- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 januari, 2008 at 00:39 #701377Anonym anvandareMember
Ursh, vad tråkigt det är att inte sitta och småäta när man inte sover vid den här tiden.. Jag får nog skaffa mig nya vanor:P:happy:
13 januari, 2008 at 13:09 #701378Anonym anvandareMemberJag har verkligen kommit in i 16 – 8 h kosthållning. Det känns perfa!
Träningen har inte följt min plan, som vanligt. Men jag förlåter mig själv;) Det har inte blivit ngn träning sen mitt patetiska försök till benträning i tisdags(?).
Däremot provade på att vara modellmanager i helgen ist, haha, det var mycket skoj!
Vad gäller mina egna bilder, så får de vänta lite. Jag har ju tappat så mycket vätska nu så huden hänger typ(lite). Det ser förhemskt ut. Jag hoppas att den stramar till sig snart!
Imorgon är det ny vecka, och livet fortsätter med stora utmaningar!
:emo-thumb16 januari, 2008 at 22:00 #701379Anonym anvandareMemberJag har kännt att mitt imunförsvar varit lite lågt, så jag har tagit det lungt med träning nu senaste dagarna(veckan..). Men idag har jag mått bättre så jag körde ett spinningpass:D. Det var riktigt nice!
Vi får la se vad som komma skall
20 januari, 2008 at 22:12 #701380Anonym anvandareMember70m min löpning nyss. Jag fick lite motivationsdrag-hjäp av Annika. Det är SÅ mycket lättare att springa med någon annan (än en själv) som har ungefär lika kondition.
Imorgon blir det antagligen rygg, och tis bröst. Mer än så vill jag inte planera.
Over and out.
21 januari, 2008 at 21:56 #701381Anonym anvandareMemberHaha, det går verkligen askasst för mig att planera. I fortsättningen kommer jag bog bara skriva att jag ska träna, och ev när. För idag blev det inte rygg – det blir imorgon(?) eller – imorgon, då ska jag träna.
Idag blev det ett boxpass, och sen tunga ben.
Det var skoj att boxas, men på gymmets pass blir det ju aldrig som på ett på en riktig boxningsklubb. Jag saknar verkligen att fightas! Både boxning och bjj/newasa/(brottning). Eftersom jag inte kommer hinna åka till stan (där de bästa klubbarna finns enligt mig) för att träna i vår så ska jag försöka dra ihop några av mina bekanta som har tränat eller tränar bjj och starta en FightClub här ist. Vi få se hur det går med lokal osv.
Det kan bli grymt!:nod8-16 dieten går sådär.. Mest pga att jag går upp så tidigt och tränar så sent. Men jag ska försöka komma in i den igen. Ev. kommer den vara 10-14 för mig ist. Det låter säkert som en vanlig dag för de flesta. Men för mig innebär det en stor skillnad från hur jag har levt största delen av mitt liv. Då har fördelningen snarare varit 18-6. Där 6 timmars fasta inneburit sömn. Stackars mage..
Nu duschen..
8 mars, 2008 at 16:29 #701382Anonym anvandareMemberI’m once again a IFare, sen 1 vecka tillbaka. Innan dess har jag har skött kost och träning sådär från sist jag skrev här, vilket innebär att jag samlade på mig en hel del vätska. Idag stod vågen på 65 kg innan frukost! Galet! Jag tror min ultimata vikt ligger på ca 62, men jag får se. Jag är ruggigt glad över min kroppsform nu, men inte(aldrig) nöjd. Nu gäller det att få upp musklerna lite. Det är ju svårt att definera muskler som inte finns.. haha
13 oktober, 2008 at 11:25 #701383Anonym anvandareMemberJag är tillbaka i TräningsGamet!
Nu har jag sålt min butik som sög musten av mig, och har därav mer tid till livet (läs träning).
Igår tränade jag med inspiration av Milos Sacrevs giants sets.
Jag körde:
latsdrag smal:35kg,35kg,30kg
latsdrag mellan:35kg,35kg,30kg
latsdrag bred:30kg,30kg,30kg
rodd smal: (6,5,4)
rodd med rep (höga): (4,4,3)
rodd med brett handtag: (5,5,4)
Cabelcross rygg (liggande): ((2x2små) x3)
Framåtlutande hantellyft (mot bänk): 4kgx2,4kgx2,4kgx2Jag körde 10 rep av varje övning och hoppade på nästa övning inom 10-15sekunder. Detta körde jag 3 set av.
