Palles & Fridas zone

Home Forums Dagböcker Palles & Fridas zone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 4,509 total)
  • Author

Shit bilderna är hur vackra som helst. Ni måste ha haft en kanon helg verkligen:nod
    Det ser hur mysigt ut som helst att ta en promenad med sin familj.

söt valp du har ;)

En träningsjournal blir alltid extra rolig med bilder.
    Man tittar ju alltid in på den här i alla fall en gång per dag.
    Fina bilder.:up:

Wow, vilken fin natur :)
    Hunden är ju helt bedårande!!
    Hoppas att ni har det så mysigt.

Exhale Freddan wrote:
    En träningsjournal blir alltid extra rolig med bilder.
    Man tittar ju alltid in på den här i alla fall en gång per dag.
    Fina bilder.:up:

Exakt.denna journal är grym.
    Lite gott o blandat här såsom:

Vovvar
    Kärlek;)
    Träning
    Bra form på dom båda *inspiration*
    100% Mysfaktor av alla dessa vackra naturbilderna.
    Ja en komplett träningsjournal som innehåller bl.a vardagen:emo-thumb

Nu är man fast liksom8)

snuttan347 wrote:
    Exakt.denna journal är grym.
    Lite gott o blandat här såsom:

Vovvar
    Kärlek;)
    Träning
    Bra form på dom båda *inspiration*
    100% Mysfaktor av alla dessa vackra naturbilderna.
    Ja en komplett träningsjournal som innehåller bl.a vardagen:emo-thumb

Nu är man fast liksom8)

Lite som Big brother, folk kommer att komma fram och veta en massa saker om er som ni aldrig har träffat:p

Hmm..dricker du alkohol nu under deffen&så snart innan tävling??? :| Hoppas allt går bra för dig annars& att du inte ger upp! Ha det bäst med dina älsklingar:nod

Exhale Freddan wrote:
    Lite som Big brother, folk kommer att komma fram och veta en massa saker om er som ni aldrig har träffat:p

Big Brother släng dig i väggen här har vi
    BODYS dokusåpa:pop: av högsta kvalite’

snuttan347 wrote:
    Big Brother släng dig i väggen här har vi
    BODYS dokusåpa:pop: av högsta kvalite’

Okej då Big muscle:)

Åhå härliga bilder, äääälskar kyla, vinter och snö! :up:

före frissan bilden va ju suverän! :D ,…formen ser ut å vässas från dag till dag också,
    nu ger vi järnet eller hur! :nod

Här var det nationalromantik på sin högsta nivå. Hallucinogent varvat med kärlek, hundar och halvnakna män i snödrivorna. Karl Larsson möter Salvador Dalí.
    Den lilla hunden ser söt ut men…..”terrier”….?! Bara namnet och innehållet gör att jag ryggar. Inte för att jag har blivit erbjuden men vill ändå hälsa Yra att det inte kan pårådas. Nice try Frida. Inte så oväntat kanske :)

Är jag dåligt präglad om jag känner blåfrusna tår, snor som klibbar i näsan och en frost som svårligen lämnar kroppen hur länge man än har varit inne? *lumpen skadade mig* Palle borde veta bättre – rökig whisky eller ej.

Vad blir det hänäst? Snögubbe i powerracket? Eller drag med liten skoter? :p

Hur länge är tänker ni smita ifrån verkligheten?!

Lizard

These guys are COOL!!!
    Look out for more of these guys at my website soon!!

ZONE
    [www.zonecapone.com]

Vi hade inte lika kul i helgen!:(
    Det var en hanhund som skulle hälsa på henne, men det han gillade inte honor heller visst, sånt som händer.
    [img=http://www.x40nordic.com/Members/508/Fanny.JPG][img=http://www.x40nordic.com/Members/508/Fanny2.JPG]

Ripper wrote:
    Åhå härliga bilder, äääälskar kyla, vinter och snö!

före frissan bilden va ju suverän! ,…formen ser ut å vässas från dag till dag också,
    nu ger vi järnet eller hur!

Älskaaaaar gör ja med men inte snö is o kallt!!!!
    Frida kan förklara någon gång he he….:emo-thumb
    Men en härlig del av Sverige är de, där uppe i norr….skulle nog bo där en hel deffperiod..omöjligt o va still ju:) skulle nog bli skellethård ha ha!!!
    Om frissan bilden säger jag bara…kupering….inga alternativ he he,Frida är tyvärr inte av samma åsikt…så nu får Bina o jag gå där o skämmas..

Ge allt nu….vill inte se något fett den nionde!!!!

fy vad härliga bilder :P

Lizard wrote:
    Här var det nationalromantik på sin högsta nivå. Hallucinogent varvat med kärlek, hundar och halvnakna män i snödrivorna. Karl Larsson möter Salvador Dalí.
    Den lilla hunden ser söt ut men…..”terrier”….?! Bara namnet och innehållet gör att jag ryggar. Inte för att jag har blivit erbjuden men vill ändå hälsa Yra att det inte kan pårådas. Nice try Frida. Inte så oväntat kanske :)

Är jag dåligt präglad om jag känner blåfrusna tår, snor som klibbar i näsan och en frost som svårligen lämnar kroppen hur länge man än har varit inne? *lumpen skadade mig* Palle borde veta bättre – rökig whisky eller ej.

Vad blir det hänäst? Snögubbe i powerracket? Eller drag med liten skoter? :p

Hur länge är tänker ni smita ifrån verkligheten?!

Lizard

Ca 160kg muskler har jag o min Frida ihop…krydda de med massor av explosiv kärlek o en enorm viljestyrka…så får du våran verklighet:up:
    Den verkligheten är bättre än alla mina tidigare drömmar!!!
    Förstår inte vad som skulle vara bättre än as gammal singel malt….drack mängder med Jack Daniels när jag fortfarande var svag…(long time ago)
    Tror faktiskt jag ska ladda med 50centiliter av den sorten innan förbedömnigen på lucia doften av mörk choklad o marsipan lär locka då:|

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 4,509 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.