid kul att se andras form, så man får väl bidra med det lilla man har själv
Glad påsk!!!
1 april, 2010 at 00:49 #483645Anonym anvandareMemberMissTina021 wrote:Åh vad spännande med bilder, det ser jag fram emot! Alltid trevligt och se hur formen ser ut på andra Man blir själv så motiverad!Ja visst blir man motiverad av att se andras välsvarvade kroppar..och den kan behövas väl ibland när chipspåsen ligger och ropar efter dig i skafferiet....i dag smaskade jag i mig dotterns pommes när de var på mcdonalds å käkade..grr..
5 april, 2010 at 01:07 #483646Anonym anvandareMemberFortfarande känningar i axeln, men är bra mycket bättre. Tar det lungt med pressövningar och lätta axelpass så länge det inte är helt 100.
Ben
Knäböj: 3x8x30kg
Benspark3x8x35kg
Utfall med hantlar: 3x6x8kg
Lårcurl: 3x8x30kg
Vadpress:3x8x40kgRygg
Smalt latsdrag: 3x8x35kg
Stångrodd: 3x8x30kg
Roddrag i maskin. 3x8x35kg
Ryggresning med vikt: 3×8Biceps
Sittande hantelcurl: 3x8x9kg
Stångcurl: 3x8x15kg
Hammercurl: 2x8x7kg (kändes i axeln så jag la ner)Annars har det blivit en joggingtur och två friskispass.
5 april, 2010 at 01:40 #483647Anonym anvandareMemberLilla pluttisen kämpar fortfarandes på ser jag;)! Hoppas nu du lyssnar & tog till dig mina råd tjejen…….
5 april, 2010 at 17:47 #483648Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:lilla pluttisen kämpar fortfarandes på ser jag;)! Hoppas nu du lyssnar & tog till dig mina råd tjejen…….♥- du Är bara bäst
5 april, 2010 at 18:03 #483649Anonym anvandareMemberSå, ett nytt pass…med en axel som borde vila tror jag, men men
Bröst
Armadduktion i cable 3x12x10kg
Cableflyes på bänk: 3x12x10kg
Hantelpress: 3x12x10kgAxlar
Axelpress: 3x6x15kg
Axellyft åt sidan: 3x8x5kg
Lyft åt sidan i cable: 3x8x5kgTriceps[/B
Frencpress: 3x8x20kg
Pushdown: 3x8x25kg
Dips på bänk: så många jag orkade.Som sagt, min axel är inte 100 än, men nästan. Kör lite försiktigt nu. Det är ju svårt att lägga ner helt, när man börjar bli så grooooov. ha ha ha.
Senare i kväll ett friskispass..riktigt kul och bra cardio.
5 april, 2010 at 21:08 #483650Anonym anvandareMembermyggis wrote:♥- du Är bara bästTackar gumman så ödmjukast……Jag e inte så hård som mina adepters målar upp mig. Det e bara mitt yttre ju;)! Bli mer grov så du kanske skrämmer någon:D XXX
9 april, 2010 at 17:42 #483651Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Tackar gumman så ödmjukast……Jag e inte så hård som mina adepters målar upp mig. Det e bara mitt yttre ju;)! Bli mer grov så du kanske skrämmer någon:D XXXÄr det inte ditt jobb att vara hård?…om jag anlitade en coach skulle han/hon banne mig få piska mig..det är juh enda sättet att få resultat.
Jasså…hård yta..hm, som den killen på mitt gym som ska tävla till helgen…jädrar vilken vältränad yta han hade, min haka ramlade ner på knäna när han fläckte av sig kläderna och poserade mitt framför mina ögon..
10 april, 2010 at 00:47 #483652Anonym anvandareMemberDå vart det träning igjen
Rygg
Latsdrag till bröstet: 3x8x35kg
Hantelrodd: 3x8x17,5kg
Enarmsrodd i cable: 3x8x30kgBiceps
Stångcurl: 3x8x20kg
Sittande curl (snedbänk) : 3x8x8kg
Enarms curl i cable: 3x6x10kgBen
Benpress: 3x8x50kg
Benspark med 1 ben: 3x8x15kg
Raka marklyft:3x8x40kg
Liggande lårcurl: 3x8x30kg
Vadpress:3x8x40kgMina biceps börjar få samma höjd som pågens kanelgrifflar..alltså behöver jag kötta på lite mer
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.