offseason tränings år med terror

Home Forums Dagböcker offseason tränings år med terror

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 106 through 115 (of 115 total)
  • Author
    Posts
  • #468951
    Gustaf Lindberg wrote:
    Att ens gå till gymmet i denna extrema fuktighet är ju otroligt. Jag sitter hemma och orkar inte ens ta tag i disken. Det är för varmt för att sitta, för varmt för att stå, för varmt för att ligga och framför allt för varmt för ALL fysisk aktivitet. Ligger verkligen åska i luften!

    finns inga ursäkter om man vill uppnå nåt så måste man kämpa för det i vått och tort, men måste säga att det inte är lätt att försöka träna i denna tryckande hetta, men det är bara att kolla på de stora grabbarna i Texas Branch tränar i värre hetta än vad vi har här och han klagar inte, säger bara ”lets go motha fucker!”

    #468952
    Andreas Terzis wrote:
    finns inga ursäkter om man vill uppnå nåt så måste man kämpa för det i vått och tort, men måste säga att det inte är lätt att försöka träna i denna tryckande hetta, men det är bara att kolla på de stora grabbarna i Texas Branch tränar i värre hetta än vad vi har här och han klagar inte, säger bara ”lets go motha fucker!”

    Man skulle ju helt klart uppskatta de enorma fläktarna de har där inne på Metro dock!

    #468953
    Gustaf Lindberg wrote:
    Att ens gå till gymmet i denna extrema fuktighet är ju otroligt. Jag sitter hemma och orkar inte ens ta tag i disken. Det är för varmt för att sitta, för varmt för att stå, för varmt för att ligga och framför allt för varmt för ALL fysisk aktivitet. Ligger verkligen åska i luften!

    Är det bara jag som trivs som fisken i vattnet i detta klimatet? Presterar bättre än någonsin när det är 30+ och fuktigt :p

    Grymma vikter för övrigt Andreas!!!

    #468954
    Andreas Terzis wrote:
    Äh det var bara powerjerk fasoner tror inte att jag kalrade mer än ett rep minns bara att det var för tungt.

    Tror faktsikt att jag körde 8repare inte 10 som jag skrev, och det var inga snygga reps heller lite powerjerk varning där med, ibland är det kul att go overboard och göra nåt galet, inte snyggt utförda set de där:nono:

    BRUTALT oavsätt, MONSTA MATHAFAKKING MOOOONSSTTAAAAAA:emo-thumb

    #468955
    Andreas Terzis wrote:
    Inte mycket att skriva här idag heller, försökte mig på ett framsida lår pass idag men fy fan vad dåligt det gick.. hade för fan ingen energi för nåt.

    Vet inte om det beror på värmen/luftfuktigheten som trycker på och gör att man inte orkar med nåt, ansträngande att bara sitta och andas, eller om det är jobbet som sliter på en (är det det så får jag ta mig fan fixa ett annat jobb på momangen inget får störa träningen INGET:evil:) ,eller om det är att man har legat lågt på carbsen hela veckan för att man förösker komma i lite bättre form.
    Personligen tror jag det är en kombination av alla dessa saker, men vad det än är så är det helt oacceptabelt…Får ta och rycka upp mig nu för fan, behöver en träningspartner som kickar mig på pungen när jag blir för seg…

    Du måste dricka sjukt mycket vatten och ta resorbs 2per dag för säkerställa mineraler och vitaminer, :up: Soppyrket är lite respekt Ben får man ta på lördagarna ;)

    Ungefär hur mycket kcal äter du per dag för uppnå kcal balans ?

    Ha en bra dag du förbannat stora starka Byggare :up:

    #468956

    CHEST DAY

    [/b]

    Efter en tids sega halv motiverade pass bestämde jag mig för att vila upp mig ordentligt innan jag begav mig till gymmet och så var det idag då dags för bröst pounding, gick bra vilan gjorde underverk:P

    SNEBÄNK HANTELPRESS[/b]
    1X10/40kg
    1×10/50kg
    3×10-8-6/55kg
    1×10/55kg

    SNEBÄNK SMITHPRESS[/b]
    1X10/60kg
    1×10/100kg
    3×8-5/120kg
    1×6/100kg

    BRÖSTPRESS MASKIN[/b]
    3×6-5/150kg
    2×6/120kg

    CABLECROSS[/b]
    5×12/30kg

    BÄNKPRESS[/b]
    3X8/100kg

    Körde lite triceps övningar emellan vissa bröstövningar, inget märkvärdigt, avslutade passet med lite crunches.

