offseason tränings år med terror

Home Forums Dagböcker offseason tränings år med terror

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 115 total)
  • Author
    Posts
  • #468876

    Tjena mannen*det var kul att se dig på lucia*hoppas allt flyter på bra:emo-thumb

    #468877

    Såg dig också på Lucia, trodde för en stund du skulle plocka hem din klass, hur som helst hade du ur mina ögon sett mest tilltalande fysik.

    #468878

    Tack för alla schysta inlägg peeps, kul att få lite input .

    Calle Ekman wrote:
    Härfåru lite iaf ;)

    Snuskigt bra rygg, kommer ihåg när jag såg dig på backaplan för någon månad sen och blev riktigt imponerad av den då! =)

    ahaa tyckte väl att jag såg dig där i vimlet ett tag sen:P haha cool komplimang.

    Lima wrote:
    Jag är här inne och läser ibland jag oxå men det är väl sällan jag lämnar kommentarer där jag är, sorry.
    mponerad av din kroppshydda iaf både off och on.
    Ha en bra dag.

    De e lugnt det är lite svårt att komma på vad man ska sriva ibland, kul att du kollar här i alla fall.

    fredrik92a wrote:
    Tittar in varje gång det skrivs ngt nytt, bara lite lat på att lämna spår.

    som sagt de e lugnt, men de e kul om folk lämnar några rader om de orkar.

    grekelito wrote:
    Hänger också här inne stadigt!

    Gött e de;)

    jimmy wrote:
    Tjena mannen*det var kul att se dig på lucia*hoppas allt flyter på bra:emo-thumb

    Tjenare, det var riktigt roligt att tävla oxå även om det nu inte gick som jag hade hoppats, men de e nya tag och nästa gång så kanske det är min tur vem vet. Annars är det lugnt tränar på och lever och andas.

    Albin wrote:
    Såg dig också på Lucia, trodde för en stund du skulle plocka hem din klass, hur som helst hade du ur mina ögon sett mest tilltalande fysik.

    Det där var nog det schystaste komplimang man kan få:o om jag ska vara helt ärlig så tycker jag själva att det inte riktigt gick helt rätt till på lucian men skit samma det är old news. satsar på nya mål och någon gång ska jag väl lyckas med.

    #468879

    Håller med albin. Du är en stor snubbe med mycket vilja, det kommer.

    #468880

    CHEST

    [/b]

    Idag var det planerat för ett tuuungt ben pass men det blev p.g.a omständigheter till ett bröst pass istället, körde bara roliga övningar ganska tungt och hade roligt.

    BÄNKPRESS(Brukar inte köra vanlig bänkpress så ofta men som sagt idag var jag ute efter att ha roligt och köra det jag kände för och inget annat.)
    1×20/70kg
    1×10/120kg
    2×5-6/170kg
    2×6-8/140kg
    1x8120kg

    BRÖSTPRESS MASKIN
    1X12/50KG
    1X12/100KG
    1X10/150KG
    2X6/170KG

    HANTELPRESS´
    2X5/50KG
    2X12/40KG
    1X10/42,5KG
    2X8/45KG
    1X6/47,5KG

    FLIES I CABLECROSS
    1X10/30KG
    4X12/40KG

    Roligt pass, körde vad jag hade lust med utan någon större planering eller strategi, just fun in teh sun.

    #468881

    Styrkan är det ju fan inget fel på iaf :up:

    #468882
    Andreas Terzis wrote:

    CHEST

    [/b]

    Idag var det planerat för ett tuuungt ben pass men det blev p.g.a omständigheter till ett bröst pass istället, körde bara roliga övningar ganska tungt och hade roligt.

    BÄNKPRESS(Brukar inte köra vanlig bänkpress så ofta men som sagt idag var jag ute efter att ha roligt och köra det jag kände för och inget annat.)
    1×20/70kg
    1×10/120kg
    2×5-6/170kg
    2×6-8/140kg
    1x8120kg

    BRÖSTPRESS MASKIN
    1X12/50KG
    1X12/100KG
    1X10/150KG
    2X6/170KG

    HANTELPRESS´
    2X5/50KG
    2X12/40KG
    1X10/42,5KG
    2X8/45KG
    1X6/47,5KG

    FLIES I CABLECROSS
    1X10/30KG
    4X12/40KG

    Roligt pass, körde vad jag hade lust med utan någon större planering eller strategi, just fun in teh sun.

    Det där kallar jag Maxning, släng dig i väggen Ronnie Coleman! :D

    #468883
    JakobMinell wrote:
    Det där kallar jag Maxning, släng dig i väggen Ronnie Coleman! :D

    hahaha :frust: självklart ska det vara 1×8/120kg och inget annat.

    #468884

    AXLAR

    [/b]

    Gårdagens axel pass var ett riktigt skit pass fick inte till någonting, allting blev fel.

    Dassig popp musik från tidig 80-tal pumpades ur högtalarna hela passet och det gjorde inte underverk för humöret som redan var nere, kände mig som en tjockis utan en gram muskler och som toppen av isberget höll en jävla skit maskin på att förstöra min handled….SKIT PASS!

    Tänker inte ens ödsla tid med att skriva ner passet för det var årets sämsta skit pass.

