Otroligt gay.

Home Forums Dagböcker Otroligt gay.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 250 total)
  • Author

Jag tränade rumpa och rygg idag!

Körde röv igår har jag för mig.

Var på Gotland också i helgen, blev en hel del alkohol och smått och gått. Länge sedan sist, Uppsala är inget skog att ränna runt onykter i, väntar spänt inför nästa gång jag besöker min hemö.

Var lite rövträning igår.

Tårta och sherry till lunch idag, fet tnajs!

Huffo the A-LagaRe wrote:
    Uppsala är inget skog att ränna runt onykter i

Ingen skog heter det.

Du tränar väl bak- och framsida röv lika mycket?

henkebenke wrote:
    Ingen skog heter det.

Du tränar väl bak- och framsida röv lika mycket?

Tack!

Blir tyvärr mest baksida röv, ett sånt pass i förrgår, kör lite röv imorgon igen!

Körde fan rygg och triceps idag, även om det är lite skämmigt:(

Tack!

Blir tyvärr mest baksida röv, ett sånt pass i förrgår, kör lite röv imorgon igen!

Körde fan rygg och triceps idag, även om det är lite skämmigt:(

Jag tycker om att köra insida röv mest.

Den röven man har på bröstkorgen, utan hål… Den är rolig att köra.

arne_fan wrote:
    Jag tycker om att köra insida röv mest.

Det blir så jävla passiv träning då:(

fyra set baksida och fem set framsida röv blev det.

Tänker du på att hålla emot på nervägen?

är du ironisk när du påstår att du e klen? för 100 i bänk e rätt starkt! du kanske iof lever på din teknik där..men kan säga att jag för ett halvårsen gick och la mig runt 6 tiden på morgonen..känndes helt ok då, eftersom jag var arbetslös och tyckte inte det fanns nått särskilt att göra på morgonen. gymmade gjorde jag ändå på kvällen. såg efter ett tag knappt dagsljus och nu i efterhand så kan jag känna att det var meninglöst med en sådan dygnsrytm. mår nu allmänt bättre med att gå upp på förmiddan istället för eftermiddan. vet att om man är ute mkt på helgerna så kan det bli svårt att gå upp tidigt om man sen också vill träna och känna sig pigg med många timmars söm. vet ju inget om ditt liv eller vad du gör på dagarna..men det är bara ett tips från en fd. nattuggla, träningsnarkoman, till en annan. testa att vänd ditt dygn och se om dina dagar blir annorlunda. resultatet kan du nog se om det är så att du behöver behöver anpassa sömnen efter dagen istället för tvärtom :)

Min journal hör inte hemma i seriösa så jag startar en ny.

Här är den nya.

Jag är en tjock gotlänning som pluggar en massa utdöda språk i Uppsala och här tänkte jag bland ut det med riktig skitsvenska.

Jag är klen och utvecklas dåligt men det är skoj att träna i alla fall.

Mina pb:n äro:

Bänk: 100 kg
    Knäböj: 5 x 100 kg
    Mark: 170 kg (jag förstår inte hur ryggen kunde överleva, med bra teknik kör jag aldrig över 110 kg).

Idag körde jag bröst/triceps.

Bänken var upptagen så jag gjorde samma misstag som tusen gånger förr och körde dips tills jag var helt slut i pressmuskulaturen.

När jag var klar med det var bänken ännu upptagen så jag gick till, vad heter det, sådan där vridbänk och körde hantelpress.
    Dåligt gick det.

Fem snäpp sned ansåg jag den vara..
    7 x 34 kg
    6 x 34 kg
    5 x 34 kg
    3 x 36,9 kg.

Sedan hårt som fan jag körde och drog upp 26:orna. Det blev två åttor.

Passet igenom saknades kraft i brösten och en känsla av svimmfärdighet låt över mig, inte för att jag tog ut mig utan bara för att jag är klen och äter dåligt.

Sedan gack jag vidare till bänken som nu var ledig, där drog jag upp den på kanske fem snäpp och körde sned skivstångbänk.

3 set x 5 reps x 70 kg
    1 set x 4 reps x 70 kg.

Efter detta så var jag så hardcore att jag gick bort till en bröstmaskin och körde massivt på 40-50 kg i ett par set.
    Sedan flyes, 16 kg.

Nu var det dags för triceps. Jag hade tydligen glömt att jag körde dips först så jag körde det igen.
    Sedan var det kabel.

henkebenke wrote:
    Tänker du på att hålla emot på nervägen?

Jag kör bara positiva reps, börjar i bottenläget och har tre polare som trycker upp röven.

Lite mer seriöst till Steinbrenner.

Tack, 100 var ganska lätt för i tiden men sedan kom studenttiden, fattigdomen och en massa alkohol.

Alkoholen har nästan spolats bort men mycket nattplugg består:(

Du har nog rätt, det där med att sova på dagarna är inte bra, kroppen har väl någon grej som kräver att vara uppe på dagarna. Om inte borde väl något ursprungsfolk bara vara vakna på natten.

Helt ontopic nu då.

Idag var det framröv utan hål.

Det blev bönk och lite annat tjafs men jag skiter i vikter, jag skriver upp dem först när jag kommer hem till Gotland och kan äta som en karl igen :)

Förresten, skall på gratis middag imorgon, skall bli fett mycket kalorier då!

Sådär, nu är dygnsrytmen på plats igen!

God natt!

Jag söp för ett par dagar sedan.

Dagens pass:

en öl och lite vodka.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 250 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.