Nu är jag på gång!

Home Forums Dagböcker Nu är jag på gång!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 147 total)
  • Author

Ser ju kanon ut!

Men satan vad vig du är :|

Kanon vet jag inte men det ska förhoppningsvis bli det..Japp,jag är vig! Varit gymnast..:up:

Baboom wrote:
    Ser ju kanon ut!

Men satan vad vig du är :|

Vet..?? Var är din journal då Patrik?? Nu väntar vi på att få se…:)

Patrik Elfwing wrote:
    Hjm … behöver du svara på det !?
    Nu vet du ju … :friends:

8)

Okej..nu ska vi se. Blir lite bilder här som uppdatering..:)
    Lite svackor i motivationen mellan varven. Tycker det händer för lite..är lite otålig!
    Mina morgonpromenader blir det inte så mycket med. Hinner inte då 3 söner ska till skolan. Men idag hann jag med när dom va lämande….50 minuter..:up:

Ett fm pass …mage och triceps!

Körde lite dips med men där är jag en katastrof så dom bilderna hoppar vi över…:)

Dax för vila i soffan efter dagens första mellanmål…Idag känner jag mig ändå piggare än på ganska länge. Kollar på Tv med sonen….:up:

Detta va vad som åkte ner..!

Just avslutat fotbolls match med sönerna.. Min 6 åring ”dribblade” bort mig lätt….
    I kväll blir det spinning 45 minuter, med mig själv som instruktör!
    Brukar inte bli dubbla pass…men idag!:p

Snart är det dax att sy upp baddräkt/bikini…:emo-thumb
    Och köpa skor…känner mig en aning orolig för skorna..(aldrig gått i högklackat nämligen )

Fina sensommarbilder! Langtar faktiskt hem lite nu :)

Tankte du sy dina drakter sjalv? Isf kan du kanske visa mig hur man gor….vore ratt smidigt att kunna sy sjalv. Har sett flera jattefina sammetstyger som inspirerar en hel del.

For att trana att ga i skorna tar man en stor stark man vid sin sida som kan halla i…lite som stodhjul, knatar pa langst med gatorna i stan (for att man ska ha lite press pa sig att ga elegant ocksa ;) ) med ett brett leende pa lapparna, ramlar nagra ganger (helst mitt pa overgangsstallet framfor en snygging i en sportbil som stannat for rott :| ), skrattar sa att alla tror att man ar full, tappar dom enda byxorna som passar till klackarna (for att rumpan blivit mindre av allt dietande), sen behandlar man dom dar skavsaren i en vecka tills man kan ta pa sig skorna igen….till slut kunde aven jag bemastra skorna :frust: Kul var det i alla fall!

Hej tjejen..nej nej..kan inte sy alls!! Får hjälp med det .
    Måste börja träna på att ” gå” men blir så full i skratt för det känns verkligen inte som ”jag” !!!:D

Kör på nu snygging…:up:

Hej Fia!

Känner du möjligtvis en Ann-Sofi Kennedy? Jag tycker att jag känner igen dig från någonstans nämligen…

Mvh Johanna

Hej! Nä..inte vad jag kommer på så här. Vet inte var ifrån du kan känna igen mig..varit med i tidningen Amelia om du kanske känner igen mig där ifrån. Annars vet jag inte riktigt…:)

Nannis wrote:
    Hej Fia!

Känner du möjligtvis en Ann-Sofi Kennedy? Jag tycker att jag känner igen dig från någonstans nämligen…

Mvh Johanna

ÄTARDAG!!! och -0.7kg denna vecka!!!
    Livrädd för att drar med sig annat..hade helst sett 0,5kg.
    Idag blev det sov morgon..
    Sen har jag ätit…ätit..:emo-thumb
    Körde ett spinningpass 45 minuter..
    Blev ett rygg/ biceps pass också…tycker annars det är jobbigt att träna på min ätardag, vill helst lägga allt åt sidan för en dag.

Ja..jag vet jag kan lätt vinna ”sveriges snedaste rygg”.:)
    Svårt med posering med sned rygg.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 147 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.