Näslunds träning!

Home Forums Dagböcker Näslunds träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 926 total)
  • Author

25/9: Rygg & biceps

Marklyft:
    3×3 180kg

Latsdrag brett:
    8x90kg
    2×6 100kg

Latsdrag bakom nacke:
    8x60kg
    12x40kg

T-bar:
    6x100kg
    8x90kg
    12x75kg

Hantelrodd:
    10x45kg
    15x35kg

Ez-curl:
    3×6 50.5kg

Hammercurl:
    8x30kg
    12x20kg

Enarms kabelcurl:
    20x20kg

Kommentar:
    Jävligt skönt pass, grymt tryck! Fick hem mitt nya bälte idag också. Ett gasp :) Medium satt som klippt, grymt skönt. Mycket bättre än better bodies dynga.

Fan så klen man känner sig när man tittar in här.. men det är väl bra antar jag ;)
    Bra kämpat som vanligt:up:

Freppazz wrote:
    Fan så klen man känner sig när man tittar in här.. men det är väl bra antar jag ;)
    Bra kämpat som vanligt:up:

Inte behöver du känna dig klen. Tänk så här, jag väger mer. Då är det jag som är klen ;)
    Tackar :)

David Näslund wrote:
    Dag två utan snus!

BRA[/b]!!! Det är fan flera stycken som precis slutat här inne på body!! Själv ligger jag på ca 5 snusfria dagar… :P

Pixi wrote:
    BRA[/b]!!! Det är fan flera stycken som precis slutat här inne på body!! Själv ligger jag på ca 5 snusfria dagar… :P

Yeah! Fast egentligen, varför slutar man? ;)

28/9: Bröst & triceps

Rak hantelpress:
    3x45kg
    8x35kg

Lut.bänkpress:

15x60kg
    10x80kg
    6x80kg

Bänkpress:
    2×4 90kg

Flyes:
    6x20kg
    6x25kg
    5x30kg

Cc:
    2×12 30kg

Pushdown:
    8x85kg
    2×6 90kg

Enaarms tric.press:
    3×6 15kg

Kommentar:
    Smärtande handled som gjorde det riktigt svårt att köra hantelpress :/ Men annars gick väl passet sisådär. Går trögt för brösten, men men bara dunka på! :p

David Näslund wrote:
    Yeah! Fast egentligen, varför slutar man? ;)

För att det är äckligt, ofräscht, dåligt för hälsan o kostar satans mkt!! :P[/b]

Pixi wrote:
    För att det är äckligt, ofräscht, dåligt för hälsan o kostar satans mkt!! :P[/b]

OK![/b] :D
    Men varför började man med det då? :p

Haha, för att man tyckte det var häftigt kanske?.. :p
    Jag har hållit mig ifrån snus, provade en gång när jag var fem-sex år, för farsan snusade, snusdosan stog på bordet så jag tog en skaplig prilla och tuggade på.. Spydde som en gris såklart.. :D sen dess så har jag hållit mig borta från allt såntdär. Så du kanske började för sent?.. :D Skämt å sido.
    Gött pass här över:up:

Freppazz wrote:
    Haha, för att man tyckte det var häftigt kanske?.. :p
    Jag har hållit mig ifrån snus, provade en gång när jag var fem-sex år, för farsan snusade, snusdosan stog på bordet så jag tog en skaplig prilla och tuggade på.. Spydde som en gris såklart.. :D sen dess så har jag hållit mig borta från allt såntdär. Så du kanske började för sent?.. :D Skämt å sido.
    Gött pass här över:up:

Ja det var nog den där COOL[/b] faktorn som gjorde att man började. En annan var ju så duktig att man inte prövade för ens i mellanstadiet ;) Sen gick det några år och man kom fram till att man är ingen riktigt hockey spelare utan snus så då börja man dum som man va……..Hatar regeln om antalet smileys BODY!

David Näslund wrote:
    Ja det var nog den där COOL[/b] faktorn som gjorde att man började. En annan var ju så duktig att man inte prövade för ens i mellanstadiet ;) Sen gick det några år och man kom fram till att man är ingen riktigt hockey spelare utan snus så då börja man dum som man va……..Hatar regeln om antalet smileys BODY!

Hahaha! Jo, var väl så… Cool som fan var man när man började!!
    För min del började det på en fest i 8an, men orden ””Du törs aldrig”..!!!![/b] Kräkte som en kalv men några månadet var man på det igen…!

Pixi wrote:
    Hahaha! Jo, var väl så… Cool som fan var man när man började!!
    För min del började det på en fest i 8an, men orden ””Du törs aldrig”..!!!![/b] Kräkte som en kalv men några månadet var man på det igen…!

Varför dyker alltid orden ” du törs aldrig” upp för? För många idiotiska grejer börjar ju med dom orden :

29/9: Ben

Böj:
    6x140kg
    4x145kg
    3×147.5kg

Benpress:
    12x266kg
    2×10 316kg

Benspark:
    7x100kg
    6x100kg
    12x50kg

Raka mark:
    8x110kg
    2×6 120kg

Liggande bencurl:
    12x50kg
    6x70kg

Sissy squats(första gången):
    8xkv+5
    12xkv

Kommentar:
    Jäkla bra pass idag! Filmade också så ska klippa ihop en snutt :emo-thumb

Jäkla bra pass som sagt! Att du orkar köra vidare efter sånna böjar asså.. :D
    Ska bli skoj med lite film! :up:

Freppazz wrote:
    Jäkla bra pass som sagt! Att du orkar köra vidare efter sånna böjar asså.. :D
    Ska bli skoj med lite film! :up:

it’s in your mind :emo-thumb
    Synd bara att jag inte filma böjen :( Men behövde ju pass så att man känner sig lite säker :up:

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 926 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.