- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2007 at 18:01 #782455Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Stabilt jobbat Goofball!:emo-thumb
Soft att vara tillbaka igen eller? Fan PB första passet också. Keep it up!Visst är det stabilt..
Skönt som f*n att vara tillbaka.. :nod
Blev faktiskt förvånad över pb:na själv, trodde att jag förlorat styrka.. Men där fick jag..
Ha de gott
18 januari, 2007 at 18:02 #782456Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Det går ju framåt här:up: Fortsätt så goofy!Visst gör det..
klart att jag ska fortsätta så.. :nod
18 januari, 2007 at 19:21 #782457Anonym anvandareMemberVälkommen till baka från förkylningen:up:
Wow,många PB.N första passet efter lång frånvaro från gymmet!!
Bra jobbat!Kör hårt!!
Hoppas du du får vara fri från jobbiga förkylningar framöver nu!//S*18 januari, 2007 at 21:39 #782458Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Välkommen till baka från förkylningen:up:
Wow,många PB.N första passet efter lång frånvaro från gymmet!!
Bra jobbat!Kör hårt!!
Hoppas du du får vara fri från jobbiga förkylningar framöver nu!//S*Ja det hoppas jag med.. peppar peppar..
ja jag är glad att jag inte förlorat så mycket styrka under tiden..
Hoppas att detta håller i sig..
Ha det bra //Jocke
18 januari, 2007 at 21:46 #782459Anonym anvandareMemberDagens pass var som sagt tidigare rygg
Latsdrag:
55 x 6
60 x 5 PB
60 x 5 (sista repetitionen var seg)Sittande kabelrodd:
40 x 8
45 x 6Goodmornings:
50 x 6
55 x 6 PBHypersträck:
10 kilos viktkaka x 8
20 kilos viktkaka x 7 PBÄr nöjd med passet idag.. Fick grym kontakt och var/är helt slut i ryggen.. :bb:
Många PB:n idag med, vilket jag är nöjd med..18 januari, 2007 at 21:54 #782460Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Är du nöjd så är jag nöjd! Men vänta nu, kallar du det många?! Jag vill se dubbelt så många till nästa ryggpass!:bb:meatah på nu för ffaaaaannn säger jag!
Jaja.. stressa mig inte.. :p tar det i min takt här nu..
18 januari, 2007 at 22:00 #782461Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Tar det i din takt?:nono: aja, det får du väl! Bara du inte latar dig i soffan och äter choklad som en tok, den rätten äger jag och Heidi K:PKan jag inte få låna den lite då? 😮
18 januari, 2007 at 22:14 #782462Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hm, ja kanske, jag och Heidi ska fundera på saken över lite marabou daim choklad:P du får besked om cirka en vecka, Prislista och hur länge du får använda våran rätt kommer då medHaha.. ja då får jag bara vänta då.. :p
19 januari, 2007 at 00:39 #782463Anonym anvandareMemberHärligt pass med ännu fler PB:n. Grymma latsdrag också!:emo-thumb
Aaa, om du står stilla nån gång och ökningarna inte kommer så är det ju bara för dig att lägga dig på soffan så vet du att du kommer slå 10 PB:n när du börjar. :p
Hur ser målen ut förresten? Några speciella till sommarn eller?21 januari, 2007 at 17:56 #782464Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Härligt pass med ännu fler PB:n. Grymma latsdrag också!:emo-thumb
Aaa, om du står stilla nån gång och ökningarna inte kommer så är det ju bara för dig att lägga dig på soffan så vet du att du kommer slå 10 PB:n när du börjar. :p
Hur ser målen ut förresten? Några speciella till sommarn eller?Ja, målet är att komma i bättre form till sommaren..
visst är latsdragen grymma.. Dom har iofs varit bättre, men det kan bero på att det var på ett annat gym så vikterna kan ha varit annorlunda..
Det kanske kan vara en idé att lägga sig på soffan om man inte kommer någon vart..
Men men..
Ha det gott
21 januari, 2007 at 18:00 #782465Anonym anvandareMemberFredagens träning: bröst
Bänkpress:
55 x 9
60 x 7
65 x 6 PB (De sista 2 var sega men ändå PB )Sned hantelpress:
20 x 7 PB
20 x 5Dips:
KV x 2
KV x 2 PBDipsen gick inte så bra, men det verkar komma loss nu.. innan har jag inte klarat en enda.. Tror ändå att jag har fel teknik när jag ska göra dom.. någon som kan hjälpa mig?
21 januari, 2007 at 19:27 #782466Anonym anvandareMemberOm du körde dips som sistaövning är det inte så konstigt att det går sämre. Börja med dipsen nästa gång och kolla hur det går. Dock har du ju som du själv skriver ändå ökat, så det går ju åt rätt håll. Angående teknik så är det klart att det spelar lika stor roll som i t.ex. bänkpress och axelpressar! Hur brett håller du med händerna? Hur djupt går du ner? Hur har du överkroppen genom rörelsen?
21 januari, 2007 at 19:32 #782467Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Om du körde dips som sistaövning är det inte så konstigt att det går sämre. Börja med dipsen nästa gång och kolla hur det går. Dock har du ju som du själv skriver ändå ökat, så det går ju åt rätt håll. Angående teknik så är det klart att det spelar lika stor roll som i t.ex. bänkpress och axelpressar! Hur brett håller du med händerna? Hur djupt går du ner? Hur har du överkroppen genom rörelsen?Problemet är att jag inte kan se riktigt hur jag har överkroppen.. men den är iaf framåtvinklad.. hur mycket vet jag inte.. 😮
går ner så att jag har överarmarna parallellt med golvet..
håller så brett som ställningen tilllåter, vilket är ungefär 10 cm från kroppen på varje sida..
21 januari, 2007 at 19:42 #782468Anonym anvandareMemberOkej.. Jo det blir ju tyngre ju djupare ner du går och ju bredare du håller. Blir även jobbigare att köra med överkroppen lutad långt fram/ner. Men det låter ju som att du kör på det sättet och det är ju det bästa för att bygga nedre bröst. Tycker du ska fortsätta köra som du gör. Resultaten kommer ju! Kör dipsen först nästa bröstpass så gör du fler. Keep it up!
21 januari, 2007 at 19:44 #782469Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Okej.. Jo det blir ju tyngre ju djupare ner du går och ju bredare du håller. Blir även jobbigare att köra med överkroppen lutad långt fram/ner. Men det låter ju som att du kör på det sättet och det är ju det bästa för att bygga nedre bröst. Tycker du ska fortsätta köra som du gör. Resultaten kommer ju! Kör dipsen först nästa bröstpass så gör du fler. Keep it up!Ska prova det.. tack för tipset..
Ska kämpa tills jag spyr (bildligt talat)
Ha det bra //Jocke
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.