Okey, Målen är stora, musklerna små, Hej och Håå.

Home Forums Dagböcker Okey, Målen är stora, musklerna små, Hej och Håå.

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author

Ok suttit och läst denna nu i nån dryg halvtmme; [http://forum.body.se/showthread.php?t=19777 http://forum.body.se/showthread.php?t=19777%5D
    Lätt bästa journalen på forumet om jag får va dum mot alla andra medlemmar:p, och av nån anledning känner jag mig SUGEN på av promenad, hur ofta känner man sig sugen på de;). Aja skit i tv.n ja skall gå runt i en halvtimme.

Ok sammanfattning av tiden sen senaste inlägget;

Gick och la mig halv 1, vakna kl halv 3 med stor hunger, ingenting i kylskåpet, då menar jag ingenting.
    Vet inte hur självmedveten jag var vid tillfället för han gå fram till gaderoben, klä mig, öppna yttedörren innan jag insåg att mataffärerna kanske inte har öppet kl 3 på natten.

Så gick och la mig igen och försökte somna, gick ej, så låg hela natten och läste helge och försökte få tiden att gå tills man kunde gå och köpa kvarg.
    Tillslut kollade jag på kl och han tänka ”å gött, kl är halv 9, ica öppnar 9 då kan man ju” Dunk ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.
    Vakna halv 10 och märkte att vågen hade lämnats av mor min.
    Nu kom då dagens överaskning.

När jag började deffa för måste vara 14 dagar sen om jag räknar rätt vägde jag morgon vikt 66,8.
    Nu när jag ställde mig visade vikten 59,5.;)
    Blev paffade för hade räknat med runt 64-63.
    Vet ej om jag tar detta super posetivt, dom bra delarna är ju att jag inte tänker deffa längre, coh kunde äta en god frukost med baget m.m.
    Det negativa är väl att en sånhär snabb viktnergång inte kan ha kommit till utan muskelförlust.:cry:

Men men, får tänka ut lite nya matvanor och göra ett tränings schema ida, sen återkommer jag imon. Ha en ba start på veckan!

Ok dags att börja slänga in ointrisanta inlägg här igen, jag känner mig på redigt flummigt humör, kan bero på väldigt mkt kompishängande och festande har lätt till ingen sömn på ca 40 timmar, lr att jag bara är en rolig person.
    Senaste tiden har det slängts in liite träning men mest skräpmats ätande och softande.
    Morgonvikten stog på 60,4 idag, men hade ej ätit sen 5 igår då.
    Idag kommer nog redbullen störtsluta värka runt 6 och jag kommer kolapsa i sängen, imon blire triceps/axlar/bröst.
    Sen för övrigt skall jag klippa gräs imon, tänkte glo lite tv men jag är så uppspelt och förväntansfull att jag inte kommer kunna följa handlingen.

Att vikten ändras så mycket i början av dieten är rätt så vanligt, speciellt om du har dragit ner på kolhydraterna. Det är hemskt mycket vätska och dylikt som försvinner i början. Om du har kikat i min journal kan du ju se hur min vikt pendlar från dag- till dag, uppemot 3-4kgs skillnad på en dag. Så oroa dig inte för mycket.

Om du känner att du blir mycket svagare på gymmet kan du öka maten en aning, eller helt enkelt lägga in en ätardag om du hellre vill det.

Testa ladda lite extra med kolhydrater en hel dag så ska du få se skillnad på vågen dagen efter, det lovar jag. :emo-thumb

nible wrote:
    Att vikten ändras så mycket i början av dieten är rätt så vanligt, speciellt om du har dragit ner på kolhydraterna. Det är hemskt mycket vätska och dylikt som försvinner i början. Om du har kikat i min journal kan du ju se hur min vikt pendlar från dag- till dag, uppemot 3-4kgs skillnad på en dag. Så oroa dig inte för mycket.

Om du känner att du blir mycket svagare på gymmet kan du öka maten en aning, eller helt enkelt lägga in en ätardag om du hellre vill det.

Testa ladda lite extra med kolhydrater en hel dag så ska du få se skillnad på vågen dagen efter, det lovar jag. :emo-thumb

Jao vikt skiftning är jag expert på, morgon vikten i förgår låg på 64,9, idag 60,4 som sagt, på ett sett är det ju ett bra sett att få en liten lyckospark på morgonen:emo-thumb

Oright!! Känns som att det enbart varit oseriösa inlägg här, vet att det bara är en slags dagbok men känns som att man måste börja slänga in lite tränings raporter för att den skall kunna tas det minsta seriöst.8)
    Vilket skall hända

imon..

Men på de har ni mitt ord.
    Iaf så kan ja snacka om det jag har haft för mig på senaste.
    Jag har haft kompisar här, sömn minimum, vissa dagar 5000kcal intag, vissa dagar 1000 i runda siffror.
    Vikten har skiftat som en tranvistit inför familjemidda.
    Gårdagens morgonvikt var 66,9, dagens 63,1.
    Jag har ej tränat mkt, känns redigt jobbigt men skall ta tag med hårdhandskarna nu.
    Sog förövrigt den nya harrypotter idag, den får en 4 av 5 möjliga.
    Sen när jag kom hem tittade jag på I am legend och åt 1 kg kvarg, gott som fan.
    Aja nu skall jag sova, ha det bra.

Ps; var för övrigt inne efter filmen och handlade 7 kg kvarg, älskar den röran, sen e det kul att säga till folk att man trycker i sig ett halvt kilo ost till frukost.

Haha, ”Vikten har skiftat som en tranvistit inför familjemidda.”

Kör på Mr Li.

Man försöker ju:emo-thumb

Morgon prommis 30 min (deffar inte lr så men jag har inte behandlat mitt ”tempel” särskilt yperligt på senaste så kändes nödvändigt).
    Sen titta jag på spiderman3 och åt 1 kg kvarg, shhiiiaaat vad jag gillar den röran.
    Sen dega jag mest runt i huset och väntade på att det var dags att åka in till mitt kära grym.
    Kom dit kl halv 3 och hade tänkt mig ett bröst, rygg pass men när jag sog hur tomt det var frågade jag om det var nått spec idag, då visade sig att dom stängde kl 3, jävla sommartider.

Aja jag kör som planerat och kollar hur långt man hinner tänkte jag.
    Drack en skopa whey 80 och åt ett knäckebrö pricis innan.
    bröst;

Hantelpress
    15kgx12x
    15kgx12
    15kgx12

17,5kgx8
    17,5kgx8
    17,5kgx8

hantelflyes;

12,5×12
    12,5×12
    12,5×12

Bänk (utan stången inräknad)

30×15
    40×2 sen när man kommer in på 3.e så släcks lysena i salen och en tjock man som jobbar där kliver fram och påminner mig om tiden:rtfm:

Så får avbryta.
    Börjar bli små trött på att alla som arbetar på gymet (förutom 2 st jag sett) är tjocka, dom jobbar ju på ett gym trotsallt:.

Måste trycka i mig lite mer mat nu känns det som, ha de skönt allisammans.

Preeworkoutmeal; 2 välfyllda taccos.

Dagens pass;

2 timmar pulshöjjande cs spelande.

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.