- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2009 at 14:42 #527899Anonym anvandareMemberMantus wrote:Haha, skapligt varmt i engelska parken nu kan jag tänka mig. Intervallträning funkar bra när gymmet är stängt. I stadsskogen finns det dessutom ett chinsräcke och lite andra småsaker man kan använda i brist på annat.
Ja du, myggen gör en också sällskap inne i huset:)
Förhoppningsvis kommer datorn tillbaka från servicen snart så att man kan sitta hemma.Tack för tipset om stadsparken!
Idag skall jag försöka hinna till gymmet, stänger enligt schemmat 20.00 men man vet aldrig.
5 juli, 2009 at 18:27 #527900Anonym anvandareMemberHaha, ordboken är klar… fyfan vilket jävla lyckorus.
Nu är det bara några timmar redigering kvar men det får tas imorgon, jag står inte ut att sitta själv i denna universitetsbyggnad längre.
Iväg till gymmet nu!6 juli, 2009 at 17:30 #527901Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Haha, ordboken är klar… fyfan vilket jävla lyckorus.Nu är det bara några timmar redigering kvar men det får tas imorgon, jag står inte ut att sitta själv i denna universitetsbyggnad längre.
Iväg till gymmet nu!Jag glömde att spara.
6 juli, 2009 at 19:03 #527902Anonym anvandareMemberVad då för ordbok?
6 juli, 2009 at 19:07 #527903Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Vad då för ordbok?Jag har givits en hymn ur [http://en.wikipedia.org/wiki/Rig_veda http://en.wikipedia.org/wiki/Rig_veda%5Datt arbeta med, översättning, kommentar och en ”ordbok”, en lista med en översättning av alla ord som förekommer i hymnen.
Trots att det bara rör sig om någon sida text tar det enorm tid… jag ryser bara jag tänker på Svenska Akademiens Ordbok.11 juli, 2009 at 15:14 #527904Anonym anvandareMemberHar lämnat in min skolgrej. Lärarn gilla’t. Annars så äter jag mest, farsan är uppe här så nu får man gratis mat.
I morgon bitti bär det iväg till Italien och sedan Gotland 20:e juli.
Jag skall försöka vara så no-ptimal som möjligt.Men först måste jag skriva klart en fucking hemtenta…
11 juli, 2009 at 15:16 #527905Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Har lämnat in min skolgrej. Lärarn gilla’t. Annars så äter jag mest, farsan är uppe här så nu får man gratis mat.
Jag skall försöka vara så no-ptimal som möjligt.Men först måste jag skriva klart en fucking hemtenta…
Trevligt med käk och utlandsresa.
Se till att kuka ur fullständigt och gå upp minst 8 kg, först DÅ får du komma hit.11 juli, 2009 at 22:38 #527906Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Har lämnat in min skolgrej. Lärarn gilla’t. Annars så äter jag mest, farsan är uppe här så nu får man gratis mat.
Hr man inte sommarledigt om man läser språk? Låter riktigt träligt det du läser.
21 juli, 2009 at 03:32 #527907Anonym anvandareMemberJa hare lande i gawtlaand nu,
21 juli, 2009 at 10:43 #527908Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Ja hare lande i gawtlaand nu,Åh fan!Var bor du?
26 juli, 2009 at 21:29 #527909Anonym anvandareMemberKörde axlar och triceps idag. Jag hade glömt skorna hemma och körde barfota… det slutade med att en ”biff” på gymmet sade på redig gotländska
”se upp ella så sänka ja di” vilket antagligen var menat hotfullt.Skall ägga hans fönster när jag fått reda på var han bor.
26 juli, 2009 at 21:50 #527910Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Trevligt med käk och utlandsresa.
Se till att kuka ur fullständigt och gå upp minst 8 kg, först DÅ får du komma hit.Nja, 3-4 kg bara. Jag är lit klen jag:(
Till Mantus: Jo, man skall ha ledigt, men jag vet inte…
26 juli, 2009 at 23:24 #527911Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:”se upp ella så sänka ja di” vilket antagligen var menat hotfullt.Vad i helvete, är det där sant?!
Var det på Form & Fitness?Huffo the A-LagaRe wrote:Nja, 3-4 kg bara.Det är godkänt.
27 juli, 2009 at 12:05 #527912Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Det är godkänt.Tack. Det har blviit något kg mer sedan jag kom till ön:P
Ja det var på Form Fitness, killarna där med stora armar, som du kanske hann märka under din tid där, har ett väldigt stort självförtroende.
27 juli, 2009 at 13:09 #527913Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Tack. Det har blviit något kg mer sedan jag kom till ön:PJa det var på Form Fitness, killarna där med stora armar, som du kanske hann märka under din tid där, har ett väldigt stort självförtroende.
Hmm, det fanns ett gäng där som hade ganska stora armar.
Men är det här snubben som har ganska högt bf men en djävla massa muskler under i typ.. 30-årsåldern?
I så fall kan jag ha en liten aning… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.