- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 mars, 2009 at 00:22 #527839Anonym anvandareMembervillle8 wrote:strong
HAHAHA, nja men jag har varit starkare i alla fall:)
Var fan ’är dubbelquote?Det blir dubbelpost istället!!!!!
16 mars, 2009 at 00:25 #527840Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Mer fylletjöt än vikttjafs här inne ju, me like!
Vad är det finaste man kan bli full på Huffeponken?Äh vadfan, jag har ju varit nykter ända sedan igår.
Hm, knepig fråga. För att låta cool säger jag Vodka on the rocks, men veteöl är nog det finaste.
Vad uppskattas av Eder då min herre?
Dagens pass var väl okej för att vara jag.
5 x 90 i böjen, fuck you bänk!16 mars, 2009 at 16:54 #527841Anonym anvandareMemberQuote:Vad uppskattas av Eder då min herre?En flaska explorer & en förpackning brago slår aldrig fel.
Gött att se att böjen är förbi bänken huffi!
17 mars, 2009 at 02:36 #527842Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:En flaska explorer & en förpackning brago slår aldrig fel.Gött att se att böjen är förbi bänken huffi!
Ren sprit är bäst.
Och böjen måste funka, annars får man ingen röv.Lär för övrigt av mig:
Läxor kan skjutas upp mycket längre än vad man tror är möjligt, även på universitetsnivå.Men tillslut tar det stopp så nu får jag fan ta och börja med isländskan till imorgon:(
19 mars, 2009 at 01:06 #527843Anonym anvandareMemberidag var det böj
Det gick fett bajs.
en femma på 80 var allt som gick upp.
Jaja. Det är bara 200 dagar kvar till systemet. Förhoppningsvis har jag fått något stipendie då så är det bar att köra non stop tills levern säger stopp så kan man skita i allt plugg och all träning;)
21 mars, 2009 at 19:55 #527844Anonym anvandareMemberJag harfett tråkigt.
Gymmet går fett dåligt.
Jag kan inte snusa för att mina läppar blöder.
Jag är inte gammal nog att köpa ut
Det är fett synd om mig:(
26 mars, 2009 at 00:30 #527845Anonym anvandareMemberJag kan snusa igen!!!!!
26 mars, 2009 at 15:41 #527846Anonym anvandareMemberQuote:Jag kan snusa igen!!!!!Men vad fasen, håller du också på med det där snusket?
28 mars, 2009 at 21:09 #527847Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Men vad fasen, håller du också på med det där snusket?Ja, jag är gotlänning då hör det till.
Vilket favvosnuset ditt?
Idag var det typ rygg och axlar jag minns inte så mycket, jag blev fett trött i alla fall. Resten av dagen har gått åt till att sitta i min lägenhet, dricka folköl och plugga.
29 mars, 2009 at 01:41 #527848Anonym anvandareMemberJag snusar själv inte, det jag syftade på var alla andra småbenta idioter som snusar.
Pluggar du fortfarande isländska efter landet gått omkull?
bad move boyJag kommer faktiskt ner i sommar en vecka, då får du ’Hålla i dina hästar’.
29 mars, 2009 at 18:34 #527849Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Jag snusar själv inte, det jag syftade på var alla andra småbenta idioter som snusar.Pluggar du fortfarande isländska efter landet gått omkull?
bad move boyJag kommer faktiskt ner i sommar en vecka, då får du ’Hålla i dina hästar’.
Jag tolkade ”snusket” som ett positivt laddat ord.
Ja, det gårväl inte så jättebra för vikingaön men jag kanske kan bli deras Hitler i återuppbyggnaden!
När kommer du ner, inte Stockholmsveckan väll, ty då är ön helt bäng (dåligt ord).
13 april, 2009 at 21:17 #527850Anonym anvandareMemberJag vet faktiskt inte, ska kolla upp det.
Sist var det veckan mellan Stockholmsveckan och medeltidsmojset, så förmodar att det blir något liknande i år igen.
Sup väl.14 april, 2009 at 00:32 #527851Anonym anvandareMemberTjenna allt folk, jag är åter vid datorn nu!
Det låtar bra, jag önskar dig en fin sejour på ön.För övrigt var jag där fram till igår, körde tre skitpass:pop:
Såg också kebnekaise (fan vet hru det stavas), ett gammaltproggband från typ 70-talet (tror jag) med några vänner och några öl. Var dock någraöl för lite så jag tröttnade och drog hem.Idag var det väl ok pass, 8 x 80 i bänken lätt.
Jag sprang också ltie grann,men frukta inte, genom att förtära tobleorne behåller jag min rondör av späck!1 maj, 2009 at 22:46 #527852Anonym anvandareMemberWhat is like, haapening?
13 maj, 2009 at 02:23 #527853Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:What is like, haapening?Har varit lite segt med dataanvändandet på sistone.
Jag gjorde en etta på 90 i bänk idag, ett mirakel med tanke på den kondition jag är i Jag har tre tentor nu fram till på Tisdag så jag lär inte vara aktiv men sedan skall jag berätta om min rumpträningspass!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.