- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2008 at 04:29 #701362Anonym anvandareMemberSarah wrote:Fy f*n vilken träningsvärk jag har i ryggen! Och den strålar upp och skapar dödlig huvudvärk! Nu är jag inbalmad med tigrar iaf, så tillsammans med 1 liter vatten så känns det förhoppningsvis snart bättre. Jag kan inte undgå att tänka, ”om jag har såhär ont nu, 12 h efter passet, hur kommer jag då känna 2 dagar efter?”. Det är då som det brukar göra som mest ont på mig.. *Bah*
slut med självömket för idag
natti
Men ska känna att man lever! :emo-thumb
6 januari, 2008 at 09:24 #701363Anonym anvandareMemberSarah wrote:Fy f*n vilken träningsvärk jag har i ryggen! Och den strålar upp och skapar dödlig huvudvärk! Nu är jag inbalmad med tigrar iaf, så tillsammans med 1 liter vatten så känns det förhoppningsvis snart bättre. Jag kan inte undgå att tänka, ”om jag har såhär ont nu, 12 h efter passet, hur kommer jag då känna 2 dagar efter?”. Det är då som det brukar göra som mest ont på mig.. *Bah*slut med självömket för idag
natti
Det är ju trots allt skillnad på värk och träningsvärk. Varifrån strålar den upp?
Det är ju sällan man hunnit få träningsvärk efter 12 timmar.6 januari, 2008 at 19:12 #701364Anonym anvandareMemberJay wrote:Det är ju trots allt skillnad på värk och träningsvärk. Varifrån strålar den upp?
Det är ju sällan man hunnit få träningsvärk efter 12 timmar.Ja, det där låter ju inte helt ok. Låter ju inte som träningsvärk. Du har väl kanske dragit lite fel? Får fråga den där gubben som hjälpte dig med bröst träningen
6 januari, 2008 at 22:41 #701365Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Ser riktigt grymt ut Lycka tillTackar! Detsamma:up:
6 januari, 2008 at 22:43 #701366Anonym anvandareMemberP-Power wrote:Men ska känna att man lever! :emo-thumbHaha, jag håller med! I vanliga fall älskar jag träningsvärk. Men inte när det gör såå ont
6 januari, 2008 at 22:48 #701367Anonym anvandareMemberJay wrote:Det är ju trots allt skillnad på värk och träningsvärk. Varifrån strålar den upp?
Det är ju sällan man hunnit få träningsvärk efter 12 timmar.Jag tog i som f*n. Det är nog troligt att jag använde någon muskel som jag inte borde felaktigt osv. Men nu i efterhand förstår jag att jag sömn-, vätske- och eventuellt lite kolhydratbrist hade ett finger med i spelet.
Idag har jag bara galen träningsvärk. Utan strålning och huvudvärk. Jag fick rulla ur sängen imorse.
6 januari, 2008 at 22:52 #701368Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Ja, det där låter ju inte helt ok. Låter ju inte som träningsvärk. Du har väl kanske dragit lite fel? Får fråga den där gubben som hjälpte dig med bröst träningenKanske får jag veta vad vikterna vägde då!
Och när du uttrycker det så, förstår jag helt plötsigt varför han inte ville svara på min fråga utan satte mig i arbete. ”fokusera på brösten”:yikes:
haha:D
6 januari, 2008 at 22:59 #701369Anonym anvandareMemberJapp, det vet du väl. Det krävs en snuskgubbe för att förstå hur den andra snuskgubben tänker
6 januari, 2008 at 23:28 #701370Anonym anvandareMemberOjojoj!
Dagen började med invägning, på fastande mage efter nr 1 och 2. :whistle:
För en vecka sedan vägde jag 5 kg mer än idag?! Visserligen hade jag lite andra förutsättningar då. Då hade jag ätit lite innan osv. Men.. kontentan av det hela, dvs summa summarum blir att :
Sarah + Vatten +Salt + Kolisar = Vätskefylld Sarah = en Kamel.
Jag som alltid blivit skojhotad av min pappa om att han ska sälja mig till en shake för 100 kameler, så visade det sig att det var jag som var kamelen.
