Nu är jag på gång!

Home Forums Dagböcker Nu är jag på gång!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 147 total)
  • Author

Nu ska jag avsluta kvällen med en pubrunda med mina vänner…blir givetvis vatten i baren! Men en hel del godis…. ;) Min last…

Nej..inte grogg!
    VATTEN!:)

Harligt att se att du skoter dig! Med tanke pa blicken sa tror jag pa att det var vatten, hade det varit tequila hade du haft andra ogon……:P

Jag, min otursfagel, har lyckats stuka armen eller nat, sa nu blir det mest vila :(

Men igar var vi pa festival, och pa onsdag blir det Las Vegas. Sen kommer jag hem och kollar dig!!

Kor pa nu sa ses vi snart 8)

Tjena tjejen….

Idag har jag inte skött mig Petra!!:|
    Nog min jobbigaste dag så här långt…(säg inte idag att det kommer bli värre:( ) Vet inte varför riktigt…bara sååå jobbigt! KOM HEM!!!

Fuskt med maten men jäklar va bra det gick att träna….:)
    Nya tag i morgon då….inget mer fusk…:nono:
    Ses snart å då ska det spanas i Västerås….

Hej..inte mycket till uppdatering här inte!

Egentligen är det inte mycket att uppdatera..jag har nämligen bestämt mig för att inte tävla i december.Funderat å funderat..men kom fram till att jag behöver nog fatta ett beslut!
    Dieten har varit väldigt väldigt låååång…och nu känner jag att det inte längre är värt det! Jag behöver hämta mig lite….få lite distans..
    Jag vet att ni alla sliter,och jag beundrar er! Men jag behöver en tid nu att få lite balans och distans!
    Ska träna på och njuta av allt annat runt omkring..för det finns en hel del annat att njuta av.;)

Jag ska kolla till er här…äta..bygga massa muskler..sen får vi se om jag vågar igen. Kankse…

Lycka till ni andra och kör på. Jag ska heja mig heeeees i december!!!!:up:

:)

Vilken jäkla morsa;) :p:up: (bilderna)
    Jätte synd att du inte ska tävla, hade ju varit kul att se dej på scen, men men du känner ju själv vad som är bäst.
    Det blir ju fler tävlingar också.

Efter helgen kanske du har ändrat dej när du har fått slappa lite ett par dagar?:p

Tjenare killen..:) Känns som ett klokt beslut av mig just nu i alla fall. Och ja..det kommer fler tävlingar!!Nu ska här byggas muskler och äta tacogratäng Ta dig du en funderare ang tävling! :emo-thumb
    Vi höres…:)

Det här ser ju alla tiders ut!! :P

Kämpa på! :emo-thumb

Fia wrote:
    Ta dig du en funderare ang tävling! :emo-thumb

?:

Du är bara blyg ju….:p

Nu har jag ätit och hämtat upp mig några dagar..nu känns det bra igen! Men tävlingsplanerna inför december ligger på is..

Lova ju lite bilder..8) Nu behöver jag ju inte stressa med formen…tid finns ju…:p

Exhale Freddan wrote:
    ?:

Fina bilder va Patrik….Fast inte du tagit dom!:)

Patrik Elfwing wrote:
    :O

Fina bilder Fia. Dags för poseringsträning snart eller?

Grymma muskler Fia! Du vet att jag hejar på dig OAVSETT NÄR du kommer upp på scenen 8)

:p Du ger inte upp hoppet du Petra!! Tillbaka på diet i morgon igen..får vi känna av läget lite.

Nu känns det ju sådär bra igen…pigg och glad! Kanske va en ordentlig påfyllning av diverse saker som behövdes…:emo-thumb
    Vi får se….:|

Petra wrote:
    Fina bilder Fia. Dags för poseringsträning snart eller?

Tack tack…ser nog mer ut på bild än i verkligheten tror jag.:o Ja jag ”velar” fram å tillbaka…helt snurrig nu.

Jag kör på får vi se hur långt det räcker…Haft några mega ätardagar… Å det har varit skönt faktiskt…:pop: Jag behövde nog hämta mig lite…
    Nu är jag snart på ”banan” igen….:emo-thumb mot dec eller maj…eller inte alls…det får vi se. Men mot bättre form i alla fall!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 147 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.