Nytt år, nya krafter och ny motivation!!

Home Forums Dagböcker Nytt år, nya krafter och ny motivation!!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 181 through 186 (of 186 total)
  • Author
    Goofy_ wrote:
    Ja, igår körde jag mitt första pass på ett tag. Kändes skönt:)

Resultaten kommer upp senare:)

Bra att du är igång igen. :up:

Damien Thorne wrote:
    Bra att du är igång igen. :up:

Ja jag vet:) det kommer att bli ett litet uppehåll igen, men i mitten/slutet av denna månaden är jag i gång igen på ett nytt gym:) Hoppas att detta inte har fått dig att slut kolla i min journal:)

Ha det bäst//Jocke

Goofy_ wrote:
    Ja jag vet:) det kommer att bli ett litet uppehåll igen, men i mitten/slutet av denna månaden är jag i gång igen på ett nytt gym:) Hoppas att detta inte har fått dig att slut kolla i min journal:)

Ha det bäst//Jocke

jag håller koll i din journal :)

Uppehållet blev lite längre än vad jag tänkt, men nu är jag snart igång igen.. har väntat på att gymkorten till gymmet på jobbet ska komma.. :( har de inte kommit i slutet av veckan så kommer jag att börja träna på Fitness 24Seven:) Ha det bra tills dess

Har inte varit aktiv på ett tag nu av flera anledningar!

Anledning 1: Jag har flyttat och försökt komma i ordning först och främst.

Anledning 2: Hamnade i en depression där jag knappt åt eller sov pga att min flickvän lämnade mig:( har tagit tid att komma ur den, men nu är jag på fötter igen:)

Imorgon(läs: idag) kommer jag igång igen. Har inga fler undanflykter eftersom gymmet ligger precis över gatan:) Har gett mig en spark i r*ven för att jag ska ta mig till gymmet och komma igång igen:)

Startar en ny journal och vill att Admin tar bort denna!

Bra att du är igång igen :up:

Viewing 6 posts - 181 through 186 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.