    Dock kan jag bjuda på en tjockis tränings bild, vikten idag ligger på ca 109 mjuka kg….mår nästan illa av att se mig själva:yikes:

    SPÄCK I SÄCK

    Även om jag är en offseason fetto så är jag ändå sååå jävla snygg att det stänker om det.

    #468885

    80-disco rules, det och att träna i rätt färgkombination på kläder och skor samt banansmak på gainern (urk)!!!, Hade varit kul att dänga iväg ett pass med dig någon gång. Så jäkla illa är det väl inte, inte sälspäck som en själv. Du är grym kör hårt…

    #468886
    Christer Örni wrote:
    80-disco rules, det och att träna i rätt färgkombination på kläder och skor samt banansmak på gainern (urk)!!!, Hade varit kul att dänga iväg ett pass med dig någon gång. Så jäkla illa är det väl inte, inte sälspäck som en själv. Du är grym kör hårt…

    haha aeh fy fan det var riktigt illa, vanligt vis så har de power 107,something på i gymmet och det är illa nog, men för i helvete 80-tals disco balader…blödde nästan ur öronen, hårdrock ska det vara!

    Har du vägarna förbi gbg så hojta till så kan vi försöka dänga till med ett riktigt jädra dunder pass.

    har man en gång varit i denna form
    så vill man inte se ut som jag gör idag:yikes: orealistiskt att gå omkring ripped to the bone 365 om året men ändå.

    #468887
    Andreas Terzis wrote:

    AXLAR

    [/b]

    Gårdagens axel pass var ett riktigt skit pass fick inte till någonting, allting blev fel.

    Dassig popp musik från tidig 80-tal pumpades ur högtalarna hela passet och det gjorde inte underverk för humöret som redan var nere, kände mig som en tjockis utan en gram muskler och som toppen av isberget höll en jävla skit maskin på att förstöra min handled….SKIT PASS!

    Tänker inte ens ödsla tid med att skriva ner passet för det var årets sämsta skit pass.

    Dock kan jag bjuda på en tjockis tränings bild, vikten idag ligger på ca 109 mjuka kg….mår nästan illa av att se mig själva:yikes:

    SPÄCK I SÄCK

    Även om jag är en offseason fetto så är jag ändå sååå jävla snygg att det stänker om det.

    Hur kan du gå omkring med känslan av att inte ha några muskler? Du är väl förmodligen en av de största och starkaste byggarna i sverige? Till och med jag känner mig gigantisk jämfört med medelsvensson och då snackar vi cirka 93 feta kilon. Var nu glad över den fysik du har lyckats skaffa dig och tänk positivt istället. :emo-thumb

    #468888

    Haha förstår precis vad du menar om musiken. Kommer ihåg då jag skulle maxa knäböjen för ett par månader sedan. Lägger stången på axlarna och fokuserar, precis innan jag ska köra kommer följande låt: Nazareth – Love Hurts….

    GAH! Blev vansinnig.

    Grymma bilder, fortsätt ös!

    #468889
    Glenn Spänn wrote:
    Hur kan du gå omkring med känslan av att inte ha några muskler? Du är väl förmodligen en av de största och starkaste byggarna i sverige? Till och med jag känner mig gigantisk jämfört med medelsvensson och då snackar vi cirka 93 feta kilon. Var nu glad över den fysik du har lyckats skaffa dig och tänk positivt istället. :emo-thumb

    jag har alltid varit en gnällspik, aldrig nöjd med min fysik ibland tycker jag att det sär sämre ut ibland bättre men i stort försöker jag tänka positivt.

    Gustaf Lindberg wrote:
    Haha förstår precis vad du menar om musiken. Kommer ihåg då jag skulle maxa knäböjen för ett par månader sedan. Lägger stången på axlarna och fokuserar, precis innan jag ska köra kommer följande låt: Nazareth – Love Hurts….

    GAH! Blev vansinnig.

    Grymma bilder, fortsätt ös!

    ja de e fan sjukt vilket skit de pumpar ut ur högtalarna på landets gym…

    i alla fall här kommer en ploj video som jag klippt o klistrat ihop.

    [youtube=]

    #468890

    rygg

    [/b]

    Igår kördes det rygg lite annorlunda än vanligt, behöver prova på nytt så coach har hittat på ny schema med nya övningar och annat gott, känns bra och tror nog att det kommer att ge resultat.

    Kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde eller hur många reps/set/vikter men det funkade var spyfärdig mellanåt och flåsade som en söndrig kylskåp.

    CHINS[/b]
    4X12-8/KROPPSVIKT

    STÅNGRODD[/b]
    4X20-10/??KG

    T-BAR[/b]
    4X15-10/??KG

    CP RODD[/b]vette fan vad maskinen heter men man halv ligger på en skit ställning och kör rodd)
    4×15-12/??kg

    latsdrag med V-grepp[/b]
    4×15-12/full viktmagasin

    anledningen till varför jag inte vet vikteerna är att jag bara hakade på och brydde mig inte om att kolla hur tungt det var, skönt att slippa tänka på vikter ibland då det kan sätta stopp mentalt om det börjar bli riktiga vikter.

    passet avslutades med vadpressar.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 115 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.