Reflektionar:
Jag tränade lite grann i helgen kändes helt okej. Under vardagarna finns det tyvärr ingen tid, inte till thaiboxningen heller.
Min livskvalité har ökat betydligt sedan jag började dricka kaffe och te och ersätta snuset med cigaretter.
Utöver detta så har jag blivit närmare 20 också. 12:e december jävlar då händar det grejer.
Blir kanske träning imorgon.
Trände bänk idag.
2 x 90 gick upp.
Den här journalen är så djävla soft.
Men ersätta snus med cigaretter, you say?
Kan inte livskvalitén förbättras ytterligare om du skippar båda?
(Att låta bli både snus OCH cigaretter är dessutom skonsamt för plånboken).
Ja, plånboken måste ju tas hänsyn till. Cigaretter är för jävla dyyyyrt. SÅ snus istället.
Trände lite grann i veckan, men för en och en halv timme sen blev jag 20, så nu jävlar väntar jag på att himmelrikets portar skola öppnas!
Jag var p¨systemet idag. Första gången gick det åt helvete, mitt leg hade tydligen gått ut. SÅ jag fick gå hem och hämta mitt pass. Sedan jävlar, whiskey och öl och brännvin, fyfan vad najs
Alltså, jag fyllde 20 idag. Det bör kanske poängteras
gay
Grattis Pontus!
Sup så det står härliga till!
Grattis!
Hoppas du får ett gay år!
Tack grabbar, detta år kommer garanterat bli jävligt gay!
Idag har jag druckit en halv flaska whisky. Men ingen tobak. det ni, jag är en principfast man.
Har inte druckit nå tobak idag heller. Inte ens rökt.
Körde lite knäböj idag på 80 och 90 kg. Skall försöka träna lite mer i vår.
Hur många reps tar du på 90 i dagsläget?
Du är ju stark om jag inte missminner mig.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY