- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2010 at 00:20 #433969Anonym anvandareMemberSam wrote:Slarvat med avmaskningen ser jag :nono:
A pin for you:
[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/worms.jpg]Ser bra ut såklartHur långt fram i tiden sträcker sig dina visioner och ambitioner gällande träning/tävling?
Kvar på banan om tio år?Tack
Asså mina visioner sträcker sig såpass långt att jag ser en början på min karriär.
Tanken är väl att jag skall vara som bäst? om tio år.
Att jag närmar mig en fysik som kan vara internationellt gångbar inom 4 år Iaf och sen försöka satsa på 202an när man är runt 30 bast.Så länge kroppen håller och inga skador kommer ivägen så är de mina mål.
Just nu försöker jag bara komma in i offseasonträningen igen. Försöka anpassa kroppen till tyngre träning igen och komma ikapp styrkemässigt där jag var innan dietstart.Man vet ju aldrig vad som händer längs med vägen, men om jag får bestämma så e jag kvar på banan om 20 år också.
21 oktober, 2010 at 00:43 #433970Anonym anvandareMember[youtube=UXVLSddz8Go]
21 oktober, 2010 at 13:47 #433971Anonym anvandareMemberSamir wrote:TackAsså mina visioner sträcker sig såpass långt att jag ser en början på min karriär.
Tanken är väl att jag skall vara som bäst? om tio år.
Att jag närmar mig en fysik som kan vara internationellt gångbar inom 4 år Iaf och sen försöka satsa på 202an när man är runt 30 bast.Så länge kroppen håller och inga skador kommer ivägen så är de mina mål.
Just nu försöker jag bara komma in i offseasonträningen igen. Försöka anpassa kroppen till tyngre träning igen och komma ikapp styrkemässigt där jag var innan dietstart.Man vet ju aldrig vad som händer längs med vägen, men om jag får bestämma så e jag kvar på banan om 20 år också.
Kul!
Oförutsägbara händelser är tyvärr svåra att vaccinera sig mot. Man får vackert ta det som det kommer, enligt en-dag-i-taget-principen.
Det underlättar emellertid om man tror på sig själv, har ett mål, en färdplan med rimliga delmål och rätt resurser för att lyckas.
Du ger intryck av att sitta på de grundläggande pusselbitarna såååå -> lycka till22 oktober, 2010 at 09:49 #433972Anonym anvandareMemberIntervju gjord av Martin Hanzel för [www.gymfocus.com]
Del 1[youtube=kVcFHkaQoCo]
Del 2
[youtube=dP-eBo-jb5g]Det ligger även en äldre intervju med mig på [www.gymfocus.com]
22 oktober, 2010 at 21:13 #433973Anonym anvandareMemberFilm från gårdagens pass och vas som kördes nerplitat i mina anteckningar.
[youtube=GyXTxFJMWEk]22 oktober, 2010 at 21:33 #433974Anonym anvandareMemberFan samir du e kung helt seriöst! Du är den att slå helt klart:) skönt att du ska vila ett par år nu för min del då haha
23 oktober, 2010 at 12:13 #433975Anonym anvandareMemberhärligt med en dagbok igen Samir, nu kan man titta in här innan benpassen och få motivationen som behövs=)
Grattis till placeringen på SM!
23 oktober, 2010 at 13:24 #433976Anonym anvandareMemberBra där köttbiten :emo-thumb, ser fint ut och alltid roligt att se klipp på dig när du tränar. Ha en bra helg. Mvh Cesse
24 oktober, 2010 at 16:08 #433977Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:jävligt kul med gymfocus intervjun träningen är underhållande som vanligt.önskar dig all lycka med framtiden Samir!
Tack
Kim Norgren wrote:Fan samir du e kung helt seriöst! Du är den att slå helt klart:) skönt att du ska vila ett par år nu för min del då hahaHaha Tack, men någon kung vet i fan .
Asså skönt ? Man vill vill jämföra sig med de bästaEmil Lundberg wrote:härligt med en dagbok igen Samir, nu kan man titta in här innan benpassen och få motivationen som behövs=)Grattis till placeringen på SM!
Tack. Fast om det blir så mycket motiverande benträning vet i fan alltså.
Blir väl nåt set böj i månaden typ.Steppen1983 wrote:Bra där köttbiten :emo-thumb, ser fint ut och alltid roligt att se klipp på dig när du tränar. Ha en bra helg. Mvh CesseTack detsamma.
24 oktober, 2010 at 16:12 #433978Anonym anvandareMember= )
24 oktober, 2010 at 16:49 #433979Anonym anvandareMemberDu borde skriva vad det är du äter, helt omöjligt att se vad vissa av måltiderna är
24 oktober, 2010 at 18:31 #433980Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack. Fast om det blir så mycket motiverande benträning vet i fan alltså.
Blir väl nåt set böj i månaden typ.De räcker med att se dig träna när man vet att dom låren sitter där!
Som någon skrev tidigare skriv gärna upp lite av dina måltider innehåll osv, vore intressant att veta!
ska upp till göteborg om ett tag kanske kan dra av ett pass då?
26 oktober, 2010 at 10:46 #433981Anonym anvandareMemberHehe jag ska börja skriva va det e på bilderna i frotsättningen.
1. Mina super thai-biffar
2. cous cous med mjölk, banan, och fighlines banan/choklad 3 source protein
3. Thaibiffar med superpotatis och stekta ägg
4. Stekta grönsaker, ägg, ost och kalkon med thaisås
5. Gårdagens pass
6. Superpotatis26 oktober, 2010 at 10:54 #433982Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:De räcker med att se dig träna när man vet att dom låren sitter där!Som någon skrev tidigare skriv gärna upp lite av dina måltider innehåll osv, vore intressant att veta!
ska upp till göteborg om ett tag kanske kan dra av ett pass då?
Gör av dig innan bara så jag vet vilken dag och hur jag jobbar.
Kör alltid själv i princip men man kan ju tajma passen iaf26 oktober, 2010 at 15:21 #433983Anonym anvandareMember[youtube=SFMx6rNYQVA]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.