- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Hallå!
Tänker genomföra ett test av en viss sorts gainer..
Jag är en person som har extremt svårt att gå upp i vikt och tänkte nu köra med gainer.
Dag 1: startdagen.. jag gick upp och vägde mig…jag ligger på skrämmande
71,2 kg kl 7 på morgonen.
Börjar käka frukost och trycker i mig en gainer…
väl till lunchen känner jag redan av mättnadskänslan.. jag är inte alls hungrig men försöker i alla fall att trycka i mig.
Hemma efter jobbet.. kör en gainer igen som mellis.
Till middag.. oj oj inte alls hungrig men man måste ju äta så jag försöker få i mig så mycket jag kan.
Till kvällsmat blir müsli och fil.. Godnatt.
Dag 2: som vanligt går jag upp tidigt runt 7, ställer mig på vågen och lite småchockad visar vågen 72,1 kg…!?:yahoo: alltså nästan 1 kg mer än igår..
ska de ge sån effekt eller har jag varit duktig på att äta massa mat?
Tanken är att jag ska ta gainern 2 gånger per dag ca15 portioner.
Fortsättning följer, kanske även med för och efterbilder.
Hur lång är du, fördelat på dessa 71-72 kg? Jag tycker inte att det låter så lite, jag är snart färdigdeffad och vägde 74 kg imorse. Ditt problem verkar inte vara att just gå upp i vikt, snarare att du inte är hungrig när det är dags för mat?
Min längd ligger på ganska exakt 184 cm..
Kan lägga till att jag hade en vikt på 84kg innan men sen har träning lagts lite på hyllan, ungefär ett 6 månader, hinner inte komma iväg lika ofta då man har barn, å andra sidan ger ju det bra träning när man springer efter den lilla tjejen:D
Okej jag tror bara att du behöver vara ihärdig med att äta mycket och bra mat tills du når önskad viktuppgång samt träna så mycket du hinner så kommer nog kilona snart ska du se
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY