- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2009 at 17:59 #527779Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:20 är nog pb. SÅ många var det verkligen inte, kanske 10, men jag var seg i skallen:|.
Haha, att hålla reda på antalet reps är fan ett seriöst problem för mig. Jag brukar alltid tappa räkningen i något set varje gång jag tränar. Någon får gärna komma med tips på hur man blir av med det problemet. :p
17 januari, 2009 at 20:06 #527780Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Haha, att hålla reda på antalet reps är fan ett seriöst problem för mig. Jag brukar alltid tappa räkningen i något set varje gång jag tränar. Någon får gärna komma med tips på hur man blir av med det problemet. :pEn träningspolare som skriver ner åt en kanske8)
Nu skall jag leta upp min whiskeyflaska och ut och röva, hej då!
17 januari, 2009 at 21:26 #527781Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Nu skall jag leta upp min whiskeyflaska och ut och röva, hej då!Jag köpte en 1,5-litersflaska Vodka en gång, som var gjord helt i metall. Den var kanonbra att ha med på träningen som vattenflaska sen, man kunde tappa den, sparka på den och trampa på den utan att den gick sönder. Men man fick lite udda blickar ibland när man drack ur den!
18 januari, 2009 at 01:07 #527782Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Jag köpte en 1,5-litersflaska Vodka en gång, som var gjord helt i metall. Den var kanonbra att ha med på träningen som vattenflaska sen, man kunde tappa den, sparka på den och trampa på den utan att den gick sönder. Men man fick lite udda blickar ibland när man drack ur den!Haha, klockrent Henkebenke!
Tråkig kväll ikväll. Rasmus har rätt när han säger att Visbys krogliv suger, kom bara hit på sommarn fastlänningar;)
Edit: Drack du 1,5 liter vodka på en kväll?
18 januari, 2009 at 01:23 #527783Anonym anvandareMemberhaha vilken jävla skön inställning du har till allt:D roliga kommentarer här och var! denna ska jag absolut följa:D
18 januari, 2009 at 01:57 #527784Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Haha, klockrent Henkebenke!Tråkig kväll ikväll. Rasmus har rätt när han säger att Visbys krogliv suger, kom bara hit på sommarn fastlänningar;)
Edit: Drack du 1,5 liter vodka på en kväll?
Haha, njaa. Drack lite i taget. Köpte den billigt i Danmark. :kicking:
18 januari, 2009 at 18:50 #527785Anonym anvandareMemberJo. Idag var det bröst.
Bänk inledde passet, det gick inte så jävla bra.
typ 7 x 80 kg
4 x 85 kg
3 x 85 kg:(
Nu tröttnade jag så jag skett i att försöka vara cool och istället körde jag högreps på 70 med bra form, riktigt skönt.Sedan var det sned hantelpress på 35 kg typ fem reps.
Efter detta kördes bänkpressmaskin, kanske 77 kg och bröstpasset avslutades med flyes.Bajspass som vanligt, jag skyller på att jag söp igår.
20 januari, 2009 at 22:16 #527786Anonym anvandareMemberDet gick inte så jävla bra idag heller. Fan.
Ben:evil:
Knäböj.
Jag värmade (värmde känns fel men inte fan kan värmade vara rätt???) upp på 60 kg och det kändes skitbra.
80 kändes också ok.
Jag fick upp en femma på 95 kg, målet för heute var 5 x 5 men något kändes fel, ryggen var inte i bra ställning und so weiter så jag släppte på vikterna och körde på 80 kg, och nu gick det skit därmed. Några femmor blev det tror jag:frust:.Ryggen kändes riktigt skit nu.
Jag försökte med frontböj. Det gick också skit.
En femma på 70 gick upp men det var knappt.Resten av passet gick åt till att köra frontböj på stång, respektive 50 kg enbart med rak rygg som fokus.
Jävla skitpass, att en fylla och tre dagar skall förstöra tekniken så otroligt jävla mycket, men jag lyckades i alla fall hindre några kompisar från att få något ragg genom mitt fyllebeteende så det var det värt.
Jag hade isländska idag också, det är riktigt jävla hardcore.
En bastant viking på 60 år och säkert 120 kg ledde lektionen, riktigt coolt.20 januari, 2009 at 22:19 #527787Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Jag värmade (värmde känns fel men inte fan kan värmade vara rätt???) uppVärmde heter det.
Fan, nu måste jag sluta skriva i den här tråden lite… Känns som jag skriver varannat inlägg nästan.
21 januari, 2009 at 04:12 #527788Anonym anvandareMemberNu skall jag ut och se om det är några stjärnor uppe, hardcore!
21 januari, 2009 at 09:05 #527789Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:men jag lyckades i alla fall hindre några kompisar från att få något ragg genom mitt fyllebeteende så det var det värt.
Alltid något!
Äh, skit i om du hade ett lite sämre pass idag, du kommer ju igen!
Jag har inte ens testat frontböj, får jag ta och göra nästa benpass tror jag.
Edit; Vad fan gör du uppe strax efter fyra på morgonen?!22 januari, 2009 at 00:14 #527790Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:
Alltid något!
Äh, skit i om du hade ett lite sämre pass idag, du kommer ju igen!
Jag har inte ens testat frontböj, får jag ta och göra nästa benpass tror jag.
Edit; Vad fan gör du uppe strax efter fyra på morgonen?!Ja, du har rätt det kommer säkert:)
Ryggpasset idag gick sådär, jag satsade på pump så ingen ide att skriva upp vikterna.Som svar på frågan så testade jag henkebenkes tips att vara uppe hela natten. Jag faggade visserligen ut strax efter fem men jag sov bara någon timme så nu jävlar är jag trött vid normal tid!
Ha det bra och sov gott!
22 januari, 2009 at 22:37 #527791Anonym anvandareMemberIdag körde jag bänk.
8 x 80 kg följdes av en fyra.
Sedan två treor på 85 kg med fötterna uppe.Resten av passet var fett gay.
23 januari, 2009 at 22:19 #527792Anonym anvandareMemberTeknikböj idag, ingen ide att skriva upp vikterna. En femma på 95 kg blev det i alla fall.
Det viktiga var dock att ryggen nu var spikrak så nu jävlar kan jag böja.
Enda problemet är att vänster ben är typ fyra centimer längre så det är ett jävla problem att hitta en bra benställning, normalt måste ben vänster vara en halv decimeter längre bak för att det skall kännas bra, men då blir och andra sidan ryggen vriden vilket inte alls kan vara bra så jag vettefan, man kanske borde sluta träna ben:up:Nu har jag fläckat upp mitt innanmäte nog.
Bajs ner er!
23 januari, 2009 at 22:36 #527793Anonym anvandareMemberDu har inte funderat att stå på en 4 cm upphöjning med ena benet? Vettefan om det funkar, men tanken slog mig bara.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.