- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 november, 2006 at 20:20 #883010Anonym anvandareMember
Imponerande resultat! :up:
Ett bevis på hur mkt vilja betyder
18 november, 2006 at 21:49 #883011Anonym anvandareMemberDet är en stor förvandling ja…både utsida och insida….Tack!
Furiren wrote:OJ! Det var ingen dålig förvandling en enormt stor eloge:emo-thumb18 november, 2006 at 21:56 #883012Anonym anvandareMemberJag är ofta inne på din sida och får inspiration.:up:
Vilka mål du har uppnåt. Respekt tjejen:worship:18 november, 2006 at 22:09 #883013Anonym anvandareMemberJa..ja…ja…ja…
Insidan…jo..då är vi på rätt forum å skriver du…Patrik Elfwing wrote:Du imponerar på många sätt du tjejen …
Men man får aldrig glömma bort att det är insidan / hur man är som människa … som räknas mest … :happy:… *självcensur*
18 november, 2006 at 22:11 #883014Anonym anvandareMemberKUL!
Tack…jo jag har kämpat på bra…konstigt bara att dom sista kilona (ca 6) kan va såååå sega….Ammi wrote:Jag är ofta inne på din sida och får inspiration.:up:
Vilka mål du har uppnåt. Respekt tjejen:worship:18 november, 2006 at 22:18 #883015Anonym anvandareMemberSer fram emot före och efter bilderna! bra jobbat! :emo-thumb
18 november, 2006 at 22:26 #883016Anonym anvandareMemberNope…inga förebilder kommer läggas ut här….
Dom ligger väl gömda och tas fram dom gånger jag behöver lite extra energi….Aroha wrote:Ser fram emot före och efter bilderna! bra jobbat! :emo-thumb18 november, 2006 at 22:37 #883017Anonym anvandareMemberKänner väl att jag snart är i hamn…tävlingen i maj är väl ett av mål.Men jag sätter upp mål hela tiden..sen är ju målet att hålla denna vikt som finns nu!:emo-thumb
Och det kommer nog bli den stora utmaningen.Silvia wrote:Wow! Om du lyckats med den viktminskningen så kan du lyckas med vad som helst! Har du bestämt datum för nästa delmål?18 november, 2006 at 22:45 #883018Anonym anvandareMembertack…:o
anna1 wrote:imponerande :emo-thumb18 november, 2006 at 22:46 #883019Anonym anvandareMemberKul JAG kan impa lite på dig…
Exhale Freddan wrote:Åh jäkar, du det var inte liten viktminskning;)
Sån imponerar verkligen på mej, när en person tar tag i saken.
Man kan ju verkligen säga att du tog tag i saken på allvar.
Lika stort som att vinna ett SM guld:up: :worship:5 december, 2006 at 14:28 #883020Anonym anvandareMemberOj vilken viktminskning… Vilken inspirasjonskälla! Nu vet jag vem jag ska fråga om råd Stå på tjejen kram
5 december, 2006 at 15:05 #883021Anonym anvandareMemberImponerande viktminskning och snygga bilder :emo-thumb .
Är det NOGP i april du ska satsa på?
// S.
5 december, 2006 at 15:08 #883022Anonym anvandareMemberJa..min viktminskning är regäl…
Visst får du fråga om råd..hjälper dig gärna i den mån jag själv kan..för ingenting är omöjligt!!Just nu är ju mina egna tävlingsplaner lite på is…ena dan vill jag andra dan vill jag inte. Mår väldigt bra just nu…försöker bygga på mig mer muskler…och äter mer… vilket är nödvändigt när man ska bygga.
Just nu kör jag styrka 5 dagar i veckan och cardio 2 dagar. Känns som jag hittat lite balans efter avslutad diet…men det har varit ganska tufft. Nåt man inte kanske riktigt trodde….Hoppas ”Vi” alla här kan inspirera DIG till fortsatt satsning…..
5 december, 2006 at 16:02 #883023Anonym anvandareMemberJo..tanken va väl det egentligen…men…just nu känner jag mig inte riktigt så motiverad faktiskt..vill nog bygga på mig lite mer muskler. Sen blev det ju framflyttat så då känns det helt plötsligt liiite stressigare.
Nu har jag verkligen ”slappnat av” när det gäller maten.
Å har väl fyllt ut mig lite grann.:o (muskler skulle det varit var tanken men blir osäker på om det är det som är över mina jeans. .)
(Därför inga dagsforms bilder på gång upp):pop:Men tränar lika mycket men tyngre och inga morgonpromenader.(tack å lov)
Bilderna tackar vi Patrik för…Soffi_gbg wrote:Imponerande viktminskning och snygga bilder :emo-thumb .Är det NOGP i april du ska satsa på?
// S.
7 december, 2006 at 01:23 #883024Anonym anvandareMemberHur lång tid tog det dig att gå ner alla dess kilon?:pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.