- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juli, 2008 at 01:56 #69780Anonym anvandareMember18 juli, 2008 at 01:56 #508894Anonym anvandareMember
drf skriver jag ner här diverse pass. Behöver inte tas seriöst heller.
idag:ben och korsryggs träning. vikt runt 90kg.
18 juli, 2008 at 08:45 #508895Anonym anvandareMemberkan du inte skriva det i en textfil på datorn?
18 juli, 2008 at 13:12 #508896Anonym anvandareMemberWargen wrote:kan du inte skriva det i en textfil på datorn?jo det kan jag men jag tänkte kanske lägga upp någon bild som jag sedan kan jämföra med. Dessutom så brukar jag vara på detta forum o glutta lite, så jag kan väl ha kvar den om det inte e för jobbigt för vissa?
18 juli, 2008 at 13:25 #508897Anonym anvandareMemberJobbigt är det väl inte. De flesta skiter nog i om du skriver journal här eller inte. Men om du ska göra det kan du väl vara lite utförlig, så det blir kul för folk att läsa också? Om du vill ha tittare alltså, och inte bara skriver av personliga skäl. Det vanliga liksom, namn, ålder, längd, vikt, mått om relevanta, styrkeprestationer om relevanta, målsättningar, träningsbakgrund och du vet. Smått och gott, som ger oss en bild av vad du är för lirare.
18 juli, 2008 at 13:42 #508898Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Jobbigt är det väl inte. De flesta skiter nog i om du skriver journal här eller inte. Men om du ska göra det kan du väl vara lite utförlig, så det blir kul för folk att läsa också? Om du vill ha tittare alltså, och inte bara skriver av personliga skäl. Det vanliga liksom, namn, ålder, längd, vikt, mått om relevanta, styrkeprestationer om relevanta, målsättningar, träningsbakgrund och du vet. Smått och gott, som ger oss en bild av vad du är för lirare.kk, sant.
Namn:Christopher
längd: ca 1.85
mått: har endast mätt arm med pump som är runt 44cm flexad o pumpad.
Styrkeprestationer: bänkpress har jag gjort en 4 på 95kg kontrollerat ner o lite snabbare upp. Knäböj har jag gjort 80kg 4ggr ass to the grass och marklyft har jag gjort 110 3ggr med ganska bra utförande.träningsbakgrund: har inte sportat mycket alls. hobby gymmat i snart 3år dock.
Ålder: 18
Mål: jag har skadat min korsrygg för många gånger i tunga basövningar, mycket är pga överträning. Jag kom på att det va min bål som låg nåra ljusår efter. Så nu har jag slutat gå till gym och börjat träna hemma istället. Jag har fyllt en ryggväska med stenar o vikter som jag kör knäböj med och goodmornings. Sen så försöker jag träna upp bålen med diverse core övningar som jag har sett på youtube. mitt mål är att få en funktionell kropp som inte skadas lika lätt och att jag ska börja i gym och att mina max prestationer ska vara lätta så jag kan öka i basövningar.edit: glömde skriva att jag väger runt 90kg och har ca 15-16% Bf
18 juli, 2008 at 17:36 #508899Anonym anvandareMemberIdag: cykel ner till gymmet (grov pump i benen), uppvärmning bänkpress och 4 arbets set på 105kg + diverse disco träning för biceps, triceps och bröst. cykla hem (sjuk pump).
Den senaste månaden har jag börja äta mer och det visar sig vara bra för byggande och kondition+ att jag mår mycket bättre överlag.
Bänkpressen: första settet 2×105 + en halv andra settet 2×105 tredje 2×105 och sista 1×105 och en halv.
19 juli, 2008 at 22:55 #508900Anonym anvandareMemberIdag: Underarmar träna jag med nån billig variant av grippers som jag vill byta ut mot en hårdare. Efter grippern så körde jag underarmscurl med hantel, många set/reps(PUMP). Känner mig lite starkare.
Äter mycket, mår bra.
godnatt.20 juli, 2008 at 18:15 #508901Anonym anvandareMemberIdag: Jogga ca 25min och efter det träna jag bålen. Bålen känns lite starkare 😀 och konditionen har blivit mycket bättre! skönt att få se lite resultat.
22 juli, 2008 at 23:47 #508902Anonym anvandareMemberIdag: Triceps körde för kontakt o tungt, många sets o reps. Biceps körde jag för kontakt men inte tungt. Blev lite rygg också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.