Myggan: inte så stor, men vad gör det

Home Forums Dagböcker Myggan: inte så stor, men vad gör det

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 60 total)
  • Author

Sov till 12:00 i dag så det var bara att bege sig till gymmet utan frulle och lunch.

Bröst
    Uppercuts: 3×12:10kg
    Hantelpress: 3x12x10kg
    Pullover i cable: 3x10x20kg

Triceps
    Tricepsextention i cable: 3x8x20kg
    Enarms hantelextention: 3x10x5kg
    Frenshpress:3x8x20kg

Axlar
    Hantellyft åt sidan: 3x8x5kg
    Stående militärpress: 3x12x15kg
    Baksida axlar i cable: 3x8x20kg

Har fortfarnade lite ont i axeln, så man får ta det lungt. skit!! 👿

Ett friskispass har jag hunnit med, och så prommen hem..nu är jag lite hungrig. Kanske kvarg skulle smaka..med nått trevligt till..typ banan och russin :)

myggis wrote:
    Är det inte ditt jobb att vara hård?…om jag anlitade en coach skulle han/hon banne mig få piska mig..det är juh enda sättet att få resultat.

Jasså…hård yta..hm, som den killen på mitt gym som ska tävla till helgen…jädrar vilken vältränad yta han hade, min haka ramlade ner på knäna när han fläckte av sig kläderna och poserade mitt framför mina ögon..:

Oroa dig inte. Jag e hård som stål, envis som synden, en ängels tålamod. Men ett hjärta av guld trots alla mina hårda påfrestningar jag utsätter mina små adepters för…..:|! Kör hårt nu lillen och ha i tankarna;

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det……

Har hunnit med två pass sen sist + 2 friskispass och runda med min axel hos naprapat.

Dagebs pass var Bröst, axlar och triceps. Tog det lungt pga den förbbbbbb…ss..kkk.. axeln.

Herr napra sa att jag skulle kjöra på med Zon, eller voltaren gel i 8-10 dagar 3 g för dag..massage + veva runt som en visp. he he. Annars var det ingen fara med träningen..bara att köra, men hålla sig undan övinngar som gör direkt ont i axeln. Nice!!!

Försöker fortfarnade att ladda upp formkort här, i dag ville inte mobilen ladda ner de korten jag tog, utan några andra kort..vad fan..ny mob och allt

biffen669 wrote:
    Oroa dig inte. Jag e hård som stål, envis som synden, en ängels tålamod. Men ett hjärta av guld trots alla mina hårda påfrestningar jag utsätter mina små adepters för…..:|! Kör hårt nu lillen och ha i tankarna;

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det……

Tids nog är dina ”små” adapers stora och biffiga, och kan ge dig en massage som heter duga rakt över gluterus eller vad nu röven hette på latin :D

Fina tjejer du har där..ska bli roligt å se dem i tävlingsform.

Gårdagens träning:

Rygg

T-bar: 3x10x20kg
    Smalt latsdrag: 3x8x35kg
    Hantelrodd: 3x8x17kg
    Ryggresning: 3×10

Biceps[/B
    Hammercurl:3x8x8kg
    Stångcurl: 3x8x15kg
    Enarms cablecurl; 3x8x10kg

Ben
    Knäböj: 3x8x30kg
    Benspark: 3x8x30kg
    Liggande lårcurl: 3x8x30kg
    Vadpress: 3x8x40kg

Axeln känns nästan helt bra nu..jag kan iallafall träna obehindrad :up:

myggis wrote:
    Tids nog är dina ”små” adapers stora och biffiga, och kan ge dig en massage som heter duga rakt över gluterus eller vad nu röven hette på latin :D

Fina tjejer du har där..ska bli roligt å se dem i tävlingsform.

Jag håller på för fulla muggar att lära upp dem ta hand om sin gamla Coach, tihi:p! Ja, min gluteus kanske kan behöve lite massage….Hur går det för din gluteus månntro då?

myggis wrote:
    Axeln känns nästan helt bra nu..jag kan iallafall träna obehindrad :up:

Skönt att du kan träna smärtfritt. Jag hade inga smärtor idag heller i axeln. Verkligen skööööönt:D! Kramis lilla Myggis….men du skulle väl gå sönder om jag krama om dig:bb:

[http://www.youtube.com/user/GBDMCLG#p/c/ED10D69FDC06791B/10/qtkr5m_2K5A]

biffen669 wrote:
    ….Hur går det för din gluteus månntro då?