    #468957
    grekelito wrote:
    Man skulle ju helt klart uppskatta de enorma fläktarna de har där inne på Metro dock!

    Ju de skulle sitta fint nu, en sak som jag dock inte fattar är varför folk stänger fönstren när det är överdrivet varmt ute men mitt i vintern när det är minus grader så att det stänker om det står fönstren öppna??? whats up with that?

    storcc wrote:
    Är det bara jag som trivs som fisken i vattnet i detta klimatet? Presterar bättre än någonsin när det är 30+ och fuktigt :p

    Grymma vikter för övrigt Andreas!!!

    det är för att du är ett freak som Branch;)

    otursmannen wrote:
    Du måste dricka sjukt mycket vatten och ta resorbs 2per dag för säkerställa mineraler och vitaminer, :up: Soppyrket är lite respekt Ben får man ta på lördagarna

    Ungefär hur mycket kcal äter du per dag för uppnå kcal balans ?

    Ha en bra dag du förbannat stora starka Byggare :up:

    Jupp försöker dricka så mycket jag bara hinner och orkar, brukar dra i mig mineralvatten under sommarmånaderna för att fylla på mineraler och shit men jag tror jag borde dricka än mer är lite kass på det måste erkännas.

    Har faktiskt ingen bra koll på hur många kcal det slinker ner offseason, inte ens under diet brukar jag ha koll på kcal har mest koll på carbs, men just nu har jag ingen aning faktiskt försöker bara få ner så mycket protein som möjligt.

    Steppen1983 wrote:
    BRUTALT oavsätt, MONSTA MATHAFAKKING MOOOONSSTTAAAAAA:emo-thumb

    hahah thanx man

    #468958

    har varit dåligt med bilder och filmer här på sista tiden, det är jag medveten om hade väl slängt upp nåt idag men körde inget coolt baksida lår/vader= inga coola bilder, ska försöka få till det till nästa pass istället.

    #468959

    Lider av luftfuktigheten.. men försöker ändå, sommar tider på gymmet med, de öppnar senare och stänger tidigare..idioter hur tänker de?? ” bara för att det är sommar vill folk inte träna?? jag pröjsar samma pris på kortet åretrunt då vill jag ta mig fan träna de tider jag är van vid, vem fan har kommit på idiot iden med sommar tider?? borde få ett nackskott:evil:

    idag stängde idioterna kl 1500 så det var bara att gå in och bomba armarna så mycket man hinner på en timme, gick rätt bra men hade gärna dödat dem lite mer.

    ARMAR

    [/b]

    SITTANDE HANTELCURL[/b]
    1X10/20kg
    1×8/30kg
    3×8/35kg

    HANTEL BAKOM NACKE[/b]
    1X10/15kg
    1×12/17,5kg
    3×10/20kg

    Z-STÅNG[/b]
    1×10/40kg
    3×8/60kg

    PUSHDOWNS MED V-GREPP[/b]
    1×10/30kg
    3×12/40kg

    KONCENTRATIONS CURL[/b]
    4×12/20kg

    Det var vad jag hann med tackvare idiotierna med sommartider.. Tack så jävla mycket för det sportlife

    #468960
    Andreas Terzis wrote:
    Lider av luftfuktigheten.. men försöker ändå, sommar tider på gymmet med, de öppnar senare och stänger tidigare..idioter hur tänker de?? ” bara för att det är sommar vill folk inte träna?? jag pröjsar samma pris på kortet åretrunt då vill jag ta mig fan träna de tider jag är van vid, vem fan har kommit på idiot iden med sommar tider?? borde få ett nackskott:evil:

    Amen to that! Därför man skaffar gymkort på något gym med öppet alla dygnets timmar! :) Hoppas du hittar något!

Viewing 10 posts - 106 through 115 (of 115 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.