offseason tränings år med terror

Home Forums Dagböcker offseason tränings år med terror

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 115 total)
  • Author
    Posts
  • #468936

    STÖÖÖRT och curla biceps på 30kg hantlar, SJUK DU, MONSTA :). Men det peppar än att jaga på och bli större och starkare så tack för inspiration.

    #468937
    Steppen1983 wrote:
    STÖÖÖRT och curla biceps på 30kg hantlar, SJUK DU, MONSTA :). Men det peppar än att jaga på och bli större och starkare så tack för inspiration.

    Med risk att låta som en powerjerk fjant så säger jag att jag fixar tyngre vikter än 30kg hantel curl brukar köra med 35orna som tyngst men har även nosat lite på 40orna men de va lite för tungt.:o

    har varit extremt lat på sista tiden och inte orkat uppdatera här, får försöka ta lite bilder eller film ikväll när ryggen ska få sig en omgång.

    #468938

    Visst fan skymtar man dig i Frölunda ibland? Sjukt grov! Inspirerande!

    #468939
    Gustaf Lindberg wrote:
    Visst fan skymtar man dig i Frölunda ibland? Sjukt grov! Inspirerande!

    Thanx, ju de kan mycket väl stämma att du sett mig där hoppandes in och ut i sopbil.

    #468940
    Andreas Terzis wrote:
    Thanx, ju de kan mycket väl stämma att du sett mig där hoppandes in och ut i sopbil.

    Men du tränar inget där?

    #468941
    Gustaf Lindberg wrote:
    Men du tränar inget där?

    nä tränar inte nåt där borta, du måste ha sett nån look a like ;)

    RYGG

    [/b]

    Idag matades ryggen ok pass, men har definitivt kört bättre pass.

    LATS DRAG[/b]
    1X20/14plattor
    4×10/full magasin

    T-BAR[/b]
    1X10/65kg
    1×10/90kg
    1×8/100kg
    2×6/110kg

    STÅNG RODD[/b]
    2X20-15/60kg
    1X10/100kg
    1X10/140kg
    2X10/180kg
    2x8140kg

    V-GREPP[/b]
    1×10/14plattor
    1×10/18plattor
    3×8/full magasin

    avslutade passet med crunches.

    bjuder på en tjockis bild på mig själva från dagens pass, fan vad jag är ur form, BIG BAD FATSO!!! försöker att komma i bukt med fläsket nu då se hur det går, har aldrig ”mini dietat” såhär innan samtidigt som man har ett välldigt fysiskt krävande jobb..

    THE FATSO!![/b]

    #468942
    Andreas Terzis wrote:
    Med risk att låta som en powerjerk fjant så säger jag att jag fixar tyngre vikter än 30kg hantel curl brukar köra med 35orna som tyngst men har även nosat lite på 40orna men de va lite för tungt.:o

    har varit extremt lat på sista tiden och inte orkat uppdatera här, får försöka ta lite bilder eller film ikväll när ryggen ska få sig en omgång.

    OMG MÄKTIGT med 40kg :up: Riktigt Mäktigt!! Keep up the good work och trevlig helg mannen. MVH cesse

    #468943

    WHAT 2*10 180kg i STÅNG RODD SICK SHIT DAMN. Fan så mycket klarar man ju inte ens att reppa i mark, SICK.

    #468944
    Steppen1983 wrote:
    OMG MÄKTIGT med 40kg :up: Riktigt Mäktigt!! Keep up the good work och trevlig helg mannen. MVH cesse

    Äh det var bara powerjerk fasoner tror inte att jag kalrade mer än ett rep minns bara att det var för tungt.

    Steppen1983 wrote:
    WHAT 2*10 180kg i STÅNG RODD SICK SHIT DAMN. Fan så mycket klarar man ju inte ens att reppa i mark, SICK.

    Tror faktsikt att jag körde 8repare inte 10 som jag skrev, och det var inga snygga reps heller lite powerjerk varning där med, ibland är det kul att go overboard och göra nåt galet, inte snyggt utförda set de där:nono:

    #468945

    AXLAR

    [/b]

    HANTELPRESS[/b]
    1×10/30kg
    1×10/40kg
    3×8-6/50kg
    1×6/40kg

    SIDOLYFT[/b]
    1X10/10kg
    1×10/20kg
    3×8/25kg
    1×10/20kg

    LUTANDE SITTANDE SIDOLYFT[/b]
    2X12/20KG
    3X12-10/25KG

    RAKA LYFT[/b]
    1X12/15kg
    3x/8/20kg

    BAKSIDA AXLAR MASKIN[/b]
    4X15/90KG

    Avslutade passet med sittande vadpressar.

    #468946

    riktigt sjuka roddar Andreas!

    #468947

    otroliga stångrodds !!!!!

    Kul att ha någon mera som jobbar som renhållningsförvaltare(Soppgubbe) ;)

    Hur är trakten ? mycket kärl, säck ?

    #468948
    Albin wrote:
    riktigt sjuka roddar Andreas!

    ;) de va tungt och som jag sa innan de va inga snyggt utförda set men det gick ändå, fast nästa gång tror jag att jag kör lite mer på kännsla så att det ”nyper till” bättre.

    otursmannen wrote:
    otroliga stångrodds !!!!!

    Kul att ha någon mera som jobbar som renhållningsförvaltare(Soppgubbe) ;)

    Hur är trakten ? mycket kärl, säck ?

    haha ja du det är ett riktigt skit jobb men det betalar räkningarna:p
    vi kör mest kärl plus en kompost dag i veckan.

    #468949

    Inte mycket att skriva här idag heller, försökte mig på ett framsida lår pass idag men fy fan vad dåligt det gick.. hade för fan ingen energi för nåt.

    Vet inte om det beror på värmen/luftfuktigheten som trycker på och gör att man inte orkar med nåt, ansträngande att bara sitta och andas, eller om det är jobbet som sliter på en (är det det så får jag ta mig fan fixa ett annat jobb på momangen inget får störa träningen INGET:evil:) ,eller om det är att man har legat lågt på carbsen hela veckan för att man förösker komma i lite bättre form.
    Personligen tror jag det är en kombination av alla dessa saker, men vad det än är så är det helt oacceptabelt…Får ta och rycka upp mig nu för fan, behöver en träningspartner som kickar mig på pungen när jag blir för seg…

    #468950

    Att ens gå till gymmet i denna extrema fuktighet är ju otroligt. Jag sitter hemma och orkar inte ens ta tag i disken. Det är för varmt för att sitta, för varmt för att stå, för varmt för att ligga och framför allt för varmt för ALL fysisk aktivitet. Ligger verkligen åska i luften!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 115 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.