I gymmet jag tränar på har de numrerat vikterna istället för att skriva ut vikterna på vissa maskiner (som jag har berättat om förut). Jag glömde räkna ihop vikterna, men för mig själv så skriver jag ut numren.
Innan jag började körde jag chins, 3 st klarade jag av! För mig är det stort. Efter passet försökte jag igen – inte en millimeter kom jag. Det var stopp!
Det var så skönt att äntligen få lite fart på gymmandet! Jag lessnar så snabbt av den traditionella stationsträningen. Den här gången fick jag fantastisk muskelkontakt, flås samt grymt skön träningsvärk idag!
Lovely
13 oktober, 2008 at 11:47 #701384Anonym anvandareMemberPlanen för denna vecka ser ut såhär:
Mån: Bodypump +ben (har aldrig provat förut)
Tis: Biceps, Triceps, Mage/buk
Ons: BJJ
Tors: VILA
Fre: BJJ +axlar, bröst
Lör: Löpning/Långcykling
Sön: BJJJag planerar att börja med BJJ på onsdag, vilket är underbart! Jag har skjutit på detta länge. Men nu är det fan dags! Jag klarar inte en vecka till utan att fightas!
För övrigt så har jag bara varit igång med träningen ordentligt sedan 5 dagar (jag är precis hemkommen från 3 veckors semester, och har precis tillfrisknat från 1 veckas förkylning). Trots det så känner jag mig redan i en helt acceptabel form, styrke-, utseende- och hälsomässigt. Mycket sitter säkerligen i sinnet. Men min motivation är på topp! För första gången på evigheter är Mat inget problem. Jag äter bra hemlagad (utsökt:D) mat, 3-4 gånger om dagen. Utan att bli vrålhungrig, och inte ens en enda gång har jag blivit sugen på sötsaker de sista 9 dagarna. Där ser man vad stress, dålig sömn och ovilja med sin arbets-/livssituation har för påverkan på dåliga kostvanor.
Nu till dagens andra bestyr,
tjipp!
13 oktober, 2008 at 14:00 #701385Anonym anvandareMemberAs snygg kropp:)
Och musklerna finns det gött om:)
13 oktober, 2008 at 15:30 #701386Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:As snygg kropp:)Och musklerna finns det gött om:)
Haha, tackar!
Gamla bilder, men de stämmer ganska bra med dagsläget ändå.
13 oktober, 2008 at 15:31 #701387Anonym anvandareMemberdet låter fint:)
13 oktober, 2008 at 19:05 #701388Anonym anvandareMemberNu är jag hemkommen från bodypumpen. Den satt lite fel… Idag är jag inne på min 6e träningsdag utan vila. Jag hade redan ruggig träningsvärk i hela kroppen innan jag körde, och fick ont i vissa övningar. Men det var en bra genomkörningsform för kroppen. Inte riktigt min favorit, så kommer nog inte bodypumpa så mycket mer. Det jag tror jag ogillar mest är att se hur alla gör allt samtidigt, och inte jag:D. Det är därför jag aldrig kör aerobics heller.
För att kunna ta en VILOdag imorgon så körde jag igenom triceps, biceps, mage samt ben ytterligare lite snabbt (inte nogrannt och hårt, utan snabbt) efter passet.
Nu ser jag fram emot bjj:n på onsdag med skräckblandad förtjusning.
14 oktober, 2008 at 00:49 #701389Anonym anvandareMemberSarah wrote:att inte jobba för mycket (helst inte mer än 12h/dygn)Efter att jag läst det där, måste jag fråga: Vad jobbar du med?
Peace!
14 oktober, 2008 at 15:22 #701390Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Efter att jag läst det där, måste jag fråga: Vad jobbar du med?Peace!
Jag drev en butik som franchise. En genomsnittsdag var på 12-13h, men det drog ofta iväg upp till 16h, och ibland tom 36h:yikes:.
Nu är butiken såld, och jag har semester sen några veckor tillbaka.
14 oktober, 2008 at 15:28 #701391Anonym anvandareMemberJag fick en utmaning igår av en vän som inte tycker att jag har formulerat ett tillräckligt starkt mål med min träningen. Jag antog utmaningen gladerligen!
I mitten av januari ska jag kunna göra:
15 chins
och
25 dips.Just nu kan jag göra 3 chins och 5 dips, så jag ska femdubbla prestationen på 3 månader.
Jag har full tillit till att jag kommer klara det! Det blir till att Öva Öva Öva och Träna Träna Träna!:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.