- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 18:42 #82914Anonym anvandareMember7 januari, 2007 at 18:42 #782426Anonym anvandareMember
Nu är jag tillbaka med en ny journal efter ett obeslutat uppehåll!
Som jag skrev i rubriken så är det Nytt år, nya krafter och ny motivation!!
Har haft lite dålig motivation förra året men nu är jag tillbaka!!
Kika gärna i min gamla journal om ni undrar något! [http://forum.body.se/showthread.php?p=192576 http://forum.body.se/showthread.php?p=192576%5D
Hoppas att ni inte har tappat intresset för mig och att både gamla och nya läsare peppar mig och hjälper mig att hålla motivationen uppe.. :up:
Dessutom vill jag önska alla ett gott nytt träningsår med många fina styrkeökningar! :nod
7 januari, 2007 at 19:06 #782427Anonym anvandareMemberNu lägger jag in i rätt tråd !
Börja försiktig !
Muskler har bra minne, du kan bli överraskad att orka lyfta fint.
Men var försiktigt ändå, dina senfäste blir ovana så snabbt.
Så bästa tips att komma igång är att ta många reps, t.ex. 20 reps
med lägre vikt, bara för att senfästena ska vänja vid. Annars får du väldigt ont där och lite träningsvärk på själva musklerna. Man kan med risk få inflamationer som tar väldigt tid att komma ur.
Ordspråket: skynda långsam. Det lönar sig i längden. Då kan du forcera längre framJag har haft många ggr uppehåll under mina 15 åriga träning
7 januari, 2007 at 19:07 #782428Anonym anvandareMemberREP wrote:Nu lägger jag in i rätt tråd !Börja försiktig !
Muskler har bra minne, du kan bli överraskad att orka lyfta fint.
Men var försiktigt ändå, dina senfäste blir ovana så snabbt.
Så bästa tips att komma igång är att ta många reps, t.ex. 20 reps
med lägre vikt, bara för att senfästena ska vänja vid. Annars får du väldigt ont där och lite träningsvärk på själva musklerna. Man kan med risk få inflamationer som tar väldigt tid att komma ur.
Ordspråket: skynda långsam. Det lönar sig i längden. Då kan du forcera längre framJag har haft många ggr uppehåll under mina 15 åriga träning
Som sades tidigare: tack för tipset..
8 januari, 2007 at 16:22 #782429Anonym anvandareMemberhade tänkt börja träna igen, men har fått en dunderförkylning. så jag tar det lungt denna veckan och hoppas att den släppt tills nästa vecka.
8 januari, 2007 at 20:05 #782430Anonym anvandareMember..
8 januari, 2007 at 20:13 #782431Anonym anvandareMemberVilken trist start. Bit ihop och ”hämnas” på förkylningen när du blivit frisk. Ha dock inte för bråttom, man känner sig frisk en tag innan kroppen verkligen är återställd.
8 januari, 2007 at 20:15 #782432Anonym anvandareMemberGanymedes wrote:Vilken trist start. Bit ihop och ”hämnas” på förkylningen när du blivit frisk. Ha dock inte för bråttom, man känner sig frisk en tag innan kroppen verkligen är återställd.Jo jag vet, tar det lungt i början..
det är bättre att skynda långsamt.. :p
8 januari, 2007 at 20:56 #782433Anonym anvandareMemberKul med ny journal och nya sattsningar:up: Hoppas din motivation till träning blivit bättre:aggresiv:
Men sååååå tråkigt för dig att börja med förkylning!Men som sagt skynda långsamt!Hoppas du snart kryar på dig så du kan köra på ditt nya hårda träningsår!
Lycka till!!//S*8 januari, 2007 at 20:59 #782434Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Kul med ny journal och nya sattsningar:up: Hoppas din motivation till träning blivit bättre:aggresiv:
Men sååååå tråkigt för dig att börja med förkylning!Men som sagt skynda långsamt!Hoppas du snart kryar på dig så du kan köra på ditt nya hårda träningsår!
Lycka till!!//S*Ja det hoppas jag med.. men det får ta den tid det tar..
När allt har släppt så kör jag på hårdare än innan.. fler ökningar(både muskel och vikt) och fler pb:n är vad jag satsar på nu, hoppas att det går som jag vill..
8 januari, 2007 at 21:19 #782435Anonym anvandareMemberLycka till Kämpa på !
8 januari, 2007 at 21:21 #782436Anonym anvandareMemberPooX wrote:Lycka till Kämpa på !Tackar..
kommer att kämpa så gott det går..
8 januari, 2007 at 21:23 #782437Anonym anvandareMemberLycka till :emo-thumb och hoppas att förkylningen släpper snart
8 januari, 2007 at 21:26 #782438Anonym anvandareMembercoffe_91 wrote:Lycka till :emo-thumb och hoppas att förkylningen släpper snartTack..
Det hoppas jag med att den gör..
9 januari, 2007 at 16:34 #782439Anonym anvandareMemberjaha.. förkylningen vill inte alls ge med sig..
Uppdaterar dag för dag hur det går med förkylningen..
Ha det bra alla..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.