- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 februari, 2009 at 14:46 #527809Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Nej, nu vet jag! Meningen ska vara: ”Idag har jag inte lyft tyngder”!
Skitbra!
JAg lägge rnog ner isländskan, kanske återkommer när kursen är avklarad.
Igår körde jag i alla fall knäböj på 90-95 kg samt några treor på 80 i frontböj vilket tog ganska rejält.
Idag blir det nog rygg.2 februari, 2009 at 21:21 #527810Anonym anvandareMemberIgår var det bröst, sög fett mycket.
Idag är det bättre, gick helt okej på ryggpasset. Men vikterna sög så vadfan
Pump blev de ti alla fall.
!!!!
3 februari, 2009 at 23:53 #527811Anonym anvandareMemberIdag var det knäböj.
10 x 80 kg. Sedan fick jag vänta ett bra tag för han som jag körde emellan med skulle tydligen köra på 40 kg.
Sedan var det 5 x 90 kg.
5 x 95 kg, int riktigt ner i golvet med röven dock.
3 x 95 kg, nu jävlar var de tokej djup.
Sedan var det lite mer skit.FAn va klen jag är… alla djur jag räddar som vegeterian är fan skyldiga mig mycket på grund av proteinbristen jag får:nono:
4 februari, 2009 at 00:49 #527812Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:FAn va klen jag är… alla djur jag räddar som vegeterian är fan skyldiga mig mycket på grund av proteinbristen jag får:nono:Helt rätt, du borde fan ha ett par älgar som passare, minst.
4 februari, 2009 at 16:02 #527813Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Helt rätt, du borde fan ha ett par älgar som passare, minst.Jag fixar det när jag drar ut i skogen!
Idag var det axlar och armar och lite sånt där tjags.
ilitärpress: Fet tmånga på 50 kg. 6,4,3 på 55 kg
Sedan var det lite andra vikter.
FAAAN jag har redan ätit all mat för idag, jag ommer deppa ihop unde rkvällen:(
6 februari, 2009 at 21:17 #527814Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:tack Rasmus, men har du sett mig böja?Jajemen, din alkis.
På Form & Fitness har jag sett dig böja. :up:7 februari, 2009 at 07:41 #527815Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Jajemen, din alkis.
På Form & Fitness har jag sett dig böja. :up:Ja, förstås, lite dum i huvudet är jag:emo-thumb
Gårdagens pass var en fakking pubrunda.
Inte så skoj men jag blev jäv ligt trött iaf så dygnsrytmen är tillbaka.Det var också ett bröstpass nåpgon gång i går morgon men resultaten är glömda:)
9 februari, 2009 at 01:57 #527816Anonym anvandareMemberIdag var det knäböj och det gick skit. Så skit att jag gick hem ifrån gymmet. Men sedan gick jag tillbaka igen efter att jag skrikit av mig.
Roligare idag var att jag gjorde egen falafel!
Sojabönor och kikärtar. Det är mumma för sorken dejt.
9 februari, 2009 at 22:58 #527817Anonym anvandareMemberKörde rygg idag, Fin pump, som vanligt gayvikter.
Jag bakade paj idag, fet täcklig,
Först tar man några dc vetemjöl och blandar med smör, sedan hällar man i någon decilitar vattn och sedan joksar man riunt. NÄR man giort dejt så tar man fram quornfärs och kvarg och brocolli och blandar. Sedan slängar man in pajdejgen i en pajform och sedan blandar man i kornförsen och kvargan och sedan BOOM 30 minuter i ugnen sedan ut och smakka och fyfan va däckligt.
12 februari, 2009 at 00:27 #527818Anonym anvandareMemberLite öl och whiskey idag.
12 februari, 2009 at 08:07 #527819Anonym anvandareMemberHahahaaa du är ju för rolig! :nerd-tb:
13 februari, 2009 at 09:43 #527820Anonym anvandareMemberTJenna.
Igår var jag hos en kiropraktor, han tog lit epå mig och fixde till så mina ben på like långe. Jag vett fan hur men iaf.
Dock så var ganska stor skadad redan skedd, vänster ben var tydligen helt jävla fuckat.
”Ditt vänstra ben har den största obalansen jag någonsin sett mellan fram och baksida”. Får se omd et försvinner eller om jag får öka baksida lårträninge.Iaf:
Knäböj:
15 x 80 kg
5 x 90 kg
5 x 95 kg
4 x 95 kg
1 x 90 kg, jag vet inte riktigt vad som hände här men efter detta set fortsatte det på samma vis.Jag körde också hacksquat och raka marklyft.
13 februari, 2009 at 09:46 #527821Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hahahaaa du är ju för rolig! :nerd-tb:Naj, jag är bara från Gotland:emo-thumb.
Maten igår var najs.
JAg skulle göra egen kebab men jag hade inget att fritera i så istället körde jag ner all kebab fri (inte ”bullad”) i stekpannan och lät det bli som ett par tjocka pannkakor.Riktigt jävla gott.
13 februari, 2009 at 10:44 #527822Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Naj, jag är bara från Gotland:emo-thumb.Maten igår var najs.
JAg skulle göra egen kebab men jag hade inget att fritera i så istället körde jag ner all kebab fri (inte ”bullad”) i stekpannan och lät det bli som ett par tjocka pannkakor.Riktigt jävla gott.
Läs falafel.
18 februari, 2009 at 01:20 #527823Anonym anvandareMemberBara skitpass nu:(
Jag skall nog skjuta mig och återfödas som en riktig biff. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.