- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juni, 2009 at 12:39 #527869Anonym anvandareMember
Bättre kan du allt, blir ju inge stor om du håller på sädär inte.
17 juni, 2009 at 01:24 #527870Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Bättre kan du allt, blir ju inge stor om du håller på sädär inte.Skall fixa en ordentlig muskeltillväxt under midsommar!
Blir de någe Gotland för di i sommar ella`???
17 juni, 2009 at 09:40 #527871Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Skall fixa en ordentlig muskeltillväxt under midsommar!Blir de någe Gotland för di i sommar ella`???
Vecka 30 kommer jag, så då får du se upp.
Hör av dig om du vill bli bjuden på bärs eller något.
19 juni, 2009 at 12:23 #527872Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Vecka 30 kommer jag, så då får du se upp.Hör av dig om du vill bli bjuden på bärs eller något.
Bra tajmat, då slipper du alla idioter som kommer och dricker champagne.
Körde lite röv för ett tag sedan, nu unde rmidsommar har gymmet stängt så nu skall jag träna röv genom att sitta framför datorn.
19 juni, 2009 at 12:47 #527873Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Jag söp för ett par dagar sedan.Dagens pass:
en öl och lite vodka.
De e klockren träning döh! :devil:
20 juni, 2009 at 19:22 #527874Anonym anvandareMemberReal wrote:De e klockren träning döh! :devil:Som fan!!!
Idag sprang jag litegrann. Och så åt jag mat.
24 juni, 2009 at 00:58 #527875Anonym anvandareMemberTräna röv igår.
Idag träna jag melonanna.24 juni, 2009 at 01:08 #527876Anonym anvandareMemberVadfan, kollade just in första sidan, femmor på 100 i knäböj. Igår körde jag en femma på 80…
Jag har kommit fram till att träning är fett gay och från och med nu skall jag bara röka på, cutta mig och runka framför datorn resten av mitt liv…
Eller nej, jag skall nog ta och dra ner till Gotland dricka sprit och häng apå beachen istället, man blir fett trött på Uppsala efter att ha varit här en sommarmånad.
Jag hatar min lärarinna som tog semeste rinnan terminen var slut och tvingade oss att stanna kvar här till idag då hon återkommar… sedan är det två veckor kvar tills den allra sista sista lektionen.Fyfan, och gymkortet går ut om typ fyra dagar. Jag tror min förmögenhet är 73 kr på kontot och 3 spänn i kontanter så nytt gymkort är itne direkt högstaprion.
BAJS BAJS BAJS BAJS
26 juni, 2009 at 13:46 #527877Anonym anvandareMemberJag tränade röv igår och svepte en folköl.
26 juni, 2009 at 13:47 #527878Anonym anvandareMemberSåg fyra magrutor igår också, dricka folköl och äta skit är skiten!
26 juni, 2009 at 14:48 #527879Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Jag har kommit fram till att träning är fett gay och från och med nu skall jag bara röka på, cutta mig och runka framför datorn resten av mitt liv…
Med den metoden kan jag garantera att du gör femmor på 180 kg inom en snar framtid!
Kommer du till Gotland i sommar är det väl Gym1 som gäller hoppas jag?Jag tror att läsarna vill ha bilder på ditt 4-pack, om du inte runkat bort det redan förstås?
27 juni, 2009 at 11:06 #527880Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:
Med den metoden kan jag garantera att du gör femmor på 180 kg inom en snar framtid!Ja, jag tror det att kommer göra underverk:)
Quote:Kommer du till Gotland i sommar är det väl Gym1 som gäller hoppas jag?Har faktiskt en vilande gratismånad kvar på formfitness men jag drar säkert förbi någon
Quote:Jag tror att läsarna vill ha bilder på ditt 4-pack, om du inte runkat bort det redan förstås?Mjo, det kommer men datorn är paj. Jag sitter på Burger Kings datorar nu, optimalt!
Gällande ”träning” så sprang jag lite grann i ”skogen” omkring Uppsala igår, de har en å här som är riktigt vackar att springa brevid, vidare finns bra skogar här med härliga uppförsbackar.
27 juni, 2009 at 20:13 #527881Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Ja, jag tror det att kommer göra underverk:)
Har faktiskt en vilande gratismånad kvar på formfitness men jag drar säkert förbi någon
Mjo, det kommer men datorn är paj. Jag sitter på Burger Kings datorar nu, optimalt!
Gällande ”träning” så sprang jag lite grann i ”skogen” omkring Uppsala igår, de har en å här som är riktigt vackar att springa brevid, vidare finns bra skogar här med härliga uppförsbackar.Okej då ses vi kanske då, jag brukar träna runt 17-18.
Haha, klockrent att sitta på Bodyforumet efter en fet hamburgare, som jag hoppas att du åt för dina sista 73 kronor?
Att springa ska inte underskattas, det är riktigt tuff träning det också!28 juni, 2009 at 17:37 #527882Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Okej då ses vi kanske då, jag brukar träna runt 17-18.
Haha, klockrent att sitta på Bodyforumet efter en fet hamburgare, som jag hoppas att du åt för dina sista 73 kronor?
Att springa ska inte underskattas, det är riktigt tuff träning det också!Ja, någon gång syns vi säkert om inte på gymmet så på krogen:yikes:
Nej, jag åt faktiskt ingen burgare igår, idag däremot, 49 kr:)
Speciellt nu på sommaren är det riktigt härligt att springa, det känns så jävla friskt… åtminstone första halvtimmen.Helvete, nu tar min tid på Burger Kings datorer slut, Det!Ha det!
29 juni, 2009 at 14:48 #527883Anonym anvandareMemberTriceps/Axlar och lite löpning stod på menyn igår.
Mitt matschema såg ut så här:
13.00 en folköl.
13.30 Havregrynsgröt och två äggmackor.
17.00 Burger king.
17.30 En macka.
Gym.
Löpning.
20.00två folköl
22.00 Köttfärs och Pasta
00.00 En macka. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.