Nu är jag på gång!

Home Forums Dagböcker Nu är jag på gång!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 147 total)
  • Author

Jag började år 2000…sen va jag klar med 60 av dom kilona i maj 2003. Har tränat ganska seriöst sen -03. Sen har jag deffat inför FF (men avbröt den dieten) Så dom sista 10-15 kg har jag tagit nu det sista 1,5 året…
    Men sen är det ju lite muskler oxå som tillkommit:o och att man med hjälp av träning kan ändra formen på kroppen.
    Jag tycker nog att man ska göra sin viktminskning ganska långsiktigt eftersom det ofta blir huden som släpar efter annars. Och då vill det till att fylla ut den med muskler i stället.

Lycka till och kul att jag kan inspirera dig!:up:

TE=Beathe]Hur lång tid tog det dig att gå ner alla dess kilon?:pop:[/QUOTE]

Träningsvärk..träningsvärk…det enda jag inte har träningsvärk i är vaderna.
    Så shopping på stan kommer gå bra idag..:emo-thumb

I morgon drar jag till Göteborg för att kolla in alla kämpande människor som tagit sig ända fram till målet..ska bli så kul. Kankse får lite inspiration…:emo-thumb eller inte alls….:

Hoppas jag ser många här ifrån…Verkar ju vara ganska många som ska dit….:)

Har suttit o tjuvläst här hos dig!:read:
    WOW….!!!!!Jag är grymt imponerad av dig!!!Du måste ju ha världens diciplin på dig själv!:emo-thumb :emo-thumb
    Jag har en kompis som trälar som fan´med sin vikt,hon ska få länken till dig,hon kommer absolut bli inspirerad!Kör på Fia,du gör det grymt bra!:emo-thumb ….Trevlig helg på dig//S*

Jag har precis bestämt mig för att du skall bli min förebild *ler* Kämpar själv med mina kg, kanske intelika många, men ack så kämpigt det är ändå. Jag har gått från 82 till 72, men ska ner 10 till ungefär den här omgången! Innan dess var ja uppe runt 100!
    Som sagt va, du har härmed blivit mininspirations källa!
    Lycka till med allt du tar dig för!
    Trevlig helg

SUSAN [/b]:Hej,kul du tittar in här!
    Har nog ganska mycket diciplin ja…å väldigt väldigt envis.
    Va kul att du gett tips om min journal. Det tackar jag för.
    Du ser ut att vara i bra form själv. Å detta bara i början på diet.
    Kollat in din journal och såg att du ska tävla.:emo-thumb
    Kommer gå bra.
    Kanske kanske står jag bredvid.:p

NILLA[/b]
    Jag blir så glad när jag läser sånt här…:o
    Känner mig jättestolt att jag kan inspirera nån.
    ”Kämpar” ja,det är just va man gör oavsett hur många dom där kilona är egentligen.
    Vissa perioder är ju jobbiga, ju mindre man har att tappa desto segare är det.
    Men det är just DÅ…det vill till att kämpa liiiite extra.
    Kommer ihåg mitt första mål..att komma under 100kg. Gud va smal jag kände mig.:|
    Sen har ju målen flyttats hela tiden men ibland får man stanna upp lite och bara vara NÖJD!!

Jag ska försöka vara en så bra förebild jag kan för dig!!:up:

Lycka till!!

Oh ja, du har så rätt!
    Är inne i en sån där seg period just nu, när allt står still och man känner sig lite misslyckad! Men som sagt, det är DÅ om inte förr man får bita i det sura och sätta huvudet under armen och KÖRA!
    Men som du säger ibland måste man stanna upp och vara nöjd oxå. Gick faktiskt häromdagen runt med två kattsand säckar á 5 kg styck på ICA bara för att känna vad jag faktiskt hade gjort! Då får man lite perspektiv och tycker att man e rätt bra trots allt *ler*

Du är redan en förebild, tro mig, så det är ingenting du behöver försöka!

Kram

Jag tycker du ska lägga upp ”före” kort på dej så vi verkligen får tappa hakan:up:

Då var vi hemma igen då efter årets FF. En jättekul dag med många otroligt bra tävlande. Vi är mycket stolta över våra vänner Ylva (1:a BF-163) och Ulrika (2:a BF +163).

Nu återstår bara att se om Fia blev inspirerad eller avskräckt denna gången :|

Ja..det återstår att se….

Petra wrote:
    Då var vi hemma igen då efter årets FF. En jättekul dag med många otroligt bra tävlande. Vi är mycket stolta över våra vänner Ylva (1:a BF-163) och Ulrika (2:a BF +163).

Nu återstår bara att se om Fia blev inspirerad eller avskräckt denna gången :|

Varit på FF i söndags främst för att kolla in BF tävlingen. Min tredje tävling jag varit å tittat på å varje gång jag kommer från en tävling är det alltid samma känsla…”Har nog inget där att göra”:o …Jag tror att det ska ge mig inspiration..men NIX!

Hoppas nu Ylva (vann korta) kommer hit å tränar med mig lite i jul så jag kan bli taggad …att kanske nån gång vågar mig upp på scenen..:|
    Men shit…va snygga dom va..och vääääldigt många i långa klassen.

Såg några härifrån forumet…Kul!!

Lägger nu ner min journal…kanske..kanske återkommer.. det vet man aldrig!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!![/b]

Oj..hjälp va snopen jag blev.:o Min journal..det va länge sen det. Kanske får börja skriva lite i den igen..fast just nu händer inte såååå mycket mer än att jag tränar på som vanligt för att det är kul..inga tävlingsplaner just nu i alla fall.

Combatgirl wrote:
    Shit! Grym bild! Jag vill också vara blond! ;) :p
    Combatgirl wrote:
    Ja, det MÅSTE du, annars kan jag ju inte lämna några komplimanger här… 😮 :D

De behöver du inte göra, de gör jag i verkliga livet… :)

mmm öl är gott… :|

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 147 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.