- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 augusti, 2006 at 00:57 #882920Anonym anvandareMember
Det marks att intresset for Body Fitness har exploderat. Blir en hel del snyggingar pa scen da i december. Kampa pa nu sa ses vi backstage :up:
8 augusti, 2006 at 07:59 #882921Anonym anvandareMemberFia wrote:Jag ska också tävla för fösta gången i långa klassen. Som nån annan skrev så kan du ju kontakta Annika Wargs team. Själv ska jag köpa mitt tyg på AG textil i Lidköping..mycket att välja på där. Sen har jag hittat en tjej som syr bikini/baddräkt till mig. Kul med fler som ska tävla!
Lycka till!Hej igen..
Hur kommer det sig att du handlar i Lidköping??
*nyfiken* Då jag bor där..Angel
8 augusti, 2006 at 20:00 #882922Anonym anvandareMemberIQA wrote:Hej igen..
Hur kommer det sig att du handlar i Lidköping??
*nyfiken* Då jag bor där..Angel
Hej..jo jag bor ca 5 mil (tror jag det blir) där ifrån. Ska dit snart å kolla över tygutbudet.
8 augusti, 2006 at 20:00 #882923Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Långa klassen? Vi ses på scen dåJapp…spännande!!
Nu kör vi på….:emo-thumb8 augusti, 2006 at 20:01 #882924Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Lycka till :up: Det ska bli kul att följa din väg till december!Tusen tack!!
Nu ska det bli lite mer bilder framöver…8 augusti, 2006 at 20:03 #882925Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det marks att intresset for Body Fitness har exploderat. Blir en hel del snyggingar pa scen da i december. Kampa pa nu sa ses vi backstage :up:Ja nu ska här kämpas å slitas…dieten går riktigt bra. Lite orolig för den:
Men än så länge flyter det på som det är tänkt.
Vi ses backstage då.:emo-thumb9 augusti, 2006 at 10:13 #882926Anonym anvandareMemberHär poserar Fia med sin idol…….
12 augusti, 2006 at 15:00 #882927Anonym anvandareMemberFia har inte fått ordning på bredbandet än, kommer snart hälsar hon. Då kanske hon blir bättre på att skriva också
Från dagens benpass, stretch och utfall + annat som inte kom med på bild
12 augusti, 2006 at 15:29 #882928Anonym anvandareMemberTänk om man kunde värma upp så där……då får jag nog sänka stången en bra bit i så fall:) :p
12 augusti, 2006 at 16:34 #882929Anonym anvandareMemberpricken wrote:Härlig idol! Dopingfreaket in mass! Med hjälp av allehanda preparat, å´ även lite mat, skall vi bygga så vi blir stora, vackra och nöjda med oss själva… Jo, det är en härlig ”idrott”, bodybuilding. Min idol heter Susanna kallur. Hon e stark hon och har muskler man kan använda till något, till skillnad från de egofixerade bodybuildingballongerna!Pricken
Ursäkta, men varför är du på detta forum om du inte gillar våran idrott? Kom gärna o kör ett pass med oss så ska du få se vad vi använder musklerna till. Fia kanske inte är så bra i häck, men det kanske inte du heller är….Tränar du själv? I så fall vad?
Petra
13 augusti, 2006 at 16:51 #882930Anonym anvandareMemberPetra wrote:Här poserar Fia med sin idol…….Hihi, filmen ’Bulding Iron’ (eller vad den nu heter) spelades på storbildskärm på Kajskjul 8 här i Gbg igår/inatt. Grymt!! Kändes lite malplacerat på ett uteställe, men ändå coolt. [/b]
14 augusti, 2006 at 13:01 #882931Anonym anvandareMemberPetra wrote:Fia har inte fått ordning på bredbandet än, kommer snart hälsar hon. Då kanske hon blir bättre på att skriva ocksåFrån dagens benpass, stretch och utfall + annat som inte kom med på bild
Synd inte fotografen kom med i spegelbilden där bakom…
Har börjat jobba idag..känns att morgonpromenaden blev tiiiiiiidigt…05.20. Det är väldigt tidigt för min del. Men men….effekt har det haft i alla fall.14 augusti, 2006 at 13:03 #882932Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Tänk om man kunde värma upp så där……då får jag nog sänka stången en bra bit i så fall:) :pdet går ju ha lite andra varianter än denna som tur är. Har träningsvärk som fasen efter det benpasset i alla fall…
14 augusti, 2006 at 13:24 #882933Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Hihi, filmen ’Bulding Iron’ (eller vad den nu heter) spelades på storbildskärm på Kajskjul 8 här i Gbg igår/inatt. Grymt!! Kändes lite malplacerat på ett uteställe, men ändå coolt. [/b]Filmen heter ”Pumping iron”! :rtfm:
Skojar bara, det är mänskligt att fela!
Och kul..
14 augusti, 2006 at 13:37 #882934Anonym anvandareMemberHejsan
Kul att du ska också tävla . Jösses va många tjejer det kommer vara på scenen i dec KUL!
Lycka till nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.