Offseason med Samir

Home Forums Dagböcker Offseason med Samir

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • Author

riktigt bra fysik, grattis till placeringen

StronglGnome wrote:
    riktigt bra fysik, grattis till placeringen

Tack så mycket =)

Stjarnan wrote:
    Ska bli otroligt roligt att följa dig! Vilket/vilka gym hänger du på nuförtiden?

Kul att ha dig här..
    Jag hänger till mest på almedal och backaplans sportlifeanläggningar.

Klipp med lite film och bilder från SM

[youtube=dWfYLdQjciE]

Mitt fria pposeringsprogram. Filmar av [www.muscle.se]
    [youtube=B4G9TQ72sfY]

Riktigt bra jobbat på fria poseringen !:emo-thumb

såg riktigt bra ut samir! jag tok diggar din fysik!

Kommer följas detta! Kör hårt.

Det var jättekul att träffa dig och snacka under SM Samir! Synd att jag inte var där på söndagen och kunde se dig tävla. Du verkade vara en precis så schysst kille IRL som det verkar när man läser journalen, bloggen och lyssnar på BODY Radio.

Kul film också, det svengelska ”nudles” var lite kul. ;)

sencii wrote:
    Riktigt bra jobbat på fria poseringen !:emo-thumb

Tack så mycket. Blev faktiskt ganska nöjd själv dennan gången.

Kim Norgren wrote:
    såg riktigt bra ut samir! jag tok diggar din fysik!

Kul att höra. Fysiken är ju ganska viktig i bb hehe =)

ErikHB wrote:
    Kommer följas detta! Kör hårt.

Kul kul, du är välkommen.

Eddie Vedder wrote:
    Det var jättekul att träffa dig och snacka under SM Samir! Synd att jag inte var där på söndagen och kunde se dig tävla. Du verkade vara en precis så schysst kille IRL som det verkar när man läser journalen, bloggen och lyssnar på BODY Radio.

Kul film också, det svengelska ”nudles” var lite kul. ;)

Kul att träffa dig också och få ett ansikte på mannen myten och legenden själv.
    Kul att man kunde ge det intrycket trots att man var ganska fokuserad på tävling just vid tillfället. Men jag är säker på att våra vägar korsas igen och att vi får fler möjligheter att prata lite mer.

Idag har jag ätit, tränat och jobbat =)

Det blev frukost, träning, buffe och jobb i den ordningen.

Körde biceps, triceps och vader på gymmet. Ganska bra tryck av all mat de senaste dagarna =)

Har inte börjat anteckan vikter än utan kommer börja göra det nästa vecka då jag drar igång på riktigt och kroppen för hoppningsvis har återhämtat sig helt från tävlingarna.

Fick filmat lite under passet iaf.
    Andreas guiance får även här bevis på att jag inte ser så ball ut när jag kör Coleman cursl/bamsecurls.

[youtube=EpQpv_oFZKE]

Lite bilder från Buffeén

Två bilder från scenen. Har säkert fler om jag litar lite.

Grymt som alltid, vad heter första låten på senaste klippet?

Funderar lite på vad du fokuserar på nu? Jag förstår att overallmassa ligger som prio men är det något som släpar som du måste bli bättre på? Vad har dom som kan sagt efter SM att du behöver bli bättre på?

Kommer du börja köra ben nu igen?

Andreaz Engström wrote:
    Två bilder från scenen. Har säkert fler om jag litar lite.

Tack för dem =) Alltid kul med bilder.

Gustaf Lindberg wrote:
    Grymt som alltid, vad heter första låten på senaste klippet?

Funderar lite på vad du fokuserar på nu? Jag förstår att overallmassa ligger som prio men är det något som släpar som du måste bli bättre på? Vad har dom som kan sagt efter SM att du behöver bli bättre på?

Kommer du börja köra ben nu igen?

Den heter Fairy Tale och det e Patoh Poo

Som du säger så är det over all massa med fokus på överkropp.
    Jag har faktiskt inte frågat domarna. Men de tycker nog samma som mig. Mer kött på ryggen, Lite större armar och bröst.

Jag kommer köra baksida lår varje vecka men jag kör dem i ett av de två ryggpassen jag kommer köra.
    Kommer skriva in mitt schema här när jag kickar igång med det, vilket antagligen blir på tisdag då jag skall vila imorgon.

Framsida lår kan hända att jag eventuellt kör ett set knäböj när sugen faller in. Men det känns lite meningslöst då jag ändå inte kan träna för att öka. Hade velat klämma en 10a på 200 i böjen men det får bli när överkroppen har kommit ikapp så som svar på din fråga blir det baksida lår varje vecka och framsida först när överkroppen kommit ikapp =)

Vad är nästa mål då? Har för mig att du sagt att du tar 2år för att lägga på dig mer massa, och gå upp en klass eller så?

Anyways, grymt inspirerande är du, riktigt skön attityd och ska lätt följa dig!

dupper wrote:
    Vad är nästa mål då? Har för mig att du sagt att du tar 2år för att lägga på dig mer massa, och gå upp en klass eller så?

Anyways, grymt inspirerande är du, riktigt skön attityd och ska lätt följa dig!

Som det känns nu så behöver jag minst två år att bli så bra som jag vill vara nästa gång jag tävlar. Men man vet aldrig. Suget kan ju fala sig att tävla redan tidigare. SM nästa år blir det iaf inte.

Gå upp en klass kommer jag med all säkerhet att göra då jag hade problem att ta mig ner till 80kg nu och gillar inte att ha så tight med vikten. Så tanken är väl kanske att kunna väga in på 85kg nästa gång jag tävlar.

Kul att man kan inspirera =)

Körde rygg, hams och vader igår på Enjoy i Varberg.

Kommer köra ett vidd-pass och ett tjocklekspass i veckan för rygg. På tjocklekspasset kommer jag att köra hams.

Antecknade inga vikter och reps nu heller utan börjar med det imorgon.
    Körde marklyft för första gången på eveigheter och styrkan fanns ganska bra kvar där ändå.

170kg, 200kg, 140kg Allt kändes bra.

Litet klipp från passet.
    [youtube=0s7r6j45qIg]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.