Nu är jag på gång!

Home Forums Dagböcker Nu är jag på gång!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 136 through 147 (of 147 total)
  • Author

Jag tycker med det hade varit kul om du fortsatt med din journal 😮

Hej hej…jo,min journal ska tas upp igen. Men jag är så dålig på skriva träningsdagbok. Så min journal kommer inte innehålla så mycket träningsresultat kanske. Får se lite..Men ska väl föröka hitta nån form av sommarform så det är väl ganska hög tid nu att lägga in en något högre växel.

Å du Johan.är det där JAG!!?? :)

Fia wrote:
    Hej hej…jo,min journal ska tas upp igen. Men jag är så dålig på skriva träningsdagbok. Så min journal kommer inte innehålla så mycket träningsresultat kanske. Får se lite..Men ska väl föröka hitta nån form av sommarform så det är väl ganska hög tid nu att lägga in en något högre växel.

Det låter mkt bra :emo-thumb

Ska väl försöka ta upp min journal igen…
    Just nu har jag inga tävlingsplaner alls. Nöjer mig med att ”titta” på er andra faktiskt.
    Mina MÅL är väl att försöka i lugn takt tappa några kilo till innan sommaren är här. Annars är det att må bra, träning ska va kul och så länge jag tycker att det är det bästa som finns så tänker jag fortsätta precis som jag gör.Det ingår oxå 3 barn vilket gör det lättare att hitta distans och balans i tillvaron.
    Jag går inte på diet utan försöker väl ändå leva så ett ganska sunt levene där det inte ska finnas ”förbud” eller ”måsten”…Unnar mig god mat och godis en dag i veckan.. Min kropp fungerar inte precis som på andra eftersom den är utsatt för en stor förändring då jag gått ner mer än 70kg i vikt och har nu insett att jag ALLTID får kämpa och jobba lite extra.

Jag föröker som det är nu att träna styrka 5-6 dagar/v , spinning 2 dagar/v(instruktör) och promenerar allt från 2-4 dagar.

Eftersom jag aldrig antecknar mina pass så kommer jag nog inte skriva ner så mycket vikter..får se. //FIA

Nu har jag också väntat på att du ska ta upp din journalskrivande igen. Jag har läst hela journalen och jag tycker att du inte är bara en tuff utan en mycket klok person. Jag ser framemot att få läsa mer om hur du tar dig fram till dina mål.

Mycket inspirerande.

De va länge sen de kom några nya bilder i den här träningsjournalen :)
    Får slänga in några från gårdagens Bröst och Bicepspass (ej öldrickande den här gången) :|

Skogshuggarn wrote:
    De va länge sen de kom några nya bilder i den här träningsjournalen :)
    Får slänga in några från gårdagens Bröst och Bicepspass (ej öldrickande den här gången) :|

I min journal blandas det bilder må jag säga…:o
    Bilderna är inte från samma dag…ska tilläggas….:)
    Hade bra hjälp under passet och det ger mig alltid en hel del träningsvärk!!!

Kul att det kommer upp lite bilder så vi får se att du fortsätter träna hårt o inte bara dricker öl..! ;)

Vad trevligt gymmet ser ut att vara. Fina gardiner!! :)

Kul med lite kort. Bra att du tar tag i kort biten i den här journalen skogshuggis:up:

Jag dricker inte bara öl nä….:o Tränar en hel del också faktiskt. Har i 2 veckor nu börjat komma igång å springa 3g/v . Varvar me lite intervaller och försöker ta mig runt 5 km varje gång. Går väl ganska okej trots att man inte har NÅGOT ”gratis” när man springer.

Idag har det varit jobb hela dan (efter 4 dagars ledigt).
    Sen blev det ett axelpass innan spinningen..

Har dock lite problem men min armbåge det gör det hela lite mer begränsat än vad jag egentligen vill…Tyvärr. :(

Vill passa på att tacka för Alla fina PM jag fått…:o

Fia wrote:
    ÄTARDAGoch -0.7kg denna vecka!!!
    Livrädd för att drar med sig annat..hade helst sett 0,5kg.
    Idag blev det sov morgon..
    Sen har jag ätit…ätit..:emo-thumb
    Körde ett spinningpass 45 minuter..
    Blev ett rygg/ biceps pass också…tycker annars det är jobbigt att träna på min ätardag, vill helst lägga allt åt sidan för en dag.

Ja..jag vet jag kan lätt vinna ”sveriges snedaste rygg”.:)
    Svårt med posering med sned rygg.

På vilket sätt är din rygg sne? Jag har en ”skoliås” så jag bygger mycket mer muskler på den ena sidan än på den andra :(

Hej Idda…
    Ja du…vet inte alls varför faktiskt. Jag drar snett och har betydligt mer muskler på höger sidan…då främst rygg/ axlar.
    Inget jag har ont av ,men det va svårt när jag hade tävlingsplaner å öva posering. Då blev det tydligt.
    Men det hindrar mig inte alls i min träning. // FIA

Idda wrote:
    På vilket sätt är din rygg sne? Jag har en ”skoliås” så jag bygger mycket mer muskler på den ena sidan än på den andra :(
Viewing 12 posts - 136 through 147 (of 147 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.