- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Ah just det, jag och tjejen skall åka och hämta hennes mor och mormor som kommer hem från cypern natten mellan den 4-5 Aug. Vi tänkte åka ner på dagen för att göra stockholm och kom på att vi inte har en aning om vad vi ska göra efter vi har ätit middag sent och sen när vi ska vara på Arlanda klockan 03.00?
Då vi båda ska köra hem så är det såklart nyktra aktiviter som förslag önskas på (hm, bra meningsuppbyggnad).
Någon som har någon bra ide hur man kan få några timmar att gå på kvällskvisten?
Gå på laserdoome (kanske e möjligt å hyra hela laserdoom stället natten lång om ni samlar ihop flera stridslystna), eller grönalund (öppet t 00.00 tror jag) Lr dra å dansa på någe shyst hak (man kan ju faktiskt dansa nykter). Ta med inlines å åka djurgårn runt.. Planka in på skansen.. Dra runt på parkeringsplatser å byta p-böter på bilarna, lr ta med en brand-skumm-släckare å ”suddatill” folk på gatan..
Have Fun
Oj vad fel denna tråden hamnade:S Var 100% säker på att jag postade i repan, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Grönan, visst, men efter 00.00 till 03.00?
Går det att flytta tråden till repan? _>” title=”>_>” class=”bbcode_smiley” />
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY