Oturen Ska tränas bort !

Home Forums Dagböcker Oturen Ska tränas bort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 109 total)
  • Author

Bilder, stats, mått o.s.v?:)

Stark!, upp med lite bilder med :emo-thumb

Jockepettersen wrote:
    Bilder, stats, mått o.s.v?:)

Bilder inte än :P

Stats :

Bänk : vet ej, gjort 1.5 reps på 140kg i nedåtlutandebänkpress, smith. bästa resultat !
    Knäböj smith 230×3 [Ej sl -djup]
    Marklyft 2×220

Tkauc wrote:
    Stark!, upp med lite bilder med :emo-thumb

hehe inte ’än :P

Oj, vad väger du? Verkar då stark iallafall!

GVT är kul att träna, går dessutom snabbt men personligen tycker jag inte man borde köra de för alla muskelgrupper… lycka till med träningen oavsett:)

Jockepettersen wrote:
    Oj, vad väger du? Verkar då stark iallafall!

hehe 96kg morgonvikt :

Emil Lundberg wrote:
    GVT är kul att träna, går dessutom snabbt men personligen tycker jag inte man borde köra de för alla muskelgrupper… lycka till med träningen oavsett:)

Jo faktiskt ^^ ger mig den där pumpen som gör att man måste bita sig i läppen ;),

Aha okey får man fråga varför ? =)

Tack så mycket riktigt kul att du kollar in, ger en lite motivation att stora killarna kollar in :up:

GVT är ingen dans på rosor så att säga. Statsen är ju grymma :) Ska följa detta hörrööh, lycka till

Hehe kul med många som följer ! :D tack så hemskt mycket =) tyvärr så lär det inte bli någon träning i veckan PGA riktigt grov halsont å huvudVärk, å på råga till allt så åkte min ögon piercing ur, så skiter i den nu . fan :(

vissa muskler tycker jag man behöver mer än 10 set på. dock säger ju schemat att man kan köra en extra övning för typ ben, knäböj och rakamark eller liknande. men de är ju mer för att de är 2 muskler.

triceps har jag väldigt svårt att bara köra en övning för ioch med att de är 2 huvuden.
    Rygg tycker jag är likadant, känns inte som man får ut maximalt när man kör tex marklyft, en rodd övning eller latsdrag.

där delade jag upp de på 3 övningar. 5 marklyft, 5 hantelrodd, 5 latsdrag då känns de lite mer som ett fullt utfört träningspass. samtidigt som man får in känslan av att man fortfarande kör GVT, lite övningar många set.

Emil Lundberg wrote:
    vissa muskler tycker jag man behöver mer än 10 set på. dock säger ju schemat att man kan köra en extra övning för typ ben, knäböj och rakamark eller liknande. men de är ju mer för att de är 2 muskler.

triceps har jag väldigt svårt att bara köra en övning för ioch med att de är 2 huvuden.
    Rygg tycker jag är likadant, känns inte som man får ut maximalt när man kör tex marklyft, en rodd övning eller latsdrag.

där delade jag upp de på 3 övningar. 5 marklyft, 5 hantelrodd, 5 latsdrag då känns de lite mer som ett fullt utfört träningspass. samtidigt som man får in känslan av att man fortfarande kör GVT, lite övningar många set.

Hehe jag tror faktiskt att när jag blir frisk skippar GVT för ett tag .

men jag håller med dig till punkt å pricka :up: Känns som man blir lite osymetrisk genom att köra GVT.

Haha, den här tönten känner jag igen. ;) Krya!

Raschmus wrote:
    Haha, den här tönten känner jag igen. ;) Krya!

HAHA :D

Yeah körde lite biceps, idag ville så gärna få lite cm, i dem å visst fan fick jag det, :emo-thumb

dagens pass axlar + tricce,

toppsett i militärpress smith var 80×10 ner till munnen å upp :P

toppsett i hantelshrug 60×8 lätt

Sen massa dropsett hit å dit, blaffs,

Triceps, körde i någon maskin, fick ej något bra rörelsemoment, bena var för stora LoL

45×6 sen dropp ner till 20×6 supersett med enarmspushdown, Sjuk kontakt,

hehe efter höstlovet blir det rejäl träning å inget mesande med vikter !

det känns som alla sveriges 92:or är starka! jag känner mig som en liten taljoxe mitt i flocken… Bara att fortsätta kriga ! keep it going :pop:

theycallmejones wrote:
    det känns som alla sveriges 92:or är starka! jag känner mig som en liten taljoxe mitt i flocken… Bara att fortsätta kriga ! keep it going :pop:

inte är jag iallfall det :)

haha gillar ditt namn på journalen :P

yes du med ^^

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 109 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.