Niklas Journal

Home Forums Dagböcker Niklas Journal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 392 total)
  • Author

armar

uppvärmning, x-rep på 18kg skivstångscurl…

bicepcurl
    18.5kg x 5
    18.5kg x 5
    16kg x 8
    16kg x 8

dips
    kv x 12
    kv x 11
    kv x 7
    kv x 7

scottcurl
    30kg x 8
    30kg x 6
    30kg x 6
    25kg x 8

rope extentions over the head
    45kg x 8
    45kg x 8
    41kg x 8
    41kg x 6

stångcurl in cable
    50kg x 12
    50kg x 10
    45kg x 10
    40kg x 10

pushdown
    35kg x 12
    40kg x 12
    40kg x 12

sen hoppade jag runt och lyfte vikter lite här och där, typ tog en 5 kg hantel och lekte kickback medan jag vilade bicep, etc. Men jag är nöjd med dagens träning, det gick bra och jag pushade mig själv mentalt trots alkoholen och allt skit under helgen :d

efter träning: 35g whey 80 + en mega bänäääna!

ryyyyyygggggggggggggggggggg

Tjena Niklas.
    jag har ögnat igenom tråden lite, och vill bara instämma i hyllningskören. Riktigt stark att komma från övervikt, ner till undervikt och till din nuvarande form! Det har hänt en hel del med ryggen till exempel, som synes på bilden!!

Fortsätt köra hårt! :emo-thumb

Heart wrote:
    Tjena Niklas.
    jag har ögnat igenom tråden lite, och vill bara instämma i hyllningskören. Riktigt stark att komma från övervikt, ner till undervikt och till din nuvarande form! Det har hänt en hel del med ryggen till exempel, som synes på bilden!!

Fortsätt köra hårt! :emo-thumb

Tack så mycket! Kul att du tar dig tid och läser min dagbok, hoppas du forsätter med det.

Flessa wrote:
    Brutal skillnad NIklas! :)

Tack Jämmy. Jag väntar idogt på att du startar journal din rackare och bidrar med en jämförelsebild :D

ser bra ut killen! bra utvekling på ryggen! tummen up

Mvh

dragon_skull wrote:
    ser bra ut killen! bra utvekling på ryggen! tummen up

Mvh

tack man :)

ser riktigt bra ut verkligen stor skillnad=) kul o se när de går bra

tack så myxxet!!

Tränade ryggen med syrran idag och det gick väl sådär. Chinsen och marklyften gjorde sitt medan de andra övningarna kändes sådär, tog de rätt lugnt och gjorde allt för att stötta syrran i hennes utförande istället för mig själv. Men det var kul!

Sen tog vi ett dopp i poolen, solade och som final blev det kebab framför fotbollen som Sverige vann med 3-1 över Serbien. HELL YEAH! Kanske årets märkligaste match, vad hände egentligen? 2 röda + en drös med gula kort… sjukt!

Imorgon är det axlar & mage på schemat, ska ladda ladda ladda batterierna inatt och dundra på gymmet imorgon… Förhoppningsvis blir det sol och bad också!

Matchen var helt galen! Mycket underhållande måste jag säga.

Henkehasse wrote:
    Matchen var helt galen! Mycket underhållande måste jag säga.

Haha, ja! Men det är bara att tacka och buga, för jag ser hellre en händelserik match med mycket känslor och passion istället för tjongboll eller seglir.

Nu är det godnattens natt för min del. Hörs imorgon :D

Skillnaden på ryggen är riktigt bra tycker jag!
    Dagsformsbilden på 71 kg ser bra ut, axlarna börjar se maffiga ut. :P

Niklas Sjöö wrote:
    Hej å hå… Klockan är strax efter nio och jag tänkte hojja iväg och handla lite på lidl. En burk kvarg och lite pasta. Sen kl 11.30 ska jag träna. Efter det får jag se, måste ut i solen också, men vad ska jag göra där alldeles ensam?

Det löser sig, jag hittar alltid på något skoj. Annars lägger jag mig i solstolen och pressar ett tag :)

Hur lång var du? Bara undrar utifrån ett eget intresse av vad 71 kg kan innebära då jag själv väger 79 nu, men siktar neråt 72-krokarna. (Är själv 184 cm dårå.)

Gillar även dina alltid lika maffiga matbilder btw! :P

Rasmus Kjellberg wrote:
    Skillnaden på ryggen är riktigt bra tycker jag!
    Dagsformsbilden på 71 kg ser bra ut, axlarna börjar se maffiga ut. :P

Tackar!

rushen wrote:
    Hur lång var du? Bara undrar utifrån ett eget intresse av vad 71 kg kan innebära då jag själv väger 79 nu, men siktar neråt 72-krokarna. (Är själv 184 cm dårå.)

Gillar även dina alltid lika maffiga matbilder btw! :P

Jag mäter 182 cm :D

Aaaah… Efter en händelserik helg full av fest och mängder med alkohol, så sitter jag återigen här, framför dagboken, med ångesten i bakfickan och funderar kring träningen. Är den verkligen så viktig? alltså nu, under sommaren? Svaret för mig är ganska enkelt, i dagsläget, efter årets helg, i 28 graders sol och svaret är NEJ – Den är ointressant! Eller….

Försökte träna idag men det gick åt helvete. Ventilationen på gymmet var katastrof och det känndes som jag satt i en bastu när jag lyfte vikterna. Det hela slutade med att jag lade från mig stängerna, spottade på maskinerna och satte mig på hojjen och spinnade hem istället.

Hoppas vinden vänder och att jag återfår träningssuget, fast egentligen, who cares? Det är ju sommar!

Niklas Sjöö wrote:
    Det är ju sommar!

Trots att jag kör på även fast det är sommar så är jag impad av ditt tankesätt!
    Skönt att se att det faktiskt finns folk som kan koppla av och som inser att träningen inte alltid måste komma i första hand.
    Tycker du att nöje och semester är viktigare än att pumpa mukkler så röj på med gott samvete!
    :up:

Förresten, jag såg ditt matintag i måltidstråden, a good day I must say.

Tack Rasmus :)

Kom på en sak. Nu är det v.27 och vackert väder men få av mina vänner har tagit semester. På måndag börjar v.28 och då sticker jag ner till gbg igen (var där i helgen) fast den här gången med familjen. Så, efter mycket om och men, det blir nog träning idag och imogon följt av en saftig utgång på onsdag. Ja, jag menar, försöka kan man ju alltid trots värmen… Men utgången på onsdag kommer bli kanon! Först grillar jag och två polare här, äter oss tokmätta, svalkar oss i öl och sen gör vi sthlm osäkert på kvällen.

En bild från roadtripen till göteborg i torsdags. McDonalds för 105:-, man blir inte mätt under hundringen, det blev en big tasty & co, plus meny och ett 6-pack nuggets med currysås.

Innan vi åkte köpte jag även ett korsord :D

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.