Skönt är det iaf att bli slankare. En liten boost så här nu när jag är tillbaka på spåret igen. Nu är det lättare att springa, trevligare att titta i spegeln, och snart mer praktiskt när man ska ta av sig byxorna då man inte behöver knäppa upp dem. :p
Jag måste utse ett litet WOW för Wii sports -boxning. Jag provade det hos en kompis igårkväll och blev tokkär! Ett litet minus för att gubben ibland slog slag, när jag bara höll garden, och inte reagerade när jag gjorde högerkrok eller vissa uppercuts. Men ändå! UNDERBART! Jag ska dra ihop ett litet kompisgäng och köra en fightclub nu närmast. Jag har ju varken boxats eller brottats på ett halvår snart. Det är på TOK för länge. Och om det inte stimulerar mitt fightingsug så kanske jag måste investera i ett Wii sports själv.
Nästa vecka(med reservation för ändringar): (inga bicc!)
Mån: Ben
Tis: Rygg +Löpning
Ons: VILA
Tors: Bröst +Triceps
Fre:Snowboard(snö?)/Alt. bål (btw.tycker att snowboardåkning är grym bålträning!)
Lör: Rygg + Spinning
Sön: VILALiten målsättning:
Den första februari ska jag kunna göra 10 chins. (Jag SKA… iaf 5)Natti
6 januari, 2008 at 23:37 #701371Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Japp, det vet du väl. Det krävs en snuskgubbe för att förstå hur den andra snuskgubben tänkerHaha:emo-thumb
Och tänk på dessa stackars oskyldiga flickor, som mig:):whistle:, som blir utsatta för alla dessa dolda baktankar.
7 januari, 2008 at 00:15 #701372Anonym anvandareMemberSarah wrote:Just nu ligger jag iaf 1 kg över min ”idealvikt”. Dvs den vikt jag har haft största delen av de senaste 3 åren.Jag upptäckte ett litet fel i min tråd. Jag har inte min ”idealvikt” nu, utan snarare min genomsnittsvikt. Min idealvikt ligger ca 7 kg under nuvarande.
Och för det andra gick jag från att säga att:
Sarah wrote:Bilder kommer när jag känner mig redo – detsamma gäller info om min vikt (dvs när jag gått ner 5 kg).Till:
Sarah wrote:Om ca 3 veckor kan jag berätta vad jag väger.Slut på tjafs!:nono:
Nu väger jag som jag gjorde här:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=1829]
Natti
8 januari, 2008 at 13:12 #701373Anonym anvandareMemberedit, samma inlägg 2 ggr. se nedan:
8 januari, 2008 at 13:12 #701374Anonym anvandareMemberDet blev benpass idag istället, och bara löpning igår:
Benspark: sittandes
10*30kg
8*35kgSittande lårbiceps (2 ben)
9*37,5kg
5*45kgLiggande lårbiceps (1 ben i taget)
5*15kg
5*15kgAdductormaskin
10*40kg
6*45kgAbductormaskin
11*45kg
10*45kgStående vadpress
10*37,5kg
10*45kg”Knäböj till 90-gradersstol i Smithen”
10*30kg
10*40kgUtfall:
10* 20 kg
10*20 kgJag skäms över att skriva upp dessa vikter. För att inte tala om antal set. Jag gjorde inte alls bra ifrån mig idag. Jag var galet trött och höll på att somna ibland. Självklart har detta att göra med att jag inte är van vid och inte ska träna på fastande mage.:frust:
8 januari, 2008 at 21:48 #701375Anonym anvandareMemberOh my G*d. Mina biceps tycker inte om mig längre. Jag förstår inte vad jag har gjort dem. Men uppenbarligen så har de tagit väldigt illa vid sig, för de gör sig påminda på ett väldigt obehagligt sätt. Allt de behöver kanske är kärlek – eller massage, strech och ett varmt bad. Jag försöker med det senare..
8 januari, 2008 at 21:49 #701376Anonym anvandareMemberBtw, så var den en Go människa som skrev väldigt fina ord om mig i ”City” idag:). Att läsa det var en trevlig start på arbetspasset.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.