Kramis lilla Myggis….men du skulle väl gå sönder om jag krama om dig:bb:

Jobbar på den vett du lille vän..har du några riktiga killer-övningar för mitt ass? :)

vad??..du är 15 cm längre än mig..hur skulle du klara det :D

myggis wrote:
    Jobbar på den vett du lille vän..har du några riktiga killer-övningar för mitt ass?

Se min dagbok vad jag gör med tjejerna. Men i enkla termer. ASS TO THE GRASS!. Sedan finns ju det andra saker som man ej bör skriva ut här då barn under 15 läser:p[/b]

vad??..du är 15 cm längre än mig..hur skulle du klara det :D

Inte ofta jag får vara så mycket längre än någon tjej:D! Mitt thai ex var 1,54m (som flickvän alltså). Hon var väl den kortaste jag haft. Annars e alla tjejer lika långa eller längre än mig……:( Jo, du skulle nog gå sönder om jag kramade dig hårt din lilla fagra uppenbarelse……:whistle:

Vart tog bilderna vägen då? Inte så svårt att ladda ner bilderna från mobilen. Foto, spara bilden. Stoppa in sladden mellan kameran & datorn. Vänta medan datorn konfig. nya maskinvaran. Öppna bilderna från kameran. Spara på datorn. Ladda upp från forumet. I enkla termer…..

Varit lite slö på uppdateringen här inne…. skärpmimg!!!

Har hunnit med 2 pass +två friskispass. Senaste passet var rygg, ben och biceps

Ben
    Knäböj: 3x10x30kg
    Benspark: 3x8x30kg
    Lårcurl: 3x8x30kg
    Vadpress: 3x8x40kg
    Utfall med hantlar: 3x8x8kg

Biceps
    Scottcurl: 3x8x15kg
    Lutande hantelcurl: 3x8x7kg
    Enarms cablecurl: 3x8x10kg

Rygg
    Latsdrag till bröstet: 3x8x35kg
    Stångrodd: 3x8x25kg
    Ryggresningar: 3xnått
    (glömde visst 1 övning)

I morrn blir det åter bröst, axlar och triceps. Mycket roligare än att träna ben..bläää

biffen669 wrote:
    din lilla fagra uppenbarelse……:whistle:

Vart tog bilderna vägen då? Inte så svårt att ladda ner bilderna från mobilen. Foto, spara bilden. Stoppa in sladden mellan kameran & datorn. Vänta medan datorn konfig. nya maskinvaran. Öppna bilderna från kameran. Spara på datorn. Ladda upp från forumet. I enkla termer…..

Fager..ha ha ha, kanke lika bra att inte posta upp några bilder här så du kan leva i utopin om att jag skulle vara det :)..bilder kommer när jag tycker min kropp är bra nog att visas..just nu känner jag mig klen. Fast jag har fått en och annan kommentar på det senaste om att jag är vältränad, vilket alltid värmer mitt hjärta

Dagens pass

Bröst
    Bänkpress: 1x15x30kg
    3x8x35kg
    Bröstpress i cable: 3x8x10kg
    Hantelpress: 3x10x10kg

Axlear
    Stående militärpress: 3x6x20kg
    Hantellyft åt sidan: 3x10x4kg
    drag i cable (baksida) 3x8x10kg

Triceps
    Smal bänkpress: 3x6x30kg
    French press: 3x8x15kg
    Stående extention i cable: 3x8x25kg

3 set mage.

Nöjd med passet i dag..fast jag skulle behöva lite pass vid bänken så man kan testa om det finns lite där :)

Nu var det tag sen jag skrev nått här, men tycker å andra sidan det är ganska tråkigt att lista upp vad, hur mkt och på vilka vikter man tar vecka ut och vecka in. Jag tränar, gillar min spegel bild nästan..och fortsääter jobba med dom bitarna jag inte är nöjd med. :)

Är ofta inne här och kollar läget, mest recept och lite inspitation inom det området…att äta rätt kräver kunskap…här finns den.

Kram :up:

Jasså, lilla myggis e ute och visar vingarna igen:emo-thumb! Äta rätt är det dock inga svårigheter med tycker jag. Men i rätta mängder är en annan femma (se min dagbok)! Men vad fasen…jag e inte så fåfäng på gamla dar. För gammal för att ragga massor av brudar ändå:p! Hur e det annars med dig då? Varit väldigt tyst ett bra tag nu….:what:

Tjena
    Jadda..jag lunkar fortfarande på i gymmet. Var dock borta ett helt år från all form av träning, men kom igång igjen i våras. Nu är det bygga som gäller, mina armar bara försvann och rutorna lyser med sin frånvaro..morr.
    Ovh hur leker livet med kotlettraden då??

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 